Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Suomessa PH ja Martinan ohjelma on saman tuottajan ja käsikirjottajan tekemiä (molemmat muuten naisia sattumoisin). Eli piiri pieni, melkein samasta ohjelmasta on kyse. Varmaan Ruotsissakin alkaa kohta omat henkipelastajat, ja tuo Aman möläytys oli ennakkopromoa.
Mitä pentuja... Se on peli, joku tippuu HUI
Joo mäkin ihmettelen miksi ihmeessä ees menee Paratiisihotelliin jos ei uskalla pelata? Vaikka Rasse hyvä tyyppi olikin
Mietin kans pitkään kuka Annasta(jonka kaikki jo unohtaneet) tulee mieleen... nyt sen keksin, Maisa Torppa! Samanlaiset kasvonpiirteet...ja luonne...
Vierailija kirjoitti:
Mietin kans pitkään kuka Annasta(jonka kaikki jo unohtaneet) tulee mieleen... nyt sen keksin, Maisa Torppa! Samanlaiset kasvonpiirteet...ja luonne...
No kasvonpiirteistä en nyt tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakson lopussa tulee Christianilla niin huippukommetti Janelystä :D
Öö mikä se kommentti oli? Meniks multa jotain ohi vaikka ootin jakson loppua ja sitä kommenttia :D
olikohan tämä nyt se, että suunnittelee tiputtavansa janen myöhemmin?
Janella on häiritsevän lyhyt kaula.
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkin ihmettelen miksi ihmeessä ees menee Paratiisihotelliin jos ei uskalla pelata? Vaikka Rasse hyvä tyyppi olikin
mitä luulette, olisiko nadia valinnut rassen ennemmin kuin janin, jos rasse olisi marssinut nadian luo?
Haha, seuraava jakso katottu ennakkoon ruutu+ ja voi luoja et meno muuttuu entistä hullummaks :D toivon todella et toi jane putois jo.. ja eerika teki kyl niin väärän valinnan ku tota Jannee ei vois vähempää kiinnostaa
Veikkaan et kelly tai eerika putoo seuraavaks.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015102120541927_vi.shtml
"Amanda Harkimo ruotsalaislehdessä: Olen Suomen kaunein nainen"
:D
Ikävä formaatti, kun reilu tyyppi (Rasse) putoaa ja ikävät ihmiset jäävät. En yhtään tykkää noista supattelijoista sarjassa. Erityisesti se tyttöjen kanssa viihtyvä poika (en nyt muista nimeä) vaikuttaa kurjalta tyypiltä. Hän ei selvästikään ole yhtään kiinnostunut tytöistä ylipäätään (luultavasti pojista). Eli ei ihan sovi tähän formaattiin, kun ideana varmaan on, että miesten ja naisten välille syntyisi säpinää. Onkohan kyse iästä vai persoonasta, mutta nuo elämää enemmän nähneet (Nadia, Kelly, Jani, Johnny?) vaikuttavar reilummilta tyypeiltä. Ne nuoret supattelijat antavat itsestään kyllä ikävän kuvan julkisuuteen. Uskaltaisitko palkata heistä jonkun työkaveriksesi? Minä en.
Ei jumalauta ensviikon tiistain jakson katsoin ennakkoon, se Janely on aivan hirvee!!! Tähän asti oon tykännyt mutta pisteet laski nyt. Luulee olevansa joku helvetin kuningatar.
Tuleeko kellekään muulle Janelystä mieleen ekan BB- kauden Iina? Musta niis on paljo samaa näköö ja miksei luonnettakin.
Moni täällä sanoo Janelyn pelaavan, mutta olenko ainoa joka ei ajattele Janelyn pelaavan vaan olisi oikeasti tuollainen ikävä, kaksinaamainen ja omaa napaa ajatteleva ihminen? Tulee ihan mieleen ne yläasteen ilkeät sekä suositut tytöt, jotka esittivät kasvotusten kaveria mutta puukosta sai kun selkänsä käänti. Kaunis nuori nainen, mutta sisältä mätä :(
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et kelly tai eerika putoo seuraavaks.
Toivottavasti Erika, joka osoitti tyhmyytensä pudottamalla Rassen superällötys Jannen sijaan. Tai sitten Silja. Janely tuskin lähtee, koska kaikki miehet käy siihen oikuttelijaan ihan kuumina.
Kauhee se Janely: "SÄ ET VITTU OLE MITÄÄN SÄ ET SANO MUA PELLEKS, PALJO MUN PITÄÄ KESTÄÄ VITUN KUSIPÄÄ PASKA!!!" Itse haukkuu toista ihan hirveillä sanoilla ja sit kihisee että Chrisin pisteet laski kaikkien edessä kun sanoi Janelya pelleksi ja Janelyn pisteet muka nousi. Ei tainnu ämmä tajuta että senhän pisteet ne laskee. Ihan vitun oksettava.
Siis miksi Kelly ja toi toinen meni haukkumaan tota Eerikaa? En oikein ymmärtänyt.. Mua naurattaa kun kaikki ontuolla ihan niinku joku olis kuollu..