Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua. pelottaa sairaasti, puhukaa järkeä?

Vierailija
08.02.2006 |

Pelkään siis kovasti et mulla on joku syöpä tuossa kainalon/tissin välisel alueella. Lääkäriä et tk:sta saa, ja työpaikkalekurille pääsen vasta 23 pvä. Puhukaa mulle järkee et pystyisin järjissä ni oottaa tonne asti lääkäriin pääsyä?? Yksityiselle menisin mielelläni, mut ei mulla oo varaa siel puolella hoitoihin jos se onkin syöpää.... =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin kuitenkin menemään nopeasti tutkimuksiin, sillä mitä nopeammin saat hoitoa, niin sen parempi. Ja vaikka menet yksityiselle, niin hoito tapahtuu julkisella puolella, eli kustannuksia ei tartte miettiä. Voimia sinulle!

Vierailija
2/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vihloo/kipuilee tuosta rintalihaksen kohdilta? kainalo tuntuu myös turvonneelta välillä, ei kuitenkaan näytä siltä. Olkapääkin on kipee välillä, niskat ja hartiat on jumissa. Tissiäki vihloo välillä (molempia). Lisäksi mulla on jo puoli vuotta kestäny nuha (pieni niiskutus), jonka kyllä itse ajattelin kissa-allergiaksi... :( Samaan syssyyn jäi myös menkat tulematta, voi kyllä johtua hormonikierukastakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä syöpädiagnoosia kokoon kaavita... Ei noi minusta vielä kuulosta mitenkään vakavilta oireilta. Hormonikierukka voi jo tietääkseni aiheuttaa rintojen kipuilua. Eikä vuotava nenä ole ainakaan rintasyövän oire. Oletko kokeillut tuntuuko sen kipeä kainalon puoleisessa rinnassa jotain patteja? Jos ei ole rinnassa patteja niin hyvä.

Ehkä sun kannattaisi kuitenkin käydä yksityisellä, jotta saisit mielenrauhan, vaikutat kovasti hätääntyneeltä. Olo helpottaisi huomattavasti. Joku tuolla jo sanoikin että syöpähoidot annetaan joka tapauksessa julkisella puolella jos nyt siitä olisi kyse. Yksityislääkäri voi myös kirjoittaa sinulle pikaisen lähetteen tarkempiin tutkimuksiin jos on aihetta.

Vierailija
4/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti jo mieltä kummasti, on molemmissa tisseissä patteja muutama, ihan rasvapateiksi diagnosoitu, eikä kainalossa tms tunnu mitään. Olen vaan ylihysteerinen näitten kanssa, nytkin ihan varma et se imusolmukesyöpä on :(

Vierailija
5/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

patti liikkuu tai niitä on useampia niin voi olla melko huoleti yleensä ne on vaarattomia , suurentuneita imurauhasia. jos patti on iso ja ei liiku niin asia voi olla toisenlainen. kyllä sä siitä selviät, joka tapauksessa! kerro sit mitenkä kävi.

Vierailija
6/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syöpäyhdistyksen neuvontapuhelin. Mielestäni siellä on ollut joku puhelin, josta voi ilmaiseksi kysyä sairaanhoitajalta. En ole tästä varma ollenkaan.