Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Lukekaa Siljan uusi postaus... ja joku, joka ei sen jälkeen jää sanattomaksi, voisi halutessaan tänne tulla kokoamaan heränneet ajatuksensa
Hah Janne sanoi että vuosi selibaatissa ja just lykkäs Janelya. Erika ja Rasse eivät tiedä mitään
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa Siljan uusi postaus... ja joku, joka ei sen jälkeen jää sanattomaksi, voisi halutessaan tänne tulla kokoamaan heränneet ajatuksensa
:DD mun mielestä aika säälittävä yritys pelastaa omaa naamaansa ja tuoda esille "fiksumpaa" puolta itsestään.
Psykologiaa opiskelleena = Lukiossa pari psykan kurssia suorittaneena :D
Luin Siljan postauksen, mitä siitä?
Ei herättänyt minkäänlaisia tunteita huonompaan tai parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Risto on kauhea! Näyttää aivan apinalta kun uhoaa! Se "kampaus" on naurettava!
Muistatteko, millainen nössö oli BB:ssa? Oli kuolla kauhusta, kun joutui Cherylin kanssa vinttikamariin. Kun nainen lähenteli tosissaan, huudahti hädissään: Kato, onpa kiva lintu tossa tapetissa! Se oli hauskin kohta ikinä BB:n historiassa.
Video esiin! Haluun nähdä ton Riston ja Cherylin.
Säälittävä se Kelly, kun kirkuu kurkku ojossa "sillä on Henry Loydin takki!". Ihan kuin mun 13- vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Janne kuulostaa ja vaikuttaa muutenkin ihan kaappihomolta.
Niin tyypillistä että tällä palstalla lytätään oikislainen. No menepä nyt pierivän raksaäijäsi viereen sänkyyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DD mun mielestä aika säälittävä yritys pelastaa omaa naamaansa ja tuoda esille "fiksumpaa" puolta itsestään.
Mä kyllä jopa vähän yllätyin, että suht kypsää tekstiä on saanut aikaiseksi. Odotin jotain ihan muuta. Tuon psykan opiskelu -juttu nyt oli aivan turhaa pönkitystä, muuten ihan asiallista tekstiä. Toivottavasti Silja on ruudun takana noin mukava kuin antaa ymmärtää. Sarjasta ja instakuvista saa vähän pissis-fiiliksen. Ihan samanlainen kyllä olin itsekin tuossa iässä, että ei sen puoleen. Ja nykyään olen kaukana siitä mitä olin Siljan ikäisenä, thank god. :D Ehkä Silja tosiaan oppi jotain tästä kokemuksesta ja toivottavasti tämä tuo muutakin kuin mahdollisuuden osallistua seuraavaan Martina ja hengenpelastajat, Viidakon tähtöset tms. hömppään (tosin voi niissäkin esiintyä edukseen vrt. esim. Suvi vs Rita). Nämä realitytähtöset näyttävät verotietojen perusteella olevan vain veloissa/pienituloisia joten sillä työllä varmasti ani harva pääsee Suomessa menestymään ainakaan rahallisesti. Mainetta ehkä (ja kyseenalaista), muttei mammonaa ainakaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne kuulostaa ja vaikuttaa muutenkin ihan kaappihomolta.
Niin tyypillistä että tällä palstalla lytätään oikislainen. No menepä nyt pierivän raksaäijäsi viereen sänkyyn!
Kyllä niitä ilmavaivoja on oikislaisillakin. Pistäpä tulppa vain sen omasikin ahteriin. :D
Nainen, kuka miehistä on eniten makuusi? Ja mies, kuka naisista on eniten makuusi? Jos siis pakko valita (huomioi koko paketti, naama ja saamasi kuva henkilöstä).
Omaan makuun eniten on Christian. Kukaan jätkistä ei kyllä ole luonteeltaan ihan oman makuun, ellei Chrisu sitten todellisuudessa olisi mukava tyyppi. Vähiten omaan makuun on Johnny.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kovaa porukka arvostelemaan muita anonyymina. Vaika kukaan teistä ei edes tunne noita tyyppejä. Varsinki huorittelu ja lutkittelu, voi voi olette varmaan itse niin puhtait pulmuSia ettekä oo elämässänne tehny virheitä. Säälittävää kirjotusta !!
No voin lohduttaa, että eipä nämä haukkujat ole ennekään mitään pystyneet haukkumisillaan vaikuttamaan. Maailmalla on tälläkin hetkellä tositv-sarjoissa olleita tyyppejä, jotka elää paljon mukavampaa elämää kuin haukkujat tulee koskaan elämään. Ja myös päinvastoin: joku kehutumpi tyyppi ei ole saanut mitään hyvää aikaan, vaan kiertää korkeintaan turhissa tähtös-sarjoissa tai johtaa persujen jugend-osastoa. :D
Jep, maailmalla kyllä, mutta saisinko edes muutaman esimerkin näistä koto-Suomen realitypohjalta menestyneistä (=varallisuutta, ei vain naama säännöllisesti Seiskassa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä jopa vähän yllätyin, että suht kypsää tekstiä on saanut aikaiseksi. Odotin jotain ihan muuta. Tuon psykan opiskelu -juttu nyt oli aivan turhaa pönkitystä, muuten ihan asiallista tekstiä. Toivottavasti Silja on ruudun takana noin mukava kuin antaa ymmärtää. Sarjasta ja instakuvista saa vähän pissis-fiiliksen. Ihan samanlainen kyllä olin itsekin tuossa iässä, että ei sen puoleen. Ja nykyään olen kaukana siitä mitä olin Siljan ikäisenä, thank god. :D Ehkä Silja tosiaan oppi jotain tästä kokemuksesta ja toivottavasti tämä tuo muutakin kuin mahdollisuuden osallistua seuraavaan Martina ja hengenpelastajat, Viidakon tähtöset tms. hömppään (tosin voi niissäkin esiintyä edukseen vrt. esim. Suvi vs Rita). Nämä realitytähtöset näyttävät verotietojen perusteella olevan vain veloissa/pienituloisia joten sillä työllä varmasti ani harva pääsee Suomessa menestymään ainakaan rahallisesti. Mainetta ehkä (ja kyseenalaista), muttei mammonaa ainakaan kaikille.
Moi Silja tai siljan kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Silja tai siljan kaveri
Sori en ole, enkä pelkän sarjan perusteella pitäisi Siljasta lainkaan, ainakaan sen perusteella, mitä tähän asti on nähty. Blogin perusteella antoi vähän paremman kuvan itsestään. Ehkä sitten oli epätoivoista julkisuuskuvan korjailua, ehkä ei. Mut terkkui vaan Siljalle, myönsihän ihan blogissaankin lukevan tätä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kovaa porukka arvostelemaan muita anonyymina. Vaika kukaan teistä ei edes tunne noita tyyppejä. Varsinki huorittelu ja lutkittelu, voi voi olette varmaan itse niin puhtait pulmuSia ettekä oo elämässänne tehny virheitä. Säälittävää kirjotusta !!
No voin lohduttaa, että eipä nämä haukkujat ole ennekään mitään pystyneet haukkumisillaan vaikuttamaan. Maailmalla on tälläkin hetkellä tositv-sarjoissa olleita tyyppejä, jotka elää paljon mukavampaa elämää kuin haukkujat tulee koskaan elämään. Ja myös päinvastoin: joku kehutumpi tyyppi ei ole saanut mitään hyvää aikaan, vaan kiertää korkeintaan turhissa tähtös-sarjoissa tai johtaa persujen jugend-osastoa. :D
Jep, maailmalla kyllä, mutta saisinko edes muutaman esimerkin näistä koto-Suomen realitypohjalta menestyneistä (=varallisuutta, ei vain naama säännöllisesti Seiskassa)?
Hiljaista on? Mainitse nyt edes YKSI...
Johnny on ihan kamala! Pitää itseään parempana kuin on, eikä mun mielestä kohtele Kellyä kovin hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Toi Anna näyttää munkin silmiin todella tutulta. Joistain ilmeistä (ja lähinnä silmistä) tulee mieleen pissiksempi versio Mungo-Annasta, mutta olen varma että Annan naama on jostain tuttu tai on olemassa joku saman näköinen tosi-tv-mimmi.
Minulle tulee mieleen takavuosien bb-Suvi.
http://is11.snstatic.fi/img/978/1442463331152.jpg
Vierailija kirjoitti:
Johnny on ihan kamala! Pitää itseään parempana kuin on, eikä mun mielestä kohtele Kellyä kovin hyvin...
vähän liikaa uhoa ja omistuhaluisuutta, muuten voisi olla ihan mukavakin tyyppi. Saa nähdä, uskaltaako kelly valita jonkun muun vai valitseeko johnnyn kiitollisuudenvelassa tai pelossa.