♥KESKIVIIKKOON SYYSQ-04♥
Kommentit (26)
Eli taitaa Tuuliina ehtiä ensin ;) Kirjoitettiin tehokkasti monta viestiä yhtä aikaa...
T@hti
..mua alkoi puol7 yskittämään niin kamalasti, et oli paettava makkarista, etten herättäisi muita, eli hyvästit omille unille. Illalla oli ihanaa käydä jumpassa, voi kun pääsis useammin!
Leanna ja zsazsa, kiva kuulla teistä! :)
Missä on hipsu?
Tänään pitäis käydä Ikeassa (miehen painajainen), Nean huoneeseen pitäs ostaa seinälokerikko ja ne oli viimeeksi lopussa. Odottelen tänään myös soittoa Satolta, nyt ois kyseessä pienkerrostalon alin kerros, jossa ois oma piha, sauna, parketit..kuulostaa kivalta, mutta kallis on. Mut matka Jatulle ei olis kovin pitkä sieltäkään! :-) Tavallaan kyllä tuntuu ihan hurjalta maksaa korkeaa vuokraa, kun rahat menee taivaan tuuliin..ikävä tosiasia kuitenkin on, et meil ei mahdollisuutta lainaan, kun mä kotona ja miehellä ei vakityöpaikkaa. Maaliskuussa siirtyy uuteen työhön ja tietty mahdollista, et se paikka jossain vaiheessa tulis vakituiseksi. Mut mulla ei halua työhön nyt, kun haluan olla Nekun kanssa kotona. Maksamme siis vuokraa..ei nytkään mikään halpa vuokra tässä asunnossa. Plääh. Asuminen täällä on kallista!
Lila, sullahan alkaa jo olemaan synnytys lähellä! Mä ihan säikähdin, kun pisti silmään sun raskausviikot! Kohta teil on nyytti! :)
Miten mä taas unohdin kaiken, mitä piti kommentoida..ai niin Alli, ihan ihmeissäni luin, että sun tyttö tykkää katsella, kun laitat ruokaa! Mun yleensä laitettava ruoka kun Nea nukkuu, sillä muuten roikkuu lahkeessa ja huutaaaaaaaaaaaaaaaaa...hetken saattaa viihtyä joidenkin kippojen kanssa, mutta vain hetken.
Nyt kyllä väsyttää, ärsyttää etten nukkunut. Nea ja mies unessa edelleen. Mukavaa päivää jokaiselle!
Enkeli1 ja Nea
Kolme yötä oon nukkunut kehnosti ja nyt alkaa väsyttää ihan kunnolla. Typy on nukkunut vieressä koko yön, paitsi toissayön kun menin evakkoon toiseen huoneeseen. Oon tottunut olemaan sängyssä yksin kun menen nukkumaan, typy on kannettu omaan sänkyynsä ja mies katsoo vielä telkkaria hetken ennenkuin tulee perässä nukkumaan. Nyt kun typy on alusta asti ollut vieressä, en meinaa itse saada unta.
Siitä uuden sängyn kokeilusta ei tähän mennessä oo tullut muuta kuin ongelmia: typy pääsee sinne, mutta ei kunnolla pois - pelätään että unenpöpperössä putoaa. Eilen haettiinkin pinnis takaisin varastosta, aateltiin että jatketaan sitten niinkuin ennenkin: nukutus meidän sängyllä ja siitä pinnikseen, jossa on kumminkin aamuyöhön asti nukkunut. Nyt kun on saatu ennen 21 nukahtamaankin! Mutta nyt tuo siirto ei tunnu onnistuvan, eilen heräsi samantien itkemään ja otin sitten mun viereen nukkumaan. Toistaiseksi meillä on ollut periaatteena että nukutusasioissa pientä ei itketetä ja niin jatketaankin, mutta itse en oikein osaa nukkua jos pieni on koko yön kyljessä kiinni :(
Muutenkin on sellainen superläheisyysvaihe menossa, ei oo hetkeäkään itsekseen. Ruuanlaitto rauhassa on ihan utopiaa. Vähän auttaa, jos antaa typylle oman kauhan ja kattilan tai raa´an perunan ja tylsän veitsen tms. Kitinää ja sellaista turhautumiskiukkua riittää. Mikä lie vaihe. Itse ei näillä unilla vaan tahdo jaksaa olla kärsivällinen.
Nyt pitää jatkaa töitä. Kävin vaan vähän valittamassa tästä ikuisuusaiheesta...
- tea -
Tulkaahan sankoin joukoin kahviseuraksi! :)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6390272&p=&mpage=3&tmode=…
yllä eilinen päivä.
Enkeli, eihän vuokraa tyhjästä makseta :) Ymmärrän kyllä pointtisi, on kivempi maksaa pankille omaa kuin Satolle tai muulle taholle vuokraa, mutta saahan sillä vuokralla kodin. Eikä ole mitätöntä, että koti on mieluisa. Kunpa löytäisitte haluamanne nopsaan!
Tepsulainen... Ajatusmylly ei ota käynnistyäkseen, yritän muotoilla jotain lohduttavaa ja kannustavaa nukutusasioihin. Minussa elää vahvana ajatus, että äidin ja isän ensisijainen velvollisuus on huolehtia omasta jaksamisesta (helpommin sanottu kuin tehty, tiedän :)).
...en pääse tässä eteenpäin. Asioita aiheeseen liittyen tulee kyllä mieleen, mutta en saa niitä julkaisukelpoiseen järjestykseen. Täältä tulee kuitenkin kannustushali, ota kiinni!
Lila, ihan kohta teilläkin on pikkuinen... Voihan niisk! Onko se poika? :) *Kirjoitin ensin pikkuinen-sanan jatkoksi poika... *
Kaveripiiriin on tullut pari kuukautta sitten yksi pikkuinen, kuukausi sitten toinen ja eilen saatiin vielä tieto uudesta ihmisetä :) Ihan ohikiitäviä voikunmeillekin-ajatuksia on vilahtanut, mutta en minä tosissani :) Neljä saa riittää.
Tuosta tulikin mieleeni: HIPSU, huhuu, kuinkas teillä voidaan? Taannoin, olisiko ollut kuukausi sitten, kerroit raskaustyyppisistä oireista. Mitä niille nyt kuuluu? Missä oooooot?
Haa, aurinko nähty! Kurkkii meidän ikkunasta sisään :)
Ekana katoin koneella eiliset viestit ja löysin sun linkin ja nyt on kuvat siirtymässä sinne! Menen Kamppiin kampaajalle tänään, joten saan kuvat samalla haettua sieltä. Mahtavaa! Olit suureksi avuksi!
Sitten vässyaiheeseen. Nyt en enää ihmettele polttareiden aiheuttamaa loputonta väsyä. Ei ole tainnut ihan yhden yön valvomisesta johtuakaan tää totaalihyytymys ja innottomuus. Tänä aamuna heräsin flunssaiseen oloon. Se selittää jo enemmän, huh:) Flunssa ei tosiaankaan ole tervetullut, kun reissu Saksaan edessä perjantaina ja miehelle työreissukin ensi viikolla. Mies muuten heti tokaisi, että kiva jos hänelle tulee, kun on noita lentoja edessä. Myötätuntoinen mies siis, höh!
Enkelille ja miehelle onnea asunnon etsintään! Toivottavasti mieleinen löytyy!
Nyt hermostuu pieni alhaalla...
T: Ynis
Ps. tän illan meno peruuntui, meidän onneksi. Saa vähän lisäaikaa tälle viikolle:)
Outoa kun mies päivisin tekee töitä koneella ja päikkäriajan palstailusta olen joutunut siksi luopua.. :-/ No tuleepahan oltua lepäämässä päikkäriaika.
Heh, Enkeli ei se minun jakaantuminen vielä ovella ole. Kuukauden päivät tässä ainakin menee.. Sairaalakassi on edelleen pakkaamatta. Ayap, alusta asti mutuni on sanonut että pieni tytön tylleröinen on tulossa. Viimeksi olin oikeassa, mutta synnärillä sitten näkee tiesinkö nyt vai en. Poikaa on moni povannut vatsani nähtyään. Povasivat kyllä Sinistäkin poikaa... ;-)
Ynis, kiva kuulla etten ole ihan poikkeava halivajeeni kanssa. *Huoh* :-)
Rekkakuormallinen sikeää unta kaikille syysmammoille perheineen lähtee täältä! ----*-----*----* Toinen nuppi ja peräkärry vielä valvoneille, että varmasti tehoaa ---*----*----*----*
Mukava päivä takana. Päästiin uloskin kun pakkasta oli vain -15. Ilta sujui kaverilla kahvitellessa. Sini on nykyään kertakaikkisen ihana. Mukavaa kun leikkii äidin kanssa, sekaa äidin touhuja ja on käsittämän nopea (esim. raastamaan vassapaperia urakalla rullasta). Ihana ikävaihe! :-)
Lila75