Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä super nannyn keinoista?

Vierailija
07.02.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jokainen kikka mitä ollaan kokeiltu on toiminut eikä meidän lapset ole saaneet niistä mitään traumoja!

Vierailija
2/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me katsotaan ohjelmaa yhdessä meidän 4,5-vuotiaan villin pojan kanssa ja hän aina ihmettelee suureen ääneen, kuinka tuhmia lapsia onkaan. Toteaa sitten, että hän ei ainakaan halua olla tuollainen ja yleensä muutama päivä ohjelman katsomisen jälkeen meillä on erittäin kiltti poika : ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä olen minä. Mä en vaan saa lasta kirveelläkään pysymään jäähypenkillä =/ Eipä sinne asiaa edes usein ole, mutta silloinkaan ei pysy millään.. Vinkkejä?

Vierailija
4/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä kovasti.. :)

Vierailija
5/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD lapsen ja kyseisen pojan välillä. mistä siis asiantuntijat tietävät että tämä on oikeasti sairas eikä vaan vanhempien huonosti kasvattama?

Vierailija
6/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen vastaava ohjelma (en muista nimeä) oli tässä suhteessa parempi, koska siinä kiinnitettiin kauniisti huomiota tunteisiin ja syihin, jotka ovat johtaneet vanhempien kasvatuksen puutteeseen ja tehottomuuteen.

Jo Frost keskittyy turhan paljon näkyviin tilanteisiin, ja on sokea syille, tai keinot ei pureudu niihin. On aika brittiläinen tyyli muutenkin.

Vierailija
7/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin 3,5v katsoo usein ohjelmaa, ja toteaa, että hän ei halua olla noin tuhma, kuin tuo telkkarin lapsi!!

Vierailija
8/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi tuota nro. 18 mainitsemaa ongelmaakaan, miten saada lapsi pysymään jäähypenkillään.

Siinä sai äiti tehdä rauhassa maatyöt yms. ja jos lapsi kiukutteli, niin sai sitten parkua siellä tynnyrissä kunnes oli rauhoittunut.

Näiden kiukuttelevien lasten ongelma on hippiajalta kasvatusmetodinsa vetäneet vapaata kasvatusta ihannoivat nykyajan pehmoyhteiskuntaa myötäilevät nyhveröäidit, joita kohtaan lapset eivät tunne mitään kunnioitusta ja kohtelevat heitä siksi miten huvittaa.

Eipä ollut ennen tuollaisia ongelmia lasten kanssa.

Hmm.. mistäköhän johtuu...?

Vierailija
9/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄmä ohjelmat ovat ainakin mulle antaneet paljon miettimisen arvoista. Juuri se, että teenkö aina oikein lasten kanssa vai annanko liikaa periksi. Jäähyjä käytän minäkin ja yritän aina selittää lapselle miksi hän sinne joutui. Olen myös aloittanut palkitsemisen ja kehumisen ainaisen haukkumisen sijaan:).

toivoisin, että useimmat vanhemmat katselisivat noita ohjelmia.

Meidän lasten hoitopaikassa on eräs poika, johon pitäisi noita metodeja käyttää. Hän huutaa, heittää ja rikkoo tavaroita ja raapii hoitajaa kasvoihin. Täysin kasvattamaton poika!

Vierailija
10/21 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne neuvot taitavat toimia. Ainoa vain, että meillä ei aikuinen (minä) jaksa aina noudattaa sen tyylisiä sääntöjä. Varsinkin nukkumaan menon vois joku tulla meille suunnitteleen. 3,5 v poika muutti viime viikolla meidän sänkyyn. Just kun saatiin vauva pinnikseen...

Vierailija
11/21 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oltava selkeät ja johdonmukaiset rajat!

Vierailija
12/21 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tämänpäiväinenkin poika olis Suomessa saanut diagnoosin hetipaikalla, jollei joutunut pehmustettuun huoneeseen. Itse asiassa keinot tehoaa aivan ällistyttävän hyvin ja nopeasti, kun ottaa huomioon että on kestänyt 9 vuotta tehdä tenavasta tuollainen.

Vierailija
13/21 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tuollaiseen kaaokseen on tuoda jotenkin ryhtiä, vaikkakin kovin keinoin!

Vierailija
14/21 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että vanhemmat ovat idiootteja.

Tänään kävi 2,5 vuotiasta sääliksi kun ei ymmärtänyt miksi pakotettiin istumaan rapulle ja pyytämään anteeksi, ei ymmärtänyt sitäkään.

Muutenkin minäkin riehuisin niinkuin lapset ohjelmassa, jos joku idiootti tulisi kuvaamaan minun kiukkuani.

Vierailija
15/21 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin jo 2v tekee tietoisesti " tyhmiä temppuja" ja toistaa niitä. 2min tulee arestinurkkaa, jos toistaa kaksi kertaa peräkkäin saman tempun. Toimii ihan hyvin!

Vierailija
16/21 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettava jo kovemmat keinot käyttöön. Tilannehan ei olisi tuo jos aikuiset olisivat aikuisia. Ja kyllä 2,5 v voi hetken istua portailla jos ei sanat tehoa. 1,5 v:n kanssa olisi kyllä turhaa.

Vierailija
17/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat säännöt ja nootikoonerit.

Vierailija
18/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika pitkälle samat jutut, mutta jäähy ei kestä noin kauan, eikä ovea laiteta kiinni.

Vierailija
19/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ny sen verran on vieraskoreita tai ihmetyksissään.

Vierailija:

Muutenkin minäkin riehuisin niinkuin lapset ohjelmassa, jos joku idiootti tulisi kuvaamaan minun kiukkuani.

Vierailija
20/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä ohjelma :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan