Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään hammaslääkäriin ja pelottaa niiiin paljon!

Vierailija
27.06.2008 |

Ja tuskallisin hetki on siinä, kun odottaa vuoroaan, kuulee äänet, haistaa tuoksut.....Sitten kutsutaan sisään menet tuoliin....Voi millä tästä järkyttävästä pelosta pääsee pois?!?!? =((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kunnalliset on niin kovakouraisia ja kun kertoo pelosta, sanovat vain, että kyllä sinä tämän kestät.

Vierailija
2/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää.Mikä siinä on että pitäs kärsiä?Otat vaan asian rohkeasti esille ja kyllä apu löytyy..myöhemmin saattaa olla,että et esilääkettä tarttekkaan,kun se on varalta kuitenki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! tiedän tunteen, aamulla kävin hammaslääkärissä ja edellinen kerta oli 6 vuotta sitten. Mä pelkään kans ihan kamalasti hammaslääkäriä.. ei tullut viime yönä paljoa nukuttua, kun pelotti.

Se odottelu on tosiaan pahinta. Sitten kun alkuun pääsee, niin alkaa helpottaa. Ja taas seuraavalla kerralla sama juttu =(. Täytyy ajatella vaan, että pakko se on käydä ja hoidattaa ne hampaat. Itsekin kävin yksityisellä, kunnallisella mua ei saa millään.

Vierailija
4/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikakkunnalla,on pelkolääkäreitä useampia;ja joillain yksityisillä on,mutta se pitää sanoa jo ennen menoa - antavat esilääkityksen tuntia ennen operointia,ja odotat odotushuoneessa kun lääke vaikuttaa - Mulle on annettu puolikas diapami,ja se on jo auttanut

Vierailija
5/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ne on ne lääkäritkin ja hyvä ja empaattinen hammaslääkäri voi jo puheillaan, eleillään jne. helpottaa sun oloasi. Itse olen valinnut hammaslääkärini niin, että on mahdollisimman ystävällinen, ymmärtäväinen ja rento. Jos ei ole mielestäni ollut, olen vaihtanut lääkäriä.

T. entinen hammaslääkäripelkoinen, nykyisin jo melkein rentona hammaslääkärin tuolilla (=en siis enää pelkää ollenkaan).

Ps. mitään lääkityksiä en ihan heti alkaisi kokeilemaan.

Tsemppiä!!! Ja muista että puudutus on keksitty, jos se auttaisi myös asiaa.

Vierailija
6/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jo aikaa varatessa, että olen pelkopotilas. Ja plussaa on sekin, että kyseistä lekuria on muutkin kehuneet, joilla siis on pelkoja hammaslääkäriin menon kanssa. Vaikutti puhelimessa rauhalliselta ja ystävälliseltä. Jospa se tästä löytyisi vakkari lekuri. Lähden nyt kattoon miten reissu menee....

Vierailija
7/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vielä, että koita saada seuraavat ajat heti aamulle, ei mene koko päivä pilalle, kun panikoi ja pelottaa. t. 7

Hyvin se menee!

Vierailija
8/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu, vedetään hampaita, rapsutellaan hammasvälejä, vihlasee kivasti kun osuu kipeeseen kohtaan. Se hammaslääkärinhaju, äääääääkkkkkkkk

Vierailija
9/9 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Nyt odotellaan puudutuksen katoamista ja sen myötä näkee, oireileeko hammas vielä....Seuraava aika sitten elokuussa ja yritän aina ottaa heti aamusta ajan, niin ei tarvi tosiaan koko päivää jännittää.

-ap-