MA EN KERTAKAIKKIAAN KESTA ENAA NAITA HITAITA SIVUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt saatana meni hermot!!!!!! Nä sivut on aivan rectumista!!!! Joka helvetin sivua saa odottaa ainakin puoliminuuttia ennekuin aukeaa, joksus jopa 3minuuttia!! Että menee hermot!!
Joka ikinen päivä tekee vähintään kerran " error error" " sivua ei voi näyttää" järjestelmässä tapahtui virhe" !!! AARRRGGGHHH!!!!
ja turha kenenkään väittää, että vika olisi koneessa/ selaimessa/ operaattorissa! Muut sivut toimii kuin ajatus (silloinkin kun nää sivut tökkii)
Miksei tähän saada nykytekniikalla MITÄÄN MUUTOSTA????????
P.S Ihan sama ongelma myös työpaikan koneilta!
Kommentit (8)
Olen tuskaillut ihan saman asian kanssa ja kun en paljon tekniikasta tajua, olin varma, että ongelma vaan mulla.
Hitto, oon ehtiny pelata melkein joka välissä pelin pasianssia, kun oottelen sivun aukeemista.
RASITTAVAA!!!!!!!!!!!!
mihinköhän voisi antaa palautetta. Klo 13 ja klo 21 tuntuu olevan pahimmat ruuhkat ja hermo palaa takkuamiseen.
ei hermot kestä tätä odottamista !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mies käy suositulla jääkiekkosivulla ja siellä saattaa olla yli tuhat kirjautunutta käyttäjää (+ kirjautumattomat päälle) yhtäaikaa, eikä ne ikinä töki! ##!ZX!¤//*
Mä laitoin pari päivää sitten galluppia tästä aiheesta ja kopion vastaukset ja lähetin ne tuonne yläreunassa olevaan " palaute" - osioon (kas kun ei ole bannattu piahlle sen takia...)
Yli 90% vastauksista oli negatiivisia...
Toivottovasti oli jotain apua.
ap
kävin äsken laittamassa palautetta. olin tilaamassa vauva-lehteä, mutta en jaksanut odottaa että tilaussivu aukeaa. kerroin sitten heille että menettivät asiakkaan tämän takia. sain mielihyvää, kyllä.
Tuo keltainen palkki tuolla yläpuolella. Voi olla että saatais jotain aikaiseksi kun 5000 vihaista äänivyöryä pukkais parin päivän sisään samasta aiheesta... =D
ap
minne siirryttäis koko saamarin av-sakki????