Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Hyi muakin ällöttää se Patrik.
Ohjelmaa katsoessani ihmettelin Annan toimintaa. Lähihoitaja, joka opiskelee sairaanhoitajaksi? Kotona kaksi lasta? En toki luule että kaikki hoitajat ovat itse pyhimyksiä, mutta luulisi että jonkin sorttista empatiakykyä tuon ammattikunnan edustajasta löytyisi mitä ei kyllä tuossa ohjelmassa näkynyt. Lähinnä vain pahansuopa ja juonitteleva ihminen. Tuota peliä voi pelata paljon tahdikkaammin mutta kuitenkin tosi ovelasti (kuten esim Kelly pelaa) ilman että satuttaa tai nolaa ketään televisiossa.
Janelystä tykkäsin aikaisemmin,mutta en enää, taisi hänkin oikeat karvansa paljastaa. Eniten taidan pitää Kellystä ja Johnnystä (vaikka en arvosta lainkaan hänen naistenhakkausmenneisyyttään).
En vielä ekan jakson jälkeen ollut kovin vakuuttunut tästä, mutta nyt neljän jakson jälkeen vahvasti koukussa ollaan.
Oma suosikki naisista on ehdottomasti Nadia. Vaikuttaa fiksulta ja mukavalta. Miehistä en oikein osaa nimetä suosikkia.
Siljasta en ole missään vaiheessa tykännyt, mutta eilisen jakson perusteella meni kyllä kokonaan maku. Siitä tulee mieleen koulun pikkupissis koulukiusaaja, jonka suurinta huvia on arvostella muita ihmisiä.
Häiritsee, kun sarjassa on paljon kuiskuttelua ym. muminaa, ja näitä ei ole tekstitetty. Yleensä kaikissa reality-ohjelmissa vähänkin epäselvistä kohdista on varmuuden vuoksi tekstit. Myös hämärässä kuvatuissa kohtauksissa voisi olla niiden tyyppien nimet, ketkä on ruudussa. Pikselimössöstä on hankala saada selvää ketkä siellä peittoa heiluttaa. :D
Nämä palautteet ei toki enää auta, eikä varsinkaan täällä vauva-palstalla... :D
"Toivottavasti tänne tulis joku Temptation-Simo" :D Johnny tais sanoa...
Ruotsin versio löytyy täältä:
3play.se/program/paradise-hotel--1/649152?autostart=true
Suosittelen etenkin teille, jotka kaipaatte kieroilua ja juonittelua! :)
p.s. tää on sitten ihan eri maailmasta kuin Suomen Ö-luokan versio...
http://www.tv3play.se/program/paradise-hotel--1/649152?autostart=true
Tässä oikea linkki, edellinen jäi vajaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa katsoessani ihmettelin Annan toimintaa. Lähihoitaja, joka opiskelee sairaanhoitajaksi? Kotona kaksi lasta? En toki luule että kaikki hoitajat ovat itse pyhimyksiä, mutta luulisi että jonkin sorttista empatiakykyä tuon ammattikunnan edustajasta löytyisi mitä ei kyllä tuossa ohjelmassa näkynyt. Lähinnä vain pahansuopa ja juonitteleva ihminen. Tuota peliä voi pelata paljon tahdikkaammin mutta kuitenkin tosi ovelasti (kuten esim Kelly pelaa) ilman että satuttaa tai nolaa ketään televisiossa.
Janelystä tykkäsin aikaisemmin,mutta en enää, taisi hänkin oikeat karvansa paljastaa. Eniten taidan pitää Kellystä ja Johnnystä (vaikka en arvosta lainkaan hänen naistenhakkausmenneisyyttään).
Voi hyvät hyssykät. Ei ne kipusiskot mitään kivoja ole vaan wannabepikkurouvia. Ja se heidän työnsä on hyvin teknistä, tavallaan naispuolisia teknikoita luonteeltaan. Jossain sosiaalipuolella voikin olla mukavia tyttöjä.
Voisko joku fiksumpi kertoa että miten tää nyt voitetaan? Kun Sieppi jossain juonnossa sano että voiton voi pitää pari yhdessä, tai joku yksin? Niin että häh, ny ei mene jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015100520448629_vi.shtml
Silja on ollut avoimin mielin
Tota alimmassa kuvassa olevaa asentoa luulin aikaisemmin suuseksin harrastamiseksi, mutta näköjään epäilykseni osoittautui vääräksi. Hämäsi kyllä se pätkä, missä näytettiin toi kuva. ;-)
Saran juonnot on tosi tönkköjä, puhuu jotenkin hitaasti ja katkaisee virkkeet kesken.
Naurattaa näissä aina miten kilpailijat kauhistelee tekopyhinä että "sejase on tullut tänne pelaamaan, onpa pöyristyttävää" ja samalla toki itse tehdään sotasuunnitelmat omien liittolaisten kanssa :D
Ja mikä hiton pandoran boksi?? Se on Pandoran lipas eikä mikään boksi, ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Mä hämmästyin kans niin siin alussa kuinka ne kaikki jotenki panikoi ja suuttu siitä, kun Nadia joutu valitsemaan itelleen miehen niistä jo muodostetuista pareista. Siis sehän oli formaatin edellytys, ei mikään läpsy naamalle näille muille naisille, pakkohan sen oli valita. Ihan naurettavaa alkaa vinkumaa heti et "Nadia pelaa, se kieroili kun teki mulle noin en ymmärrä miten se kehtas". Mitä helvettiä? :D
Koska Anna on hemmoteltu diiva, jolla on aina ollut paljon nuoleskelijoita ympärillään. Ja koska on bitch, niin ne, jotka ei oo nuoleskelijoita, on pelänneet sitä. Nyt kun tuli ensimmäinen pettymys eteen, ei osannut käsitellä sitä kuin aikuinen. Sehän oli aivan kuin 4-vuotias prinsessa, joka olisi halunnut synttärilahjan, koska päivänsankarikin sai.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku fiksumpi kertoa että miten tää nyt voitetaan? Kun Sieppi jossain juonnossa sano että voiton voi pitää pari yhdessä, tai joku yksin? Niin että häh, ny ei mene jakeluun.
Olen käsittänyt että lopussa on kaksi sinkkua jäljellä joista toinen voittaa ja häneltä kysytään raha vai rakkaus? Jos raha, saa voittaja sen kolkyt tonnia jos rakkaus se jaetaan kahtia se voittopotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että lopussa on kaksi sinkkua jäljellä joista toinen voittaa ja häneltä kysytään raha vai rakkaus? Jos raha, saa voittaja sen kolkyt tonnia jos rakkaus se jaetaan kahtia se voittopotti.
Lähteekö tästä sarjasta oikeasti kukaan ihan tosissaan etsimään rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä? Oikeasti noin? Eihän kukaan voittoa lähtis jakamaan! Että ihan rakkaus???
Tuliks kenellekään edes sutinaa tämän jälkeen? Juoruja?
Se puhui kyllä palturia, joka tässä ketjussa aiemmin sanoi, että Ruotsin versio Paratiisihotellista olisi jotenkin tosi paljon parempi. Ihan samanlainen kuin Suomenkin versio: olen katsonut kolme jaksoa nyt tätä ja vieläkään mitään mullistavaa ei ole tapahtunut. Lisäksi nauratti ihan älyttömästi kun se yks niistä miehistä itki niin hillittömästi kun joutui päättämään, että kenen vuoro on lähteä Paratiisihotellista. Siinä ne miehet vollotti kilpaa. Onneksi Suomessa harvoin on noin neitimäisiä miehiä kuin rakkaassa naapurimaassamme :D
Vierailija kirjoitti:
Siepistä saanut sen kuvan, että hän on aika huumorintajuinen ja 'rempseä.' Ehkä ohjelma, jossa hän saisi olla oma itsensä toimisi paremmin tosin ei se kyllä bb:ssäkään toiminut. Näin kaksi jaksoa (toisen ruutu+) katsottua, niin Sieppi ei todellakaan sovi tohon hommaan. Hän on uskomattoman kaunis mutta ainakaan ruudun välityksellä vailla minkäänlaista karismaa, mielestäni aika saavutus olla tuolla ulkonäöllä seinäruusu. Todella epäluonnollinen ja persoonaton juontohommassa.
Sieppi oli BB:ssa tosi tylsää katsottavaa, ei puhunut juuri mitään
Nosto