Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Transmiehet todistavat: Naiset eivät ymmärrä miehen seksuaalista halua

Vierailija
02.10.2015 |

Transmies on siis sukupuolenmuutoksen naisesta mieheksi läpikäynyt yksilö. Sukupuolenmuutoshoitoihin kuuluu testosteronin (miehen tärkein sukupuolihormoni) injektiot.

Googlella voit hakea avainsanoilla transmen, testosterone ja sex/sexual [drive, desire...] tutkimuksia ja henkilökohtaisia kuvauksia siitä, millaisia muutoksia transmiehet kokevat seksuaalisuutensa alueella saadessaan säännöllisiä ja pitkään jatkuvia testosteroni-injektioita.

Ensinnäkin heidän seksuaaliset halunsa tulevat fyysisemmiksi ja voimakkaammiksi. Niiden kohteeksi tulee enemmän itse akti kuin rakastelu laajemmin ymmärrettynä. Halusta tulee myös visuaalisempaa. Moni transmies on kuvannut, kuinka aiemmin kiihottui lähinnä tarinoista, mutta äkisti huomasikin kiihottuvansa kuvista ja näkemästään ja yllättäneellä voimakkuudella.

Tällaiset kokemukset ovat transmiehille niin yleisiä, että oletus niiden vahvasta kytköksestä testosteroniin on hyvin perusteltu.

Lyhykäisyydessään transmiesten kokema muutos seksuaalisuudessa on siirtymää selvästi voimakkaampiin haluihin, visuaaliseen kiihottumiseen, suorasukaisempien, fyysisempien, vähemmän tunnepitoisten seksuaalisten päämäärien tavoitteluun ja itse aktin keskiöön nousemiseen.

Transmies, jolla on hormonien vaikutuksen näkökulmasta jonkinlainen ymmärrys niin naisen kuin miehen seksuaalisuudesta, voi välittää naisille tiedon, että naisten ja miesten seksuaalisuus todellakin eroavat toisistaan. Miehen puhtaan seksuaalinen halu naiseen on paljon voimakkaampi kuin naisen mieheen.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Ei ne miehetkään naisten seksuaalisuudesta tiedä hölkäsen pöläystäkään.

Vierailija
2/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko alapeukuttajat perustella, mikä aloitusviestissä ei heidän mielestään pidä paikkaansa ja miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sukupuolenkorjauksen

Vierailija
4/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 03:47"]

Voisivatko alapeukuttajat perustella, mikä aloitusviestissä ei heidän mielestään pidä paikkaansa ja miksi.

[/quote]

Olisiko alapeukkujen aiheena tämä alentuva, holhoava ja typerä lause: "...voi välittää naisille tiedon, että naisten ja miesten seksuaalisuus todellakin eroavat toisistaan." Ihan kuin naisille jotenkin erityisesti pitäisi selittää asia jonka ymmärrämme täysin vaivattomasti. Aloittajalla itsellään tuntuu olevan vakavia vaikeuksia ymmärtää naisen älyä. Eli että myös naisilla on sitä.

Vierailija
5/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärräkkään.

Vierailija
6/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta on tiedossa, että naisten ja miesten seksuaalisuudet poikkeavat toisistaan?

En tiedä mitä ap tarkoittaa ymmärtämisellä, mutta mulle riittää, että tiedän (havaintojen ja kokemusten perusteella), millaiset halut ja millainen seksuaalisuus miehellä on. Ei mun tarvi silti miehen seksuaalisuuteen mukautua. Minulla on oma seksuaalisuuteni ja toimin sen mukaan, en miehen.

Vierailija
7/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteleehan ne halut naisillakin ihan iän ja elämäntilanteen mukaan. Itse olin nuorempana ihan nymfomaani ja en kyllä ajatellut mitään laajoja rakastelurituaaleja, vaan aika yksitoikkoista jyystöä. Nykyään sitten vähän rauhoittunut. Ehkä se on yleisempää miehillä, mutta ei noin voi sanoa, etteikö kukaan nainen tietäisi miltä tuntuu kun jatkuvasti panettaa.

Vierailija
8/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Pääasia että spermat lentää ja elämä jatkuu.

Vierailija
9/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meitä kuitenkin ole aika monenlaisia niin miehiä kuin naisiakin. Minä ainakin kiihotun myös esim. kuvista tai nähdessäni seksikkään miehen. Se voi olla erilaista kuin miehellä, eli yhdistän komean miehen fantasiaani ja sama mies voi pyöriä fantasioissani melko kauankin. Käyn usein katselemassa isokaluisten miesten kuvia ja kyllä vaan kiihotun! Eikä näissä kuvitelmissani ole kyllä mitään rakkausjuttuja ollenkaan, ihan vaan puhdasta seksiä. Oikeasti en kuitenkaan halua fantasioitani toteuttaa. Mutta sen olen pannut merkille, että miehet eivät ole niin kaman nuukia siitä miltä nainen näyttää, vähemmän kaunis ja seksikäskin kelpaa ihailtavaksi, mutta naiset ovat hyvinkin kranttuja. Itselläni on ainakin ihan selkeä mielukuva millainen on komea ja seksikäs mies, en kovin paljon noteeraa ihannemieheni ulkopuolelle jääviä miheiä, he ovat enempi kuin ilmaa. Esim. vanhemmat miehet eivät kolahda tippaakaan, eivät myöskään harmaantuneet, kaljut, vähänkään ylipainoiset, epäurheilulliset, huonostipukeutuvat.

Halutkin mulla on kovat, ja tuntuu siltä, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä kovemmat ne on. Voihan se olla niin, että ne testosteroni määrät  vaihtelevat sekä miehillä että naisilla, ja olettaisin että varsinkin naiset ovat sille herkkiä, koska sitä on jo lähtökohtaisesti naisilla paljon vähemmän. Toisaalta nainen on paljon miestä monimutkaisempi kapistus ja muutkin hormonit vaikuttavat naisen halukkuuteen ja no, oikeastaan kaikki muukin.

Vierailija
10/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, onpa uutta, naiset eivät ymmärrä miehiä, byäää! No eipä ne miehetkään ymmärrä naisen seksuaalisuutta. Mulla halut ainakin vaihtelee kuukautiskierron mukaan ihan selkeesti. Kuukautisten jälkeen n. päivät 6-9 haluan aamuin-illoin, sitten on muutaman päivän väli, jolloin riittää semmoinen joka toinen päivä. Ovulaation seutuvilla sitten 5 päivää, joilloin on ihan jatkuva panetus ja lähes kaikki kakslahkeiset kiinnostaa. Sitten taas muutama rauhallisempi päivä ja kuukautisten lähestyessä taas vähintään kerran päivässä. Yleensäkin seksi pyörii mielessä monia kertoja päivän aikana ja zoomailen miehiä herkut mielessä. Harvoinpa niitä vaan riittävän vetävän näköisiä miehiä on liikenteessä, pitää mennä jonnekin urheilutapahtumaan, jos haluaa nähdä sexyjä miehiä. Siellä sitten saakin olla pöksyt märkänä ;).

Vierailija
11/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä yksinkertaistan: hormonit saavat miehen haluamaan työntää pilinsä vaikka aidanrakoon. Miehet ovat niin pahasti hormoniensa vietäviä.

Vierailija
12/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tutkimukset joissa transnainen kertoo ettei miehet ymmärrä naisen seksuaalista halua? Sitten on kolikon molemmat puolet käsitelty eikä maailma ole muuttunut miksikään.

Vierailija
13/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan tuo varmasti on, mutta ei tuossa mitään uutta ole.

Vierailija
14/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ei heteronainen haluaa mitään transmiestä.

Vierailija
15/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:50"]Minäpä yksinkertaistan: hormonit saavat miehen haluamaan työntää pilinsä vaikka aidanrakoon. Miehet ovat niin pahasti hormoniensa vietäviä.
[/quote]

Mutta pakko tässä on olla jotain muutakin, koska transnaisillakin on aluksi normaali testosteronituotanto eivätkä he halua työntää penistään minnekään.

Vierailija
16/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:19"]Mitä sitten? Ei heteronainen haluaa mitään transmiestä.
[/quote]

Miksi nuo sitten pyörivät häiriöksi asti ympärillä ja soittelevat perään?

Vierailija
17/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässäkään pelkät hormonit vaikuta. Kyllä tossa transihmisten tilanteessa on psyykkisillä tekijöillä iso merkitys. Jos koet olevasi mies, et kai kauheasti halua naisena kokea seksiä. Sinulla ei ole pelistä. Vaikea on kuvitella työntävänsä sitä mihinkään. Etkä halua vaginaasikaan mitään

Vierailija
18/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:31"]Ei tässäkään pelkät hormonit vaikuta. Kyllä tossa transihmisten tilanteessa on psyykkisillä tekijöillä iso merkitys. Jos koet olevasi mies, et kai kauheasti halua naisena kokea seksiä. Sinulla ei ole pelistä. Vaikea on kuvitella työntävänsä sitä mihinkään. Etkä halua vaginaasikaan mitään
[/quote]

Voin kertoa, että oli tosi outoa, kun aloitin testot ja se sai emättimen reiänkin seksuaaliseksi. Enkä voinut kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa.

Vierailija
19/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:19"]Mitä sitten? Ei heteronainen haluaa mitään transmiestä.
[/quote]

Moni taitaa ajatella noin, tavallaan ymmärrän sen. Usein suhteet alkavatkin niin, ettei nainen ihastuessaan tiedä miehen transtaustasta.

Vierailija
20/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 03:47"]

[/quote]

On aivan sama, mitä nainen ymmärtää miehen seksuaalisuudesta minulle naisena. Hasiatkoon paska, niin monasti ovat loukanneet MINUN seksuaalisuuttani, joka on herkkä ja arvokas asia. Miehet eivät arvosta naisen seksuaalisuutta, enkä voi sille mitään, jos se johtuu testosteronista. Miehillä ei ole aivoja voittamaan testosteronin luomia loukkauksia ilmeisestikään, eikä sekään ole naisena MINUN ongelmani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän