Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
421/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Anna näyttää munkin silmiin todella tutulta. Joistain ilmeistä (ja lähinnä silmistä) tulee mieleen pissiksempi versio Mungo-Annasta, mutta olen varma että Annan naama on jostain tuttu tai on olemassa joku saman näköinen tosi-tv-mimmi.

Minulle tulee mieleen takavuosien bb-Suvi.  

http://is11.snstatic.fi/img/978/1442463331152.jpg

http://www.telvis.fi/c/43491/3216_Suvi_250.jpg

Minusta näyttää salkkarien Camillalta.

who cares...

Vierailija
422/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin huomisen jakson etukäteen, noi on niin uunoja!! Luuleko ne, että siellä on viisi ihmistä finaalissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks se Anna tippu ekana.
Inhokit : Patrik, Silja, Janely (vaik onki ihan viihdyttävä )
Neutraalit :Erika, näkymätön ja tylsä. Janne tylsä. Johnny. Jani. Kelly.
Suosikit: Rasse, niin ihana, aito, upea tyyppi. Nadia, samat sanat. Christian, vähän actionii tähän sarjaan.

Vierailija
424/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasse vaikuttaa kyllä ihan mukavalta, mutta myös hieman vähä-älyiseltä.

Ihastuko se oikeasti Janeen? Voi ressukkaa.

Vierailija
425/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane ja Janne on kyllä käärmeitä. Tietääkö Erika ja Rasse vielä, että Jane ja Janne harrasti seksiä?

Vierailija
426/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Anna näyttää munkin silmiin todella tutulta. Joistain ilmeistä (ja lähinnä silmistä) tulee mieleen pissiksempi versio Mungo-Annasta, mutta olen varma että Annan naama on jostain tuttu tai on olemassa joku saman näköinen tosi-tv-mimmi.

Minulle tulee mieleen takavuosien bb-Suvi.  

http://is11.snstatic.fi/img/978/1442463331152.jpg

http://www.telvis.fi/c/43491/3216_Suvi_250.jpg

Minusta näyttää salkkarien Camillalta.

who cares...

No ainakin nuo, jotka miettivät, miksi Anna näyttää tutulta. Miksi luet ketjua, joka ei sinua kiinnosta?

Vierailija
427/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisihotellin alkaessa vannoin etten ikipäivänä katsoisi kyseistä ohjelmaa ja samalla mieton minkälainen tyhjäpää oikeasti sitä skeidaa katsoisi (En väitä olevani erityisen kultturelli viihteen ystävä, sillä telkkarista Salkkarit ja lehtihyllyltä Seiska on meillä kovassa huudossa).

No nyt tässä äitiyslomalla ollessani ja vauvan nukkuessa olen kolunnut läpi Areenan, Katsomon ja pikkuhiljaa myös Ruudun.

Tänään se sitten tapahtui: kaksi jaksoa Paratiisihotellia putkeen (kiitos tyttäreni hyvistä unenlahjoista)! 

Sehän oli ihan loistava! Parempaa viihdesarjaa saa hakea, nimittäin tätä katsoessa kyllä naurattaa :D

Ehdoton lempparini on Johnny McMetal (tähän hevimerkki). 

Superjärkyttävällä (hius)tyylillä ja uskomattoman urpolla luonteella varustettu Risto kyllä piristää tätä harmaata lokakuuta.

Mistä tuollaisia idiootteja tulee?? :D

Noh, ymmärränpähän nyt senkin, minkälainen ihminen tätä skeidaa katsoo.

Vierailija
428/1782 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Amanda kertoo tuolla Ruotsin Paratiisihotellissa ihan suoraan, että voitti hengenpelastajakisan. :D http://www.tv3play.se/program/paradise-hotel--1/666789?autostart=true (Suunnilleen 12.00.)

Vierailija
429/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta ohjelmasta tulee lähinnä mieleen BB vähän erilaisilla säännöillä.

430/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandan jakso on tullut nettiin :) Hyvää ruotsin harjoitusta tän seuraaminen..

Vierailija
431/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan amanda jonkunu syytteen nyt kun on mennyt julkistamaan voiton liian aikaisin

Vierailija
432/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystytte katsomaan tota Ruotsi ohjelmaa? Mulla tulee ainakin jotain et lataa sovellus nähdäksesi videon, ja sit ku playkaupasta lataan, niin tulee että tämä ei ole käytettävissä maassasi.

Vierailija
433/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan amanda jonkunu syytteen nyt kun on mennyt julkistamaan voiton liian aikaisin

Se mitään voittanut, kuhan elvisteli ja valehteli

Vierailija
434/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tippuu tänään??

Vierailija
435/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jane ja Janne on kyllä käärmeitä. Tietääkö Erika ja Rasse vielä, että Jane ja Janne harrasti seksiä?

Muistaakseni Erika mainitsi blogissaan, että sai tietää Jannesta ja Janesta vasta kun katsoi kyseisen jakson jossa hommailivat.

Vierailija
436/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystytte katsomaan tota Ruotsi ohjelmaa? Mulla tulee ainakin jotain et lataa sovellus nähdäksesi videon, ja sit ku playkaupasta lataan, niin tulee että tämä ei ole käytettävissä maassasi.

Ei mitään ongelmaa, kunhan adblock ei päällä. Olen katsonut tähän mennessä kaikki kaudet ja muutakin ohjelmaa, joko tv3:n tai tv6:n nettisivuilta. Ainoastaan Tanskan tai Norjan Paradise Hotel ja sellaiset ulkomaiset tuotannot ovat ajoittain olleet blokattuina "ulkomaille". Tänä aamuna sivusto vähän jumittaa, ilmeisesti koko Suomi on nyt katsomassa tuota jaksoa siellä :P

Vierailija
437/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenpelastajilla on niin pieni tuotantoyhtiö, ettei ne voi mitään jos Ruotsin kanavalla kerrotaan niitten ohjelmasta. Lisäksi sitä formaattia yritetään myydä ulkomaille, joten ne voi nyt saada sen kaupattua Ruotsiin jos Amanda voittaa Ruotsin parasiitit. Ehkä se tehdään Ruotsissa Amandan vetämänä nimellä Amanda och livräddare.

Vierailija
438/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teini-ikäisten äitinä - vaikken minään tiukkiksena todellakaan itseäni pidä -kuolisin häpeästä, jos lapseni olisi tuossa sarjassa mukana. Tai vähintäänkin muuttaisin loppuiäkseni johonkin toooosi kauas. Vaikka lapset täysi-ikäisenä tekevätkin itse omaa elämäänsä koskevat päätökset, kyllä silti miettisin, mikä on mennyt kasvatuksessa vikaan. 

Vierailija
439/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tässä sarjassa suurin ongelma on ikäerot. Huomaa selvästi, että on syntynyt kaksi leiriä; nuoremmat ja vanhemmat.

Uskoisin, että sarja olisi paljon mielenkiintoisempi, jos kaikki olisivat edes suunnilleen samanikäisiä. Esimerkiksi minä en Siljan ikäisenä lähtisi säätämään mitään Johnny McMetallin tai hammasjanin kanssa :D Ruotsin parasiittihotelli vaikuttaa mehukkaammalta, kun kaikki on ilmeisesti ikävälillä 19-23

Vierailija
440/1782 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala tuota Siljan ja Janen touhua..... Ei morjes... 

Ketju on lukittu.