Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen aamu tyttöystävän vieressä. Hyi!

Pettynyt
07.10.2015 |

Pakko avautua!

Viime lauantaina vietin ensimmäisen yön uuden tyttöystäväni luona (olen 26v ja hän 22v). Harrastettiin seksiä yöllä ja sanoin, että pistän kellon soimaan 10 maissa ja herään tuolloin.

No aamulla sitten heräsin kelloon ja tyttöystänä oli vieressä . Hänen henkensä haisi kauhealta, tukka ihan sekaisin ja näyttii muutenkin karmealta ilman meikkiä.

Miksi ihmeessä hän ei voinut nousta sängystä esim. 9:00, käydä suihkussa, laittaa tukkansa ja meikata. Olisi istunut nättinä sängyn laidalla (meikattuna), kun itse olisin herännyt.

Mikä siinä on niin vaikeata? Ei ole tehnyt mieli seksiä vielä tuon episodin jälkeen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suloisia nämä "Provo! Porvoosta päivää!" huutelijat. Vähintään normaaleilla älynlahjoilla varustetut tunnistaa provoilut muutenkin, mutta näille Porvoon huutelijoille on ilmeisesti aina suuri oivallus kun tunnistavat provon ja haluavat jakaa lapsenomaisella innostuksella oivalluksensa muillekin. Ootte söpiksiä.

Vierailija
22/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eivätkö kaikki muut naiset tosissaan laittaudu miestä varten missä kunnossa tahansa? Voi sinua raukkaa, tuo tuntui varmaan kamalalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta vasta heränneenä nainen on söpöimmillään, tukka pörrössä ja unisena.

Sinkkumies

Olisipa vielä alaston.

Vierailija
24/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin suloisia nämä "Provo! Porvoosta päivää!" huutelijat. Vähintään normaaleilla älynlahjoilla varustetut tunnistaa provoilut muutenkin, mutta näille Porvoon huutelijoille on ilmeisesti aina suuri oivallus kun tunnistavat provon ja haluavat jakaa lapsenomaisella innostuksella oivalluksensa muillekin. Ootte söpiksiä.

Tunnetusti aaveelaiset ovat hieman vajaaälyistä porukkaa...

Vierailija
25/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko avautua!

Viime lauantaina vietin ensimmäisen yön uuden tyttöystäväni luona (olen 26v ja hän 22v). Harrastettiin seksiä yöllä ja sanoin, että pistän kellon soimaan 10 maissa ja herään tuolloin.

No aamulla sitten heräsin kelloon ja tyttöystänä oli vieressä . Hänen henkensä haisi kauhealta, tukka ihan sekaisin ja näyttii muutenkin karmealta ilman meikkiä.

Miksi ihmeessä hän ei voinut nousta sängystä esim. 9:00, käydä suihkussa, laittaa tukkansa ja meikata. Olisi istunut nättinä sängyn laidalla (meikattuna), kun itse olisin herännyt.

Mikä siinä on niin vaikeata? Ei ole tehnyt mieli seksiä vielä tuon episodin jälkeen.

Olet nainen itse...heh.

Vierailija
26/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
27/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
28/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mä tein noin silloin kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan, tai siis meikkasin ja yritin käsin vähän selvittää hiuksia. Nyt 7 vuotta myöhemmin mietin että minkä helvetin takia niin tein?! :-D

Vierailija
29/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se spermanaama.

Vierailija
30/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon söpö aamuisin. Hiukset sekaisin, naama uninen, lämmin ja alaston ja henki ei haise.
Samaa toivon myös miesystävältä. Jos se heräis aamuisin aina ennen mua laittamaan hiuksensa ja istuis sliipattuna (ja herranjumala! puettuna!) kurkkupastilli suussa -ei jatkoon.

Vierailija
31/31 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mutta tässä on pointti. Jos se ei edes suhteen alussa näe vaivaa niin huonolta näyttää. Naisen panostus suhteeseen laskee tasaisesti ajan kanssa, sen takia 1-3 v. ja vaihtoon on paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi