Ensimmäinen aamu tyttöystävän vieressä. Hyi!
Pakko avautua!
Viime lauantaina vietin ensimmäisen yön uuden tyttöystäväni luona (olen 26v ja hän 22v). Harrastettiin seksiä yöllä ja sanoin, että pistän kellon soimaan 10 maissa ja herään tuolloin.
No aamulla sitten heräsin kelloon ja tyttöystänä oli vieressä . Hänen henkensä haisi kauhealta, tukka ihan sekaisin ja näyttii muutenkin karmealta ilman meikkiä.
Miksi ihmeessä hän ei voinut nousta sängystä esim. 9:00, käydä suihkussa, laittaa tukkansa ja meikata. Olisi istunut nättinä sängyn laidalla (meikattuna), kun itse olisin herännyt.
Mikä siinä on niin vaikeata? Ei ole tehnyt mieli seksiä vielä tuon episodin jälkeen.
Kommentit (31)
Teeppä poika läksysi ennen kuin äitisi tulee töistä.
Itsehän olet herätessäsi aina jumalaisen komea ja freesi?
Oi, olipa hauska! Eiku ei ollutkaan.
No, sanotaanko näin että jos olisit ollut sen arvoinen, niin se nainen olisi sen tehnyt. Kyllä minä pynttäytyisin viimeisen päälle jos olisin vaikka Channing Tatumin kanssa sängyssä enkä haluaisi että se näkee mua meikittä. Nyt kuitenkin todennäk. ajatteli että ei jaksa nähdä vaivaa eikä ole suuri menetys, vaikka et enää soittaisikaan.
Huijannut sinua meikeillään, minttupastilleillaan ja kammallaan. Nyt on raskaana ja sinä maksat koko lystin! Taputi taputi taa... Onneksi olkoon vaan...
Voi ei, hävettää tyttöystäväsi puolesta.
Hahhahaha voi hellanlettas :) Olen samaa mieltä seiskan kanssa (en tosin Channing Tatumin vuoksi vaivautuisi itse mutta jonkun muun ihanan eteen voisin panostaa).
Provohan tämä on, mutta vasta heränneenä nainen on söpöimmillään, tukka pörrössä ja unisena.
Sinkkumies
Miksi vastaukset ei näy, tahtoo lukea. Kirjoittaminenkin vaikeeta täällä. Murr...
Kivasti otti provo tuulta alleen <3
Well done mate!
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta vasta heränneenä nainen on söpöimmillään, tukka pörrössä ja unisena.
Sinkkumies
Olisi vain joku, jonka vierestä herätä.
Toinen sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Hahhahaha voi hellanlettas :) Olen samaa mieltä seiskan kanssa (en tosin Channing Tatumin vuoksi vaivautuisi itse mutta jonkun muun ihanan eteen voisin panostaa).
Seurusteletko useinkin miesten kanssa, joita varten et jaksa panostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Olisi vain joku, jonka vierestä herätä.
Toinen sinkkumies
Olisipa mies, jonka voisi herättää...
Joo, meille naisille tuppaa käymään noin. Illalla ollaan kaunottaria ja aamulla suohirviöitä. Vähän kuin Tuhkimonkin taika raukesi keskiyöllä.