Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella laihat naiset ovat inspiroivia!

Vierailija
07.10.2015 |

Rakastan nähdä laihoja naisia katukuvassa. Ihailen heidän itsekuriaan ja esimerkillisyyttään. Tyylikkäillä laihoilla naisilla vaatteet näyttävät uskomattoman hyvältä. Toivon, että tavoitepainossani voisin olla inspiraatio muille. 

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai thinspiroivia? Olitko sinä se tyyppi, jonka tavoitteena on laihduttaa vakavasti alipainoiseksi "terveellisesti"?

Vierailija
2/74 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä oot sen pituus-120 ketjun alottaja ni suosittelen et menisit skinnygossip foorumille. sinne tarvii kyl bmi 19 et voi rekisteröityy. voisit saada enemmä ymmärrystä ku täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkillisyyttään? Ja minkähän esimerkin he antavat? Ei ainakaan minkään järin positiivisen. Itsekuri ei myöskään ole mikään itseisarvo. Elämästä saa ja pitääkin nauttia. Tuskin kukaan kuolinvuoteellaan miettii, kuinka ylpeä on siitä, ettei koskaan syönyt herkkuja ja BMI pysyi alipainon puolella. Loppupeleissä se ei merkkaa yhtään mitään.

Vierailija
4/74 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos sä oot sen pituus-120 ketjun alottaja ni suosittelen et menisit skinnygossip foorumille. sinne tarvii kyl bmi 19 et voi rekisteröityy. voisit saada enemmä ymmärrystä ku täällä...

Tein kyseisen ketjun. Osaatko kertoa tarkemmin tuosta foorumista? Olen ajoittain sitä lueskellut, mutta en löydä mistään ylläpitäjän sähköpostia, jonne voisin laittaa "hakemukseni". 

Vierailija
5/74 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein kyseisen ketjun. Osaatko kertoa tarkemmin tuosta foorumista? Olen ajoittain sitä lueskellut, mutta en löydä mistään ylläpitäjän sähköpostia, jonne voisin laittaa "hakemukseni". 

http://tumblr.skinnygossip.com

jostain noist kysymyksist pitäs löytyy  :)

Vierailija
6/74 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkillisyyttään? Ja minkähän esimerkin he antavat? Ei ainakaan minkään järin positiivisen. Itsekuri ei myöskään ole mikään itseisarvo. Elämästä saa ja pitääkin nauttia. Tuskin kukaan kuolinvuoteellaan miettii, kuinka ylpeä on siitä, ettei koskaan syönyt herkkuja ja BMI pysyi alipainon puolella. Loppupeleissä se ei merkkaa yhtään mitään.

He antavat esimerkin siitä, että ulkomuodosta huolehtiminen kannattaa. 

Elämästä nauttimista ei pitäisi rinnastaa syömiseen. 

Vierailija
7/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä kuin aloittaja.Lihavuus on nykypäivän suurin sairaus.

ja läskit alanuolettaa :D

Vierailija
8/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan nähdä laihoja naisia katukuvassa. Ihailen heidän itsekuriaan ja esimerkillisyyttään. Tyylikkäillä laihoilla naisilla vaatteet näyttävät uskomattoman hyvältä. Toivon, että tavoitepainossani voisin olla inspiraatio muille. 

Oletko miettinyt että psyykessäsi on jotain vikaa? Sairaalloinen laihuuden ihannointi ei ole tervettä.

Vierailija
9/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on AP:n pituus ja se tavoitepaino?

Olen itse tosi hoikan näköinen ja se inhottaa, mutta en voi sille mitään. Mitään itsekuria se ei vaadi. :(

Vierailija
10/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että psyykessäsi on jotain vikaa? Sairaalloinen laihuuden ihannointi ei ole tervettä.

No ei ole mitään vikaa. On se kumma, kun tällaista ei saa sanoa ilman, että epäillään mielenterveydellisiä ongelmia. Näen kauneuden laihuudessa, joku näkee sen vaikka kukkakimpussa. Olemme erilaisia.

Vierailija
11/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on AP:n pituus ja se tavoitepaino?

Olen itse tosi hoikan näköinen ja se inhottaa, mutta en voi sille mitään. Mitään itsekuria se ei vaadi. :(

165cm ja tavoite 45kg, ehkä 44-43kg, en ole varma. 

Kyllä se vaatii itsekuria, jos ei halua päätyä näyttämään 'laihaläskiltä'. Mikset tykkää vartalostasi? Mitä laihempi on, sitä paremmalta vaatteet näyttävät!

Vierailija
12/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus ei ole se, että vaatteet näyttävät hyvältä päällä.

Vierailija
13/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm ja tavoite 45kg, ehkä 44-43kg, en ole varma. 

Kyllä se vaatii itsekuria, jos ei halua päätyä näyttämään 'laihaläskiltä'. Mikset tykkää vartalostasi? Mitä laihempi on, sitä paremmalta vaatteet näyttävät!

Niin, no siis näytänkin tai ainakin olen laihaläski, se kai eniten inhottaakin. Sinänsä hoikkana pysyminen ei vaadi ihmeitä, TIMMINÄ hoikkana kyllä joo.

Vierailija
14/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, eiköhän meistä jokainen löydä elämälleen syvällisemmän merkityksen. Muodista ja ulkonäön ylläpitämisestä kiinnostuminen on kuitenkin kiinnostuksenkohde siinä missä autot ja niiden moottoritkin.

Vierailija
15/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä ihannoi, minulle älykkäät naiset ovat inspiraatio ja ihailuni kohteita. Se mitä henkilön pään sisällä tapahtuu on minulle tärkeintä. Ulkonäöllisestikin pidän kanssasi erilaisista vartaloista, ihailen mm. Scarlett Johanssonin, Kat Denningsin ja Melissa Rauchin kauniita kasvoja ja vartaloita, kaikki heistä ovat normaalipainoisia.

Vierailija
16/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä kuin aloittaja.Lihavuus on nykypäivän suurin sairaus.

ja läskit alanuolettaa :D

Tämä nauratti. Ensiksi tuli ajatus, että läskit nuolettavat alhaalta tai että läskit saavat alanuolentaa helposti.

Vierailija
17/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että monet nuoret pysyvät laihana ilman minkäänlaista vaivannäköä?

Vierailija
18/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, eiköhän meistä jokainen löydä elämälleen syvällisemmän merkityksen. Muodista ja ulkonäön ylläpitämisestä kiinnostuminen on kuitenkin kiinnostuksenkohde siinä missä autot ja niiden moottoritkin.

Kyllä silloinkin mennään metsään kun moottoriajoneuvoista tai vaikka tietokonepeleistä tulee elämän tarkoitus, ei vain yksi harrastus.

Vierailija
19/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään hoikkien naisten ulkonäöstä. Siinä on jotain salaperäistä. En kuitenkaan kannata mitään nälkäkurkielämää. Jotkut ovat vain luonnostaan tosi hoikkia. Olin itsekin tosi hoikka joskus kolmekymppisenä. Olo oli terve. Eli jos on hoikka luonnostaan, niin siinä ei varmaan ole mitään terveysriskiä.

Vierailija
20/74 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että monet nuoret pysyvät laihana ilman minkäänlaista vaivannäköä?

Mun 188/62 mies ei näe mitään vaivaa eikä omaa minkään näköistä itsekuria, syö ihan tolkuttomasti herkkuja ja santsaa lämpimiä ruokia. Käy vaan sen 3-5 kertaa päivässä pytyllä ja omistaa ihan mitatusti turhan nopean metabolismin, kärsii joskus puutetiloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi