Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette käyttäneet dildon ja aidon kalun sijaan?

Vierailija
04.10.2015 |

Minä kerran nuorempana mieheni ollessa matkahommissa kokeilin tuorekurkkua, jonka päällystin elmukelmulla, mutta se mössööntyi, koska lämpeni liikaa kosteassa kolossani.  Kerran jos toisenkin kokeilin deodoranttipulloa, mutta en uskaltanut enää sen jälkeen, kun kerran irtosi korkki, mutta onneksi käytin mieheni kumia deodoranttipullon päällä, ja korkki jäi kumin sisään, kun vedin pullon pois:D  Sitten totesin, että kalun sijasta omat sormeni ovat turvallisemmat.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cokispullosta mieleen tulee mieleen  nuouruusvuodet - eka tyttöystävä tyydytti itsensä minun katsellessa juuri cokispullolla. Se oli 0,25 l kapeakaulainen pullo. Kaunista oli se, hyvin kaunista

Vierailija
42/42 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana on paras ainakin pepussa. Tuntuu aivan fantastiselta. Vaginasta en osaa sanoa, koska olen mies. Kun löytää sopivan kokoisen ja muotoisen porkkanan, hyvän asennon/asettelun ja oikean rytmin itselle, voi saada uskomattomia orgasmeja ilman käsiä. Hyvä porkkana saattaa olla jopa paljon oikeaa dildoa parempi. Oikeaa penistä se ei tokikaan voita, koska siinä ei tule ihmistä mukana. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän