Mikä kutiava näppy alapäässä?
Hei! Osaisiko kukaan arvailla, mikä ihmeen näppy minulle tulee jatkuvasti alapäähän, lähinnä klitoriksen tienoille. Joskus kohta vain punoittaa, mutta usein kohtaan tulee pieni punainen näppy, joka kutiaa ja joka on erittäin tunto- ja kosketusherkkä. Välillä jo suihkuttaminen tekee " herkkää" .
Olen rv 9+ ja lähinnä toi näppy on ilmaantunut nyt raskauden aikana. Voisiko johtua hormoneista? finni? Kun mainitsin asiasta gynelleni, hän epäili ensin herpestä, mutta kun kerroin että näppy saattaa tulla ja mennä päivässä kahdessa, ei lääkärikään oikein uskonut enää herpekseen. Sisälle ei tule mitään nestettä vaan on kiinteä pieni punoittava näppy.
Jäi tuo asia kuitenkin vaivaamaan, joten jos teillä olis jotain ajatuksia, mikä tuo voisi olla, olisin kiinnostunut kuulemaan.
Kommentit (4)
on aina välillä. Sitten saattaa olla kauankin pois ja nytkin taitaa taas olla tulossa..
Ei ole sukupuolitautia vaan joku sellainen vähän kuin finnin tapainen näppylä..
Kyllä se siitä, tiedän miten inhottavaa se on!
~suviande ja öttiäinen 19+5~
aina ajoittain tulee häpyhuuliin näppyjä, ovat finnejä eli tulehtuneita ihohuokosia.. Ovat tosi kiusallisia, mutta ei vaarallisia..
Ja finniksi/tulehtuneeksi karvatupeksi olen minäkin epäillyt, sillä muutenkin tuota aknea pukkaa ja mielestäni tunnistan finnin silmät kiinnikin... Ja olen muistavinani, että vaivaa on ollut jo ennen aivan ensimmäistä seksikokemusta. Tuntuvat myös tulevan silloin, kun on muutenkin " runsaampi kukinta" , aina yksittäisiä ja muutamassa päivässä ohi meneviä. Akneani pidin aisoissa e-pillereillä, ja silloin niitä tuli selkeästi harvemmin kuin sen jälkeen kun olen jättänyt e-pillerit pois.
Mistään en ole löytänyt asiasta tietoa, eli ehkä tämä on niitä juttuja, joita kukaan ei ole katsonut tarpeelliseksi tutkia?
Huliana
Hain googlella tietoja sukupuolitaudeista, ja mun luonteelleni ei sovi tuollainen vaivoista lukeminen - alkoi ahdistaa. Olen ollut saman miehen kanssa 8 vuotta enkä ymmärrä mistä olisin voinut saada jonkun sukupuolitartunnan. Mutta mikä ihme tuo näppy sitten voi olla. Eikö kenelläkään ole mitään kokemusta?