Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
441/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh oon koukussa tähän sarjaan, vaikka tää on niin tylsä, ettei tylsempää ihan heti tuu mieleen! 

Liian nuorta ja hölmöä porukkaa, joilla on aivan liian vähän tekemistä tuolla. Sitten käytetään se aika "pelailuun" ja "juonitteluun", joka ei todellakaan oo katsojaystävällistä ts. viihdyttävää.

Toivottavasti ensimmäisen "ulkopuolisen" naisen tulo taloon rikkoo vihdoin tuon alkuperäisen asetelman, joka on jämähtänyt nyt liian kauaksi aikaa päälle.

Vierailija
442/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tässä sarjassa suurin ongelma on ikäerot. Huomaa selvästi, että on syntynyt kaksi leiriä; nuoremmat ja vanhemmat.

Uskoisin, että sarja olisi paljon mielenkiintoisempi, jos kaikki olisivat edes suunnilleen samanikäisiä. Esimerkiksi minä en Siljan ikäisenä lähtisi säätämään mitään Johnny McMetallin tai hammasjanin kanssa :D Ruotsin parasiittihotelli vaikuttaa mehukkaammalta, kun kaikki on ilmeisesti ikävälillä 19-23

Mä taas pitäisin enemmän "mehukkaana", jos ikäjakauma olisi vaikka 28-35v. Heillä on jo vähän elettyä eläämääkin takana, omia mielipiteitä ja kokemuksia eikä sanavarastokaan enää siinä vaiheessa välttämättä olisi pelkkää v*ttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh oon koukussa tähän sarjaan, vaikka tää on niin tylsä, ettei tylsempää ihan heti tuu mieleen! 

Liian nuorta ja hölmöä porukkaa, joilla on aivan liian vähän tekemistä tuolla. Sitten käytetään se aika "pelailuun" ja "juonitteluun", joka ei todellakaan oo katsojaystävällistä ts. viihdyttävää.

Toivottavasti ensimmäisen "ulkopuolisen" naisen tulo taloon rikkoo vihdoin tuon alkuperäisen asetelman, joka on jämähtänyt nyt liian kauaksi aikaa päälle.

Pelailu ja juonitteluhan nimenomaan on viihdyttävää. Mieluummin minä sitä seuraan, kun esim kännäämistä ja teennäisiä tehtäviä, jota esim bb:ssä oli ihan liikaa.

Vierailija
444/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelailu ja juonitteluhan nimenomaan on viihdyttävää. Mieluummin minä sitä seuraan, kun esim kännäämistä ja teennäisiä tehtäviä, jota esim bb:ssä oli ihan liikaa.

Siis niin nimenomaan onkin, mutta jotenkin mä en koe viihdyttäväksi tota noiden teinien supinaa tuolla keskenään, jota ne sitten pelaamiseksi kutsuu.

Toivoisin, että olis enemmän treffejä ja kaikkea tekemistä, että ne ehtis vähemmän supista keskenään, joka vois sit johtaa siihen, että alettais OIKEESTI juonitella kunnolla.

-446

Vierailija
445/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi janely aikamoinen ja epäluotettavan oloinen.jos tolle baarissa menis juttelee näin tyttönä,niin varmaan kilahtaisi. Puhuu rachidille että sulla ei ole hätää, puhuu christianille että sulla ei hätää, sit jauhaa kummastakin paskaa. Pelaaja.

Vierailija
446/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janely ja Rasse kertovat tunteneensa toisensa jo ennen ohjelmaa ja he hakivat Paratiisihotelliin yhteisellä päätöksellä. Idea härskiin huijaukseen tuli alunperin Janelylta, joka kertoo taivutelleensa Rassen hakemaan mukaan. Ei siis ollutkaan sattumaa, että Rasse valitsi Paratiisihotellin ensimmäisessä jaksossa huonekaverikseen juuri Janen. He myös pitivät suhteensa salassa muilta asukkailta, mikä vaikutti pelin kulkuun oleellisesti. 

Iltasanomista

Vierailija
447/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta jaksoa odotellessa....kiinnostaa mitä tapahtuu kun uus nainen tulee taloon

Vierailija
448/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teini-ikäisten äitinä - vaikken minään tiukkiksena todellakaan itseäni pidä -kuolisin häpeästä, jos lapseni olisi tuossa sarjassa mukana. Tai vähintäänkin muuttaisin loppuiäkseni johonkin toooosi kauas. Vaikka lapset täysi-ikäisenä tekevätkin itse omaa elämäänsä koskevat päätökset, kyllä silti miettisin, mikä on mennyt kasvatuksessa vikaan. 

Voisihan siellä ihan edukseenkin käyttäytyä, ettei koko suvun tarvitse hävetä silmiään päästään. :D Mutta todennäköisesti sinne ei oteta mukaan täysjärkisiä tai sinne ei vain hae sellaisia. Onhan tuolla nyt ihan ok:sti olleet esim. Erika (tosin tyyyylsä), Rasse (paitsi eiliset kännimonologit :D) ja Christiankin tavallaan (jos tosiaan vain esittää tyhmää).

Vierailija
449/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta jaksoa odotellessa....kiinnostaa mitä tapahtuu kun uus nainen tulee taloon

Tänäänkö jo tulee?

Vierailija
450/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte katsomaan tota Ruotsi ohjelmaa? Mulla tulee ainakin jotain et lataa sovellus nähdäksesi videon, ja sit ku playkaupasta lataan, niin tulee että tämä ei ole käytettävissä maassasi.

Ei mitään ongelmaa, kunhan adblock ei päällä. Olen katsonut tähän mennessä kaikki kaudet ja muutakin ohjelmaa, joko tv3:n tai tv6:n nettisivuilta. Ainoastaan Tanskan tai Norjan Paradise Hotel ja sellaiset ulkomaiset tuotannot ovat ajoittain olleet blokattuina "ulkomaille". Tänä aamuna sivusto vähän jumittaa, ilmeisesti koko Suomi on nyt katsomassa tuota jaksoa siellä :P

Entä jos haluaa katsoa iPhonella (4s)? Näyttää tuossa klipin päällä linkkiä, jossa lukee "spela i tv3 -appen". Siihen kun klikkaa niin avaa mulla appstoren, mutta ei löydä kyseistä appia, vaan jotain ohjelmaoppaita. Mitenköhän onnistuis?

Vierailija
451/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte katsomaan tota Ruotsi ohjelmaa? Mulla tulee ainakin jotain et lataa sovellus nähdäksesi videon, ja sit ku playkaupasta lataan, niin tulee että tämä ei ole käytettävissä maassasi.

Ei mitään ongelmaa, kunhan adblock ei päällä. Olen katsonut tähän mennessä kaikki kaudet ja muutakin ohjelmaa, joko tv3:n tai tv6:n nettisivuilta. Ainoastaan Tanskan tai Norjan Paradise Hotel ja sellaiset ulkomaiset tuotannot ovat ajoittain olleet blokattuina "ulkomaille". Tänä aamuna sivusto vähän jumittaa, ilmeisesti koko Suomi on nyt katsomassa tuota jaksoa siellä :P

Entä jos haluaa katsoa iPhonella (4s)? Näyttää tuossa klipin päällä linkkiä, jossa lukee "spela i tv3 -appen". Siihen kun klikkaa niin avaa mulla appstoren, mutta ei löydä kyseistä appia, vaan jotain ohjelmaoppaita. Mitenköhän onnistuis?

jatkan vielä... Eli saako ton adblockin  pois päältä jostain puhelimen asetuksista? En ainakaan erikseen ole ladannut mitään adblock-sovelluksia (jos sellaisia on?).

Vierailija
452/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sanoo appstoressa, että ei ole saatavilla suomalaisessa kaupassa, pitää mennä jenkkien storeen. Etkö pääse missään katsomaan läppäriltä? Siinä ei ole noita ongelmia.

Vierailija
453/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala myötähäpeä noista Siljan panojutuista. Ja vielä varmaan suurimmaksi osaksi puhuu tuubaa ihan vain saadakseen villin imagon miesten silmissä, tuolla naamalla tuskin on kovin paljoa kuksittu.

Vierailija
454/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuks Rasse tänään kotiin? Raukka ei osaa yhtään pelata, että siinä mielessä jees, mutta kun se on niin sulosulosuloinen ja nuo muut äijät on kamalia.

Vierailija
455/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teini-ikäisten äitinä - vaikken minään tiukkiksena todellakaan itseäni pidä -kuolisin häpeästä, jos lapseni olisi tuossa sarjassa mukana. Tai vähintäänkin muuttaisin loppuiäkseni johonkin toooosi kauas. Vaikka lapset täysi-ikäisenä tekevätkin itse omaa elämäänsä koskevat päätökset, kyllä silti miettisin, mikä on mennyt kasvatuksessa vikaan. 

Tuossa ohjelmassa mukana olleesta voi tulla Ruotsin prinsessa, ei huono........

Vierailija
456/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuks Rasse tänään kotiin? Raukka ei osaa yhtään pelata, että siinä mielessä jees, mutta kun se on niin sulosulosuloinen ja nuo muut äijät on kamalia.

Rasse kotiin!

Vierailija
457/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala myötähäpeä noista Siljan panojutuista. Ja vielä varmaan suurimmaksi osaksi puhuu tuubaa ihan vain saadakseen villin imagon miesten silmissä, tuolla naamalla tuskin on kovin paljoa kuksittu.

ei kuksimiseen kyllä naamaa tarvita, että hyvinkin on saattanut anniskella runsaamman puoleisesti... Nuo kokemukset (tai oliko nyt mielipiteet) kertoo kuitenkin, miten lapsellinen silja on.

Vierailija
458/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sanoo appstoressa, että ei ole saatavilla suomalaisessa kaupassa, pitää mennä jenkkien storeen. Etkö pääse missään katsomaan läppäriltä? Siinä ei ole noita ongelmia.

onnistuu sekin, mutta puhelimella olisi ollut helpompi katsella pötköllään sängyssä :D

Vierailija
459/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!! Jakso menossa jo ja tää ketju piti kaivaa googlella esiin!! Nyt katsomaan, ruotimaan, jeesustelemaan jengi :)

Vierailija
460/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janely kipuaa hyvää vauhtia johhnyn rinnalle toiseksi inhokiksi. V**** mikä kaks naamainen lehmä. Christian on just huippu ♡ saa maha kippurassa nauraa, kuinka lampaita viedään :D ai niin Silja ja Patrik vois painua takas sinne peruskoulun wannabe suosittujen -rinkiin.

Ketju on lukittu.