Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:15"]
Miten näihin valitaan aina tuollaisia suttuisia ja tylsiä ihmisiä. Kukaan noista miehistä ei sytyttäisi mua yhtään. Ja naiset on kuin pikkukaupungin Onnelasta 10 vuotta sitten repästyjä. Poikkeuksena Kelly. Tietty eipä tuollaiseen roskaan kukaan varmaan oikein haekkaan. Jenkkiversio oli hyvä. Kauniita hyväkroppaisia ihmisiä, draamaa ja romantiikkaa. Tässä kuunnellaan miten sirkat sirittää ja katsellaan kun makoillaan uima-altaalla. Ööööö....
[/quote] Siis luuletsä että normaali ihminen lähtee naimaan kameran edessä ?
Ekana päivänä Kellyllä oli keltainen mekko päällä. Koko ajan aattelin et ihan ku jostain New Yorkkerista ostettu 12€ halppis, kunnes instassa laitto että ihana mekko #ferrerfashion jne. :D olin ihan ällikälllä lyöty! :D
Vierailija kirjoitti:
Miten näihin valitaan aina tuollaisia suttuisia ja tylsiä ihmisiä. Kukaan noista miehistä ei sytyttäisi mua yhtään. Ja naiset on kuin pikkukaupungin Onnelasta 10 vuotta sitten repästyjä. Poikkeuksena Kelly.
Tietty eipä tuollaiseen roskaan kukaan varmaan oikein haekkaan.
Jenkkiversio oli hyvä. Kauniita hyväkroppaisia ihmisiä, draamaa ja romantiikkaa.
Tässä kuunnellaan miten sirkat sirittää ja katsellaan kun makoillaan uima-altaalla. Ööööö....
Kelly on kyllä myös aika suttuinen. Ne huulipunat varsinkin!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015100520453524_vi.shtml
Miten tuon ikäinen, ja vieläpä äiti, voi käyttäytyä tuolla tavalla? Sä olet Anna niin oksettava ihminen, että ihan järkyttää.
Mistä voi kattoo ruotsin versiota? Linkkiä anyone??
Nadia on noista naisista aidoin...Rasse miehistä.
Annasta en viiti edes sanoa mitään, pöyristyttävän huonoa käytöstä..
Putoisi nyt tuo Anna pois pelistä, niin kova kieroilemaan. Jane näytti myös todellisen luonteensa, harrasti seksiä sen homoäänisen miehen kanssa.
Nyt meni maku Siljasta. Haukkui Nadjaa seläntakana Annan kanssa ja jäi kiinni. Pyysi Nadjalta anteeksi, ettei ollut mitään henkilökohtaista. Siis mitä? Haukut toista ihmistä ja siinä ei ole mitään henkilökohtaista? Anna ei vaivautunut edes pyytämään anteeksi.
Patrick on ainoa aito mies talossa.
Mun mielestä tää ohjelma on mielenkiintoinen. :D
Kelly on tuolla vetämässä jotakin epämääräistä roolia. Niin keinotekoisia ja feikattuja sen tunnekuohut ja reaktiot.
"Menetin tänään ystävän..."
Joo-o, niin varmaan. Mut hyvä että tuotanto on saanut jonkunkäsikirjoituksen mukaan pomppivan avustajan tässä Siepin ystävättärestä, vähän kuin myyrä sisäpiirissä.
Hä siiis miten noi säännöt menee, kuka ton voittaa, jos joka viikko tulee aina uusiakin?
Onneksi Anna tippui. Oksettava ihminen.
Nyt muutama mielenkiintoinen tyyppi tuonne mukaan. Janen ja Jannen seksiyö julki ja uusi mies nappaamaan Kelly niin johan saadaan draamaa!
Vierailija kirjoitti:
Hä siiis miten noi säännöt menee, kuka ton voittaa, jos joka viikko tulee aina uusiakin?
Jossain vaiheessa tippuu useampia tai ei tule ketään lisää.
Täähän alkaa olla ihan mielenkiintoista. Mua ei yhtään kiinnosta mitkään pariutumisohjelmat, mutta tällaset kieroilut ja pelaamiset sitäkin enemmän :D. Jotain viihdykettä BB:n tilalle sentään..
Mä tunnen ton Rachidin. Ei kyllä ollut ainakaan sillon livenä noin mukava ja fiksunoloinen, vaan lähinnä inhottava ja lapsellinen. Mutta tästä on aikaa jo vuosia, ehkä on kasvanut aikuiseksi.
Mä en käsitä miten Paratiisihotelliin pääseminen voi olla sara siepin haave, mutta kyllä se hänen sanojensa mukaan on.
Miten näihin valitaan aina tuollaisia suttuisia ja tylsiä ihmisiä. Kukaan noista miehistä ei sytyttäisi mua yhtään. Ja naiset on kuin pikkukaupungin Onnelasta 10 vuotta sitten repästyjä. Poikkeuksena Kelly.
Tietty eipä tuollaiseen roskaan kukaan varmaan oikein haekkaan.
Jenkkiversio oli hyvä. Kauniita hyväkroppaisia ihmisiä, draamaa ja romantiikkaa.
Tässä kuunnellaan miten sirkat sirittää ja katsellaan kun makoillaan uima-altaalla. Ööööö....