Av:sta tuli suomi24
503 Service Temporarily Unavailable, Error 503 Backend fetch failed, Guru Meditation.. jäykkä käyttöliittymä ja epäluotettava. ilmeisesti päivitys onnistui.
Miksi näitä foorumeita ei rakenneta valmiiksi vanhan rinnalle ja koekäytetä ennen julkaisua? Niin tehtiin ennen ja kaikki toimi hyvin.
Kommentit (6)
Ulkoasukin samaa kuraa kuin Suolessa...sielläkin muuten lupasivat tehdä parannuksia käyttäjien ehdotuksien pohjalta, mutta eipä oo näkyny...sama käynee täälläkin. Tää oli sitten tässä.
On tää parempi kuin suoli sentään. Sen ulkoasu on ollut ihan kamala välillä. Mä muistan jo useamman uudistuksen ja aina se on ollut käyttäjien mielestä aluksi grande katastrophe.
Mikä vika siinä edellisessä oli että piti lähteä muuttamaan sivustoa? :(
En ymmärrä mä en.
Vierailija kirjoitti:
On tää parempi kuin suoli sentään. Sen ulkoasu on ollut ihan kamala välillä. Mä muistan jo useamman uudistuksen ja aina se on ollut käyttäjien mielestä aluksi grande katastrophe.
Mikähän siinä on että uudistukset on melkein aina huononnuksia? Suolessa näkyi joskus punaisena ne vanhat mitkä oli lukenut. Yksi uudistus poisti sen ja vaikeutti keskustelujen lukemista ja osallistumista siihen mihin jäi.
Ainakaan av ei pompi kuten suoli 24. Kiva kun klikkaa jotain aihetta ja juuri sillä hetkellä pomppaa niin avaa väärän sivun. Sitten mitä pointtia on uudistaa jos vanha toimii hyvin? En ymmärrä.
Onneksi pillu toimii ilman päivityksiä. Menisi hermot jos kuuluisi että palvelu on toistaiseksi poissa käytöstä kun päivitämme uutta panokoodia. Olkaa ystävällinen ja yrittäkää myöhemmin uudestaan. Onhan tuo vanha ja käytetty mutta toimii. Toimii oikeasti tosi hyvin kun käyttäjänä en voi kuin kehua.
Sitä vain että turha uudistus ei välttämättä ole parannus. Lapion varren vaihtaminen kettinkiin kyllä vähensi lapioon nojailua mutta kaivaminen hidastui huomattavasti.
Mutta hei, ainakin mainokset näkyvät nyt paremmin!!
Emmä usko, että jaksan enää alka täällä roikkumaan. Nää sivut on ihan kuin kaksplussalla. Vähän hankalat ja sekavat. Kun ei tänne mitään järkevää saa kirjoittakaan niin mitä turhia.