Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että ylipainoiset syövät aina todella vähän julkisesti

Vierailija
08.02.2006 |

Meillä on noin kymmenen hengen työporukka ja olen tehnyt huvittavan havainnon: noin puolet porukasta, siis hoikat/normaalipainoiset, syövät lounaalla aina kunnon ruoan, esim. kanaa/lihaa ja perunaa/riisiä sekä salaattia ja leipää. Tämä ylipainoisten porukka taas närkkii jotain pientä, esim. pari riisikakkua, yhden omenan tai näkkileivän. Mitä lihavampi ihminen, sitä pienempi lounas. Kaikkein lihavin nainen ei syö lounaalla MITÄÄN.

Onkos siis ihme, että sortuu ahmimaan kun kotiin mennessä on verensokeri alhaalla ja voisi syödä vaikka hevosen?

Toinen yhdistävä tekijä lihavilla on, että he eivät syö aamulla mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain vähän ylipainoinen, ja olen ikuisella dieeetillä, joka tarkoittaa juuri sitä, että teen väärin: jätän aamupalan väliin ja lounaalla syön jotain ihan pientä, sitten illalla on sairas nälkä ja jääkaapin ovi käy...

Kovin lihavilla voi olla myös se syynä, etteivät he kehtaa syödä julkisesti?

Vierailija
2/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin anoppi ylipainoinen ja ihmettelee " vaikkei koskaan mitään syö" .

Sanonkin että syö hyvä ihminen tasaisin väliajoin tai kroppa on koko ajan säästöliekillä.

Toinen hyvä ryhmä on tämä täysin rasvattomat:)

Jos keho ei saa tarvitsemiaan rasvoja, se alkaa varastoimaan omaansa; reisiin ja pakaroihin.Niinkuin se varastoi sinne raskaudenkin aikana rasvaa imetystä varten.

Mutta jotkut eivät vaan usko..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöydässä ylipainoiset eivät syö juuri mitään makeeta... Itse syön aina kotona ollessani terveellisesti, mutta kylässä tai muualla herkuttelen...

Vierailija
4/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan aamupalan nauttivat ihmiset ovat hoikempia. Vähän järkeä touhuun. Tosin lihava nainen syömässä ei ole kovin esteettinen näky.

t. Tavallisen normaali, joka syö tavallista ruokaa, pullaa ja perunaa, kun on niiden aika.

Vierailija
5/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin normaalipainoinen ihminen kykenee ihan julkisesti nauttimaan reilusti esim. jossain päivällisellä. Oma kultanikin sanoi kerran kun hän vei minut syömään, että upeaa nähdä, että nainen on noin kaunis ja hänen ei tarvitse teeskennellä mitään lintua ruokapöydässä, mikään ei kuulemma ole niin kiihottavaa kuin itsensä tunteminen. Kaikki pidättyväisyys just tuossa ruokakäyttäytymisessä olisi muuten Freudin mukaan avain ihmisen suoraan tulkintaan, sillä paljastetaan kaikenlaisia, jopa seksuaalisia käyttäytymistapoja. Esim. jos nainen esittää miehelle syövänsä kuin lintu, yleensä se tietää seksipuolella aika estoista naista jne.

Vierailija
6/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä lihavana voin sanoa että mä en syö päivällä oikeastaan mitään.. Siinä siis lihomisenkin syy.. En jätä luonasta väliin töissä sen takia etten kehtaisi syödä vaan sen takia että ruoka ei maistu päivällä.. Mielummin juon 5kuppia kahvia ja syön sit illalla.. Ja joo tiedän että se on hyvin epäterveellistä.

Ja jos joku lihava häpee syödä julkisesti niin en yhtään ihmettele.. Ap kertoi selvästi sen että oikein kyttää lihavia ja heidän syömisiään.. Vähemmästäkin alkaa hävettämään!

Vierailija
7/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavimpia ovat juuri nämä ylipainoiset, jotka sitten isossa porukassa ovat olevinaan niin kiinnostuneita rasvapitoisuuksista ja kaloreista. Hmmm, mistäköhän ne ylikilot sitten on tulleet jos on niin esimerkillinen ruokavalio?

Vierailija
8/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että te katsotte heitä pitkään jos he syövät paljon, supisette selän takana ja luotte sellaisia katseita että eipä ihme että on läski kun syö kuin hevonen. Että ihan tuollaisten kyylien vika se on, etteivät lihavat uskalla julkisesti syödä mitään ja sortuvat mässäilyyn kotona. Mutta teillehän se kyllä sopii, että he lihovat vielä entisestään, kun teistä on vaan kivaa kun on sellaisia ihmisiä ympärillä joita voi sitten haukkua. Jos lihava käy esim. hesessä syömässä, niin jo siitä joku kyylä raportoi täällä seuraavana päivänä. HÄVETKÄÄ!!!!

Vierailija
9/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika muodokas, mutta en missään nimessä koko ajan dieetillä. Eräs mies pani joskus mielissään merkille, etten häpeile olla alasti, kuten jotkut naiset. Mikäs tässä, pulleat purjeet ja pyöreä perä! :D

Vierailija
10/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=7] JUST SUN KALTAISTEN KYYLIEN TAKIA NE SYÖ JULKISESTI VÄHÄN, TYHMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
11/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja minä lihavana voin sanoa että mä en syö päivällä oikeastaan mitään.. Siinä siis lihomisenkin syy.. En jätä luonasta väliin töissä sen takia etten kehtaisi syödä vaan sen takia että ruoka ei maistu päivällä.. Mielummin juon 5kuppia kahvia ja syön sit illalla.. Ja joo tiedän että se on hyvin epäterveellistä.

Ja jos joku lihava häpee syödä julkisesti niin en yhtään ihmettele.. Ap kertoi selvästi sen että oikein kyttää lihavia ja heidän syömisiään.. Vähemmästäkin alkaa hävettämään!

Pitihän se jo arvata että kyttääjäksi syytetään. No, kyllä sen kyttäämättäkin huomaa jos on 7 vuotta ollut sama, tiivis työporukka ja käyty yhdessä syömässä.

Toiseksi: reilusti ylipainoiset eivät onnistu LAIHDUTTAMAAN. Siis yksinkertaisesti eivät, ainakaan närkkimällä riisikakkuja tai täyttämällä vatsaa kahvilla. Heidän täytyy muuttaa ruokailutottumuksiaan, ei ryhtyä dieetille. Täytyy syödä silloin kun on nälkä, se on kaiken a ja o. Pitää vaan miettiä mitä syö.

Ja tosiaan, jos nämä " päiväpaastoajat" laihduttavat vuodesta toiseen mutta kilot pysyvät, eikös heidän metodissaan ole selvästi jokin pielessä?

Tulihan saarna.

Ap

Vierailija
12/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset solvaukset koneelle ennen kuin mies tulee töistä. Siivotkaa suunne, aikuiset (jos olette aikuisia?). Ja syökää kunnon ruokaa, laihdutte paremmin.

Vierailija
13/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä nautin ruoasta myös ihan julkisesti.

Enkä tosiaankaan piittaa porkkanan vertaa, jos se jotakuta ärsyttää :D

t. 100 kiloa ja paljon iloa :)

Vierailija
14/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas olla jos minä, hoikka nainen, syön lounaalla salaattia. Sitä mulkoilujen ja kommentoinnin määrää " pärjäätkö tuolla" " eihän susta näy kuin luu ja nahka" .

Enpä minäkään menisi läskille sanomaan, että kannattaako sun nyt vetää tuota pizzaa.

Vierailija
15/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös pari todella ylipainoista ystävää ja aina kun nähdään niin heillä on hirveä nälkä kun eivät oo taas kerenneet koko päivänä syömään mitään...

Eräs ystävä esittelee jääkaappinsa sisällön kun tulen käymään. Ja siellä ei ole koskaan mitään...silti hänellä on todella painon ylipainoa.

Toinen ystäväni myös kieltäytyy kaikista herkuista jos tulee meille kylään tai juhlimaan. Luulen. että häpeää sitä syömistään ja syö sitten salaa kotona. Pizza-auto kaartaa harva se päivä heidän pihalleen..asuu nimittäin tossa viereisessä talossa...

Vierailija
16/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista 40-50 kilon ylipainoa ei yleensä tavallisella syömisellä saa kertymään, vaan taustalla on usein jonkin sortin ahmimista. Taustalla on usein myös itsetunto-ongelmia ja tämän vuoksi ei uskalla syödä julkisesti (kun ajattelee, että muut ajattelevat, että " voisi tuo läski jättää tuonkin syömättä" ).

Useimmat tuntemani ylipainoiset ovat kokeilleet kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot painon pudotukseen. Kun ylipainon pohjimmainen syy on kuitenkin korvien välissä, seuraa yleensä kuitenkin sortuminen vääriin syömistapoihin. Syömishäiriöstä eroon pääseminen voisi olla helpompaa, jos voisi olla kokonaan syömättä, mutta valitettavasti meidän jokaisen on pakko syödä.

Yleensä ylipainoiset tietävät huomattavasti tarkemmin eri ruoka-aineiden kalori- ja rasvapitoisuuden kuin normaalipainoiset. He ovat tutkineet joka teorian Atkinsista Zoneen, kokeilleet ihmekuurit kaalisopasta sairaaladieettiin.

Vierailija
17/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 3 vuotta tehnyt noin, en koskaan syönyt muiden nähden, miksi?? Koska kärsin syömishäiriöstä. Mutta sehän teillä hoikilla ihmisillä ei käy mielessäkään. Nyt 100 kiloisena syön mitä haluan ja paljon julkisestikin, mutta en todella alkaisi täällä moittimaan toisten ruokatottumuksista kun en niistä mitään tiedä.

Vierailija
18/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunlaiselle 153 cm toimistotyötä tekevälle naisihmiselle.

Ja todellakin, työkaverina yli 100 kg nainen, joka ei koskaan syö mitään. Välillä kun käydään karkkikaupassa ja ostaa jättisäkin muistaa infota, että antaa osan veljelleen =)

Vierailija
19/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää kasvattaa sitä itsetuntoa, niin ei tarvitse murehtia toisten katseista tai juoruista, ja voi ottaa siitä omasta ylipainoisuudestakin vastuun itselleen - ja sen jälkeen tehdä asialle jotain, jos itse haluaa.

Vierailija
20/29 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä tuntuu olevan se vahva käsitys, että vain KOTIÄITI voi olla lihava.

Miks ihmeessä mä en ole salamana solakoitunut kun olen palannut töihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi