Toivomukset koodarille uudistuksen viilausta varten

AV MAMMA

Nämä takaisin kiitos: - peukutus nuolettamisen sijaan - luetut otsikot eri värikoodilla kuin lukemattomat - nyt näkyy ketjun vastausmäärä, mutta ei enää katsomismääriä. katselukertojen lukumäärä takaisin - mistä löytää aiemmat ketjut, joiden kaikkien osoitteet on muutettu? eikö niitä osoitelinkkejä voi synkronoida? - vanhat tykkäys ja ei-tykkäysmäärät takaisin vanhoihin ketjuihin. nyt peukutukset on nollattu. - voisiko viestit ja etusivun otsikot näkyä mobiilissa vähän tiivistetymmin, ettei tarvitse scrollailla koko ajan ja etusivun otsikot näkyisi helpommin kertavilkaisulla ?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Tietokoneella keskustelujen selaus on kömpelöä. Miksi helkkarissa keskustelujen otsikoiden on pakko olla joka toinen oikealla ja joka toinen vasemmalla lomittain? Nyt pitää katsoa oikealle ja vasemmalle sujuvan peräkkäisyyden sijaan.

On myös tosi epäkäytännöllistä, kun viimeisimmät keskustelut ei näy avoinna olevan keskustelun alla, vaan pitää palata edelliselle sivulle.

Kömpelöä

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneella keskustelujen selaus on kömpelöä. Miksi helkkarissa keskustelujen otsikoiden on pakko olla joka toinen oikealla ja joka toinen vasemmalla lomittain? Nyt pitää katsoa oikealle ja vasemmalle sujuvan peräkkäisyyden sijaan.

On myös tosi epäkäytännöllistä, kun viimeisimmät keskustelut ei näy avoinna olevan keskustelun alla, vaan pitää palata edelliselle sivulle.

Kömpelöä

Häh? Lomittain? Ei minulla keskustelut lomittain ole..Ihan allekkain ne on.

Vierailija

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kömpelöä

Mullakin allekkain. Mutta liian isolla kaikki, kertavilkaisulla olisi tosiaan kiva nähdä etusivu.

Vierailija

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kömpelöä

Mullakin allekkain. Mutta liian isolla kaikki, kertavilkaisulla olisi tosiaan kiva nähdä etusivu.

isojorma

Puhelimella näköjään häviää kirjoitukset jos tulee puhelu kesken palstailun.
Miksi linkit ei aukea uuteen ikkunaan.
Mitä meinaatte tehdä tuolla spostiosoite tiedolla?
Tuo mun käyttämä osoite on tehty vaan sitä varten kun johonkin pitää ilmoitta sähköpostiosoite, ikinä en ole käynyt sieltä niitä katsomassa enkä tiedä edes salasanaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Peukuttaminen ei edes minulla toimi suurinta osaa ajasta.

Ylä tai alanuolta kun painaa, tulee aika monta peukutusta lisää. Esim mulla pompsahti 10 "peukutuksesta 19:ään "peukkuun" ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koodari vaihtoon, onhan tää ihan naurettavan ruma ja epäkäytännöllinen. Vanha takaisin kiitos!

Koodari koodaa mitä graafikko suunnittelee. Tai näin se siinä lafkassa meni missä itse väänsin koodia kymmenen vuotta sitten.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat