Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Piia-Noora Kauppi olisi mies, ärsyttäisikö hänen toimintansa yhtä paljon?

Vierailija
08.02.2006 |

Mitä ihmettä te jaksatatte tehdä ketjuja PN Kaupin ratkaisuista? Valtaosa miehistä tekee samanlaisia ratkaisuja, jopa omanne.

Piia-Nooralla on aviomies ja lasten isä, hänestä ei puhuta mitään, tottakai hän osallistuu tässä tapauksessa enemmän lasten hoitoon kuin palstamammojen miehet keskimäärin.

Ja tosiaankin, jos vaikkapa puhuttaisiin ALexander Stubbista välillä, miten törkeä hän onkaan, kun jättää lapsensa tällä tavalla heitteille ja juoksee europarlameetarikkona ympäri maapalloa?!?! Kiinnostaako tämä aihe yhtä paljon kuin Piia-Noora?

Kateelliset, katkerat, ilkeät, ahdasmieliset itseänne väärin perustein hyväksi äidiksi tituleeraavat naiset: lopettakaa Piia-Nooran setviminen ja siirtykää tärkeämpään aiheeseen eli siihen, että valtaosa miehistä pakenee lapsensa hoitamista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaativassa asemassaan kun on vastasyntyneen vauvan isä? ei kukaan, ei koska on mies.

Vierailija
2/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiltä edellytetä tällä palstalla mitään muuta kuin että siittää lapsen, tuo kotiin rahaa ja ja on olemassa haukuttavana, jotta marttyyriäidit saisivat tuntea olevansa Äitejä Isolla Ä:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauhistella, kun itse ei uskalla lähteä maitokauppaan vaikka lapsi olisi jo puolivuotias (joku AVlainenhan voisi tuomita lapsen heitteillejätöstä ja tulisi paha mieli).

Piia-Noora ärsyttää, kun on niin hyvässä asemassa, menestynyt ja vieläpä saa senkin, mitä hänellä aiemmin ei tämän palstan naisiin verraten ollut eli lapset.

Vierailija
4/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton areena ihmisiä, joilla aivotoiminta on putkimaista. Heikkotaustaisia ihmisiä, jotka eivät osaa edes ajatella, että miehenkin tulisi ottaa vastuuta kotitöistä.

Kaikki Piia-Nooran kritisoijat kuuluvat em. joukkoon. Eli eivät osaa edes ajatella, että KAIKKI miehethän ovat itse asiassa Piia-Nooria, heidän vihaamiaan lapsensa hylkääjiä. Oma mies mukaan lukien.

Vierailija
5/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma ei *oikeasti* tarvitse bimbo-nooran työpanosta juuri nyt.

Vierailija
6/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen eroja ovat mm. nämä:

*nainen kantaa ja synnyttää vauvan sekä huolehtii rinnoillaan tämän ruokkimisesta

*äitiysloma on naisen pakko pitää, sitä ei voi siirtää miehelle

Ja sitten P-N Kaupin ja miehensä tilanteeseen, minä ainakin paheksun tasapuolisesti koko perhettä. Asiassa ei olisi mitään väärää, jos mies olisi jäänyt KOTIIN hoitamaan lapsia (kunnes vanhempainvapaa loppuu vauvan ollessa noin 9-10kk ikäinen). Vaan ei jäänyt. Paska äijä siis hänkin, samoin kuin P-N on paska ämmä.

Vierailija
7/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, akateemisesti koulutettu, hyvässä ja arvostetussa asemassa työelämässä oleva äiti olen sitä mieltä, että jompi kumpi jää lasten kanssa kotiin, kun he ovat alle vuoden ikäisiä.

Kaupin ja miehensä tilanteessa kumpikaan ei ole jäänyt. Ovat molemmat hylänneet lapset. Siihenkö tänä tasa-arvon aikana pitää pyrkiä? Että kummankaan ura ei saa keskeytyä? Että kummankin pitää paahtaa täysillä? Että lapset menee siinä sivussa, mummojen ja hoitajien armoilla?

Tuo erottaa Kaupin normaalista hyvästä äidistä ja Kaupin miehen hyvästä isästä. Heistä kumpikaan ei ole ollut valmis laittamaan lapsia VUODEKSI (siis puhutaan nyt urankin kannalta ihan naurettavan lyhyestä ajasta!!!) etusijalle. Normaalissa perheessä laitetaan. Todennäköisesti myös teillä.

Vierailija:

Uskomaton areena ihmisiä, joilla aivotoiminta on putkimaista. Heikkotaustaisia ihmisiä, jotka eivät osaa edes ajatella, että miehenkin tulisi ottaa vastuuta kotitöistä.

Kaikki Piia-Nooran kritisoijat kuuluvat em. joukkoon. Eli eivät osaa edes ajatella, että KAIKKI miehethän ovat itse asiassa Piia-Nooria, heidän vihaamiaan lapsensa hylkääjiä. Oma mies mukaan lukien.

Vierailija
8/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehen ja naisen eroja ovat mm. nämä:

*nainen kantaa ja synnyttää vauvan sekä huolehtii rinnoillaan tämän ruokkimisesta

*äitiysloma on naisen pakko pitää, sitä ei voi siirtää miehelle

Ja sitten P-N Kaupin ja miehensä tilanteeseen, minä ainakin paheksun tasapuolisesti koko perhettä. Asiassa ei olisi mitään väärää, jos mies olisi jäänyt KOTIIN hoitamaan lapsia (kunnes vanhempainvapaa loppuu vauvan ollessa noin 9-10kk ikäinen). Vaan ei jäänyt. Paska äijä siis hänkin, samoin kuin P-N on paska ämmä.

Vierailija
9/9 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu minulle, eikä juuri kiinnostakaan. Mutta on aivan turhaa tehdä aloituksia " jos P-N olisi mies" . Hän ei ole. Hän on lasten äiti eikä sitä mikään tasa-arvo jaarittelu muuksi muuta. Isä ei imetä eikä hänen roolinsa ole aivan niin keskeinen kuin äidin on pienen vauvan elämässä, vaikka tärkeä ihminen on hänkin.