Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUT KESKELLÄ VIIKKOA (KE-TO)***

08.02.2006 |

Huomenta lokakuisille!

Pikaiset kirjoitukset täältä, olen juuri menossa jumppaan. Paha olo jatkuu ja se onkin sitten lähes kokoaikaista. Oksentamaan en ole vielä onneksi joutunut :) Syödä pitää parin tunnin välein, mutta ruokaa ei tee yhtään mieli. En muistanutkaan, että tää on näin kamalaa... Onnellinen olen silti :)

Galluppia: Oletko ajatellut ottaa äitiyspakkauksen? Me otetaan luultavasti vaikka esikoiselta kaikki onkin vielä tallessa. Saa sitten uusia vaatteita kakkonenkin. Se 140 e on tosi pieni summa verrattuna siihen vaate- ja tavaramäärään.

Nyt kiire jo liikkumaan,

S-I ja Lumikukka 6+1

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä aamu on tänään ollut, meillä herättiin ennen kuutta. Kyllä oli väsyttänyt! Sitte on kuunneltu ensin pojan kiukut, kun ei saanut itse kenkiä hiihdon jälkeen jalkaan ja sitten kastui villasukat. Seuraavaksi tietenkin pojan piti sitten kiusata pikkusiskoa. Ja kaiken huipuksi neiti sai raivarin ruokapyödässä niin, että piti raahata se sänkyyn rauhoittumaan. Kyllä nousi muuten savu korvista! Muutenkin olen ollut tosi kireenä, tuntuu, että ei jaksa yhtään noita muksujen tolloiluja.

Pakkausta en ajatellut ottaa, meillä on muksujen vaatteet tallessa, löytyy siis tytön ja pojan tamineet, ei tarvita lisää. Pojalle otin aikanaan pakkauksen ja vaatteet jäi aika vähälle pidolle ja sitten neitiä odottaessa otin myös rahana.

nöpö ja masuasukki rv 6+3

Vierailija
22/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viime keskiviikosta alkaen tullut pientä verenvuotoa aina vessassa käydessä. Lisäksi plussat on olleet aika haamuja, joten menin tänään terveyskeskukseen otattamaan verikokeen. Sen mukaan olen hyvin RASKAANA!!! Voih, että kivi vierähti sydämeltä. Sairaanhoitajan mukaan vuoto kuukautisten aikaan on normaalia eikä sitä tarvitse pelästyä. Nyt mulla on oikeastaan vuoto jo loppu eli se kesti just viikon.

Mä olen ajatellut mennä Femedaan alku-ultraan. Äsken bongasin jonkun viestiketjun, jonka mukaan se maksaisi 60 eur kelan vähennyksen jälkeen. Nyt kun vielä jaksaisi odotella ultraan pääsyä niin ehkä sitten voisi pikkasen huokaista helpotuksesta..

Onpa kivaa, kun Lokamasuja on jo näinkin paljon! Vertaistuki on mahtava juttu!

Mukavaa päivänjatkoa,

Goblin rv 4+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Goblin! Toivottavasti masukki pysyy loppuun asti mukana!

Itse saan vasta maanantaina tietää, miten meillä asiat on. Onneksi pääsen sairaalan kautta, niin ei tarvitse yksityiselle mennä. Vaikka olisin mä sinne kuitenkin mennyt. Sen verran paljon mua vieläkin huolettaa ja pelottaa.

Jännä, että aiemmin vaan ajattelin, että raskaan ollaan ja that' s it! Nyt ei osaa muuta ajatella, kuin mahdollisia keskenmenoja yms.. Toivottavasti meitä on vielä näin paljon täällä vielä syys-lokakuulla ;)

Mutta nyt kipin kapin kuopusta hakemaan tarhasta!

Tuike+masukki 5+3?

Vierailija
24/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äsken tuonne femedaan kun päätinkin mennä tohon alkuraskauden ultraan (mies kun oli sitä mieltä että tottakai). Siinä sitten kyselin että millä viikolla kannattaa aikaisintaan tulla ja sain vastauksen että vasta viikolla 8. Onkos tosiaan näin? Tiedottamana kyselen teiltä, ku ei aikaisimmasta rakauksista tullut käytyä alkuraskauden aikana ultrassa...

Niin ja hinnoista kyselin ja se on 70-120 euroa, riippuen sen lääkärin pälkkiosta kuka tekee..... Tuntuu vain aika kalliilta tuo 120e ja tuosta siis jo vähennetty pois kelan korvaukset.... Kertokaa paljon ootte maksanu noista ultrista ja millä viikoilla on tehty?

Vierailija
25/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh...onpa meitä jo paljon.Tuosta äitiyspakkauksen otosta en osaa varmaa sanoa.Toisaalta tekisi mieli otta koska pojan kamat oon jo myynny suurimmat osan ja minusta ne on hyviä vaatteita.Meidän poika nukku pienenä tuossa laatikossa ja haluaisin ehkä et tää toinenkin ihan pienenä nukkuisi vaikka pinnasänky ostetaankin.Makuupussihan siinä myös tulee mukana joten se olis kanssa kiva. Pojalla on kova uhma ja hän potkii silloin mahaankin ja joudun oleen varovainen ja aika painava on nostellakkin häntä.Kiva sit ison mahan kanssa nostella.Hän on siis 2v3kk ja oon nyt raskaana rv 6+1. Vieläkään ei ole pahoinvointia.Tänään kerroin yhelle lähisukulaiselle joa on minun ikäinen raskaudesta ja pyysin jo etukäteen kummiksikin kun hän on pojankin kummi.Hän suostui ja oli tosi iloinen. Toivon kovasti ettei tämä raskaus mene kesken koska ikäerosta tulee meille täydellinen ja saan jäädä vielä kotiin moneksi vuodeksi eteenpäin.Hoidan lapset kotona 6 ja 3 vuotiaksi.Molemmilla on sit luultavasti synttärit lokakuussa.kaikki on nyt täydellistä!

Vierailija
26/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on viikkojakin jo, hetkinen 6 kpl (tosi hurjaa ;) ). Olo on aivan kamala, oksettaa, paleltaa ja väsyttää. Aamulla ennen hommiin lähtöä meinasin nukahtaa keittiön lattialle, kun ihan vaan hetkeksi siihen ajattelin levähtää... Voisin vaan nukkua.. siis jos tää kuvotus antaisi periksi. :/

En kyllä vielä usko, että oon oikeasti raskaana. Ensviikon ultra kertonee sitten totuuden. Siihen asti vaan pyörin täällä ihmeissäni ja opiskelen kaikkea tätä uutta. Vauvahaaveita ja yrityksiä takana jo kuutisen vuotta, mutta silti tää on aivan uutta.. Ja tottakai esikoiselle tulee äitiyspakkaus. Siis jos sitä tarvitaan, eli jos tästä vielä vauvakin tulisi...

Vierailija
27/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Menkat on jääneet tulematta ja raskaustesti näyttää plussaa. olen siis raskaana, mutta oikein mitään oireita ei ole.. Ihan pikkuisen oli huonovointisuutta ja enemmänkin iltaisin. Alavatsassa nippailee tasaisin väliajoin..muuta ei ole. Nyt on rv 6+4 (jos osaan laskea oikein, osaisiko muuten joku kertoa, miten noi viikot ja päivät laskettiin, mikä on esim. 7+0??). Yhtään väsymystä ei ole, ei yhtään. Pelkään, että tämä onkin tuulimuna tai joku tuleva keskenmeno. Luulisi, että edes sitä väsymystä tulisi...

Mun kroppa on useinkin toiminut vähän " hitaalla" , mutta jotain oireita odottelisin.

Gallupista: Aion varmasti ottaa se äitiyspakkauksen! Maltan tuskin odottaa, että pääsen hypisteleen niitä kaikkia tavaroita:)

Varmaan arvaattekin, että ekaa odotetaan...:)

Ei sitä jotenkaan usko, että olisi raskaana, vuosi ja 3 kk yritettiin ja usko kyllä hiipui matkalla. Nyt on niin vaikea uskoa, että on tärpännyt.Toivottavasti saan pysyä tällä puolella teidän kanssa!!!

Iloista kevättä kaikille!

Vierailija
28/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä miten meitä lokamasuja alkaa tänne kerääntymään=))

Ittellä on sellainen fiilis, ettei oikein uskalla " antautua" tälle raskaudelle... kesällinen keskenmeno pitää siitä huolen. Jotenkin tuntuu, et sitä pelkää pahinta, mieskin jo sanoi, et anna asioitten mennä omalla painollaan, mitä sitä murehtimaan etukäteen.. niinpä..

Neljättähän tässä odotellaan, esikoinen on syntynyt -94, seuraava -96 ja kuopus -99.

Alkuraskauden ultraa olen ittekkin miettinyt, et sais jonkun varmuuden mut kattoo nyt...

Oireita ovat; etova olo aamusin ja oikeestaan aina jos vatsa pääsee tyhjäks, palelu, jatkuva pissahätä, väsymys, huimaava olo ajoittain ja alavatsaa nippailee toisinaan.

Raskaudesta ei tiedä vielä kuin mies ja ei ole tarkotus kertookkaan ennen np-ultraa. Niin no saa nähä miten töissä saa pidettyä salassa, jos pahoinvointi alkaa vaivaamaan...

Mutta huomenna on jo perjantai=))

myttynen rv 5+5

Vierailija
29/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä on, toivoo ettei olisi. Jos ei ole, toivoo että olisi.

Mulla ei tänään ole ollut muuta kuin vatsan nipistelyä ja ennen kaikkea jomottelua sekä tietenkin väsymystä. Ei pahaa oloa, hengästymistä, erityisen usein vessahätää tai muuta. Silti uskon edelleen olevani raskaana:) Oireet ja vaivat vaihtelevat suuresti yksilöiden välillä ja käsittääkseni saman naisen eri raskaudet voivat oirehtia hyvinkin eri tavoin. Tällä yritän kai selittää itselleni -ja miksei muillekin- että jopa täysin oireetonkin raskaus on ihan yhtä " hyvä" kuin raskaus, jossa tuleva äiti on todella kovilla. Eikä pahoinvointi tai muu (ikävä?) vaiva ole mitenkään edellytyksenä onnistuneelle raskaudelle! Vaikka ehkä siitä vaan sanotaan, että pahoinvointi on hyväksi, sillä eihän oksentelu/etova olo koskaan kivaa ole, vaikka sille olisikin hyvä syy. Täytyy kai tsempata yökkiviä naisia:)

Onnellisia hetkiä alkavan odotuksen parissa kaikille yökkiville ja ei-yökkiville lokakuisille!

-L-

Vierailija
30/30 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun parikin ihmistä on kertonut että oireet raskaus oireet ovat lieviä. Minä kun odotin esikoista minulla ei tasan koko raskauden aikana ollut minkäänlaisia oireita (paitsi loppuajasta suonenvedot ja pissalla laukkaamiset). Ei ollut pahaa oloa, ei rintojen aristusta, ei väsymystä ei mitään. Nyt kun tätä kakkosta odotan niin paha olo kokoajan (ei painotu ainoastaan aamuun vaan on tasaisesti kokoajan), kylmä varsinkin iltaisin ja alavatsassa kokoajan jonkin sortin nippailuja. Ja aivan uskomattomia mielen heittoja. En ole yleensä mitään kiukuttelevaa sorttia mutta viime päivinä olen kyllä tehnyt mieheni elämästä yhtä h*******, saa nähdä kuinka kauan se kestää minua. Onko kenestäkään muusta kehkeytynyt oikein kunnon naispirua näin alkuraskauden aikana. Aivan uskomattomista asioista jaksan kyllä möksähdellä ja kiukutella.

T:opokas ja uppis 5+?