Lue keskustelun säännöt.
Millainen se paniikkikohtaus on? Siis paniikkihäiriö?
Kommentit (23)
Minusta tuntuu, että olet lievästi ahdistunut. Ehkäpä tuo riitely ja huonosti nukuttu yö laukaisi sen. Menee varmaankin ohi kunnon levolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu, puhuin äidin kanssa (hänellä ollut lapsuudessaan tämä, oikeasti) ja sanoi että useimmiten silloin menee melko toimintakyvyttömäksi ja minäpoika senkun vain makasin sängyssä ja pystyin mittaamaan pulssia ja säätelemään hengitystäkin! Eiköhän tämä tästä! Voimia kaikille joilla tämä oikeasti on ja kiitos vastauksista!
En lukenut kokonaan. Siis jos oireet tulevat vain kotona niin siinäpä se syykin löytyi. Tarvitseeko sinun pelätä kotona yleensä, tai onko kireä tunnelma? Luulen että reagoit perheesi mahdollisiin ongelmiin noilla kuvaamillasi oireilla. Olet nuori poika ja tiedän että viimeiseksi tämän haluaisit kuulla mutta kannattaiso puhua koulussa esim terkalle tms. Jos asioita ei kotona laiteta kuntoon niin saatat rulevaisuudessa vielä kärsiä oikeista paniikkikohtauksista ja pakko sanoa että se ei juhlaa ole. Toii voit avautua täälläkin ensin. Minä olen aonakin valmis kuuntelemaan :)