Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Silja poisti blogin?
Not.
Jotenki säälittää, selittelyä ja kitkerän oloista tekstiä. Söötti tyttö, mutta nuori ikä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Johnnyn tukka on?!
kuollut paviaani päässä. nämä päähineet olivat muotia kivikaudella.
Siljahan poisti vanhan bloginsa Blonde of something jona bongasin silloin kun Paratiisihotelli sai alkunsa. Mutta aika nopeasti sulki sen ja teki uuden.
Siis hä. Mä luulin koko ajan (en ole nähtävästi kovin hyvin sarjaa katsonut...), että Life of Siljan Silja on Paratiisihotellissa. Silläkinhän on blogiteksti tositv-ohjelmaan osallistumisesta. Vai onko hotellissa siis kaksi Siljaa? Avatkaa vähän! Miten mä oonkin näin pihalla :D
Vierailija kirjoitti:
Siis hä. Mä luulin koko ajan (en ole nähtävästi kovin hyvin sarjaa katsonut...), että Life of Siljan Silja on Paratiisihotellissa. Silläkinhän on blogiteksti tositv-ohjelmaan osallistumisesta. Vai onko hotellissa siis kaksi Siljaa? Avatkaa vähän! Miten mä oonkin näin pihalla :D
No etpä vissiin ole lifeofsiljan blogiakaan paljon lukenut jos luulet paratiisihotellin siljaa häneksi :D Lol.
Lifeofsilja on tv-sarjassa joka nähdään keväällä, koko sarjaa ei ole vielä edes julkistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etpä vissiin ole lifeofsiljan blogiakaan paljon lukenut jos luulet paratiisihotellin siljaa häneksi :D Lol.
Lifeofsilja on tv-sarjassa joka nähdään keväällä, koko sarjaa ei ole vielä edes julkistettu.
Jes, kiitos selvennyksestä! En olekaan lukenut Life of Siljaa, mitä nyt joskus av-palstan innoittamana oon kurkannut, että kenestä täällä puhutaan. Mutta en luullut Paratiisihotellin Siljaa häneksi, vaan luulin, että LoS ilmestyy sarjaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Anna näyttää munkin silmiin todella tutulta. Joistain ilmeistä (ja lähinnä silmistä) tulee mieleen pissiksempi versio Mungo-Annasta, mutta olen varma että Annan naama on jostain tuttu tai on olemassa joku saman näköinen tosi-tv-mimmi.
Minulle tulee mieleen takavuosien bb-Suvi.
Mulle tuli heti Pissisten käytöskoulusta tuttu Camille mieleen: http://images1.fanpop.com/images/photos/1900000/Camille-queen-bees-1986…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, maailmalla kyllä, mutta saisinko edes muutaman esimerkin näistä koto-Suomen realitypohjalta menestyneistä (=varallisuutta, ei vain naama säännöllisesti Seiskassa)?
Tarkoitin nimenomaan koto-Suomen tv-ohjelmissa nähtyjä, mutta en "realitypohjalta menestyneitä". Eli ei siis tyyppejä jotka on jääneet tyrkkyilemään koska olivat "siinä ja siinä ohjelmassa", vaan porukkaa jotka tekee oikeasti hyviä juttuja elämässään, yliopistokoulutus hankittuna, kansainvälinen työ ja elämäntapa jne. Näitä tiedän pari tyyppiä, ja aikoinaan kun olivat telkkarissa, niin ei junttikatsojien pelisilmä erottanut että tuossa on tyyppi joka tulee menestymään. Kommentit oli samaa mölinää kuin yleensä tämmöisillä palstoilla. Nimiä en aio mainita, koska henkilöt ei varmaankaan halua tulla mainituiksi jossain av:n paskaketjuissa. :D
Minä luulin, että se ph-silja on se life of silja. Kävin vasta äsken katsomassa hänen blogiaan. Onko sillä ph-siljalla ollut blogia ennen tuota paratiisihotellia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, maailmalla kyllä, mutta saisinko edes muutaman esimerkin näistä koto-Suomen realitypohjalta menestyneistä (=varallisuutta, ei vain naama säännöllisesti Seiskassa)?
Tarkoitin nimenomaan koto-Suomen tv-ohjelmissa nähtyjä, mutta en "realitypohjalta menestyneitä". Eli ei siis tyyppejä jotka on jääneet tyrkkyilemään koska olivat "siinä ja siinä ohjelmassa", vaan porukkaa jotka tekee oikeasti hyviä juttuja elämässään, yliopistokoulutus hankittuna, kansainvälinen työ ja elämäntapa jne. Näitä tiedän pari tyyppiä, ja aikoinaan kun olivat telkkarissa, niin ei junttikatsojien pelisilmä erottanut että tuossa on tyyppi joka tulee menestymään. Kommentit oli samaa mölinää kuin yleensä tämmöisillä palstoilla. Nimiä en aio mainita, koska henkilöt ei varmaankaan halua tulla mainituiksi jossain av:n paskaketjuissa. :D
Tarkoitukseni ei ole lähteä mollaamaan ketään, halusin vain esimerkin ja asiallista keskustelua, kiitos. Itsekin ihmettelen, minne täältä ovat kaikki kypsemmät ihmiset kadonneet...taidanpa poistua takavasemmalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitukseni ei ole lähteä mollaamaan ketään, halusin vain esimerkin ja asiallista keskustelua, kiitos. Itsekin ihmettelen, minne täältä ovat kaikki kypsemmät ihmiset kadonneet...taidanpa poistua takavasemmalle...
Esimerkit on noissa kriteereissä jotka sanoin. Onko sillä merkitystä, minkä nimiset henkilöt nuo kriteerit täyttävät?
Vittu mua oksettaa ja naurattaa aina kun näkee tuon Riston aka Johnny McMetalin. Siis MIKÄ VITUN JOHNNY MCMETAL EIEIE MIKÄ URPO AHUEHUEAHUEHUEAHUEHUEAHUE ruma jätkä
Vierailija kirjoitti:
Se Christian on kuuma!! Ja Janely on kaunis! Hyvää viihdettä! Katsoin ekan, tokan ja nää 2 viimeisintä jaksoa. Jäin kyllä koukkuun!
Yök, Christian ei ole kuumaa nähnytkään. Janesta tykkäsin aluksi, mutta taitaa olla ihan pissis tuuliviiri vielä, kun mieli muuttuu joka toinen minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne kuulostaa ja vaikuttaa muutenkin ihan kaappihomolta.
Niin tyypillistä että tällä palstalla lytätään oikislainen. No menepä nyt pierivän raksaäijäsi viereen sänkyyn!
Ai Janne on oikiksessa? Ihmekös se tiesi segregaation :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Patrik inhoaa Nadiaa?
Koska Nadia on hänen mielestä wt ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Patrik inhoaa Nadiaa?
Koska Nadia on hänen mielestä wt ?
Koska Nadialla on mielipiteitä. Patrikin naisella ei nimittäin ole. Paitsi se, että Patrik on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mua oksettaa ja naurattaa aina kun näkee tuon Riston aka Johnny McMetalin. Siis MIKÄ VITUN JOHNNY MCMETAL EIEIE MIKÄ URPO AHUEHUEAHUEHUEAHUEHUEAHUE ruma jätkä
Voin häpeillen myöntää, että mulla oli joskus pari vuotta sitten juttua ton apinan kanssa. On muuten luonteeltaankin ihan mieletön herrasmies, tollahan on kohta edessä oikeudenkäynti edellisen tyttöystävänsä pahoinpitelyyn liittyen.. Huikee saalis!
Muistan ku tuli brittiversio, oli paljon parempi ja väki pidettävämpää ku suomiversiossa.
Not.
http://siljasalomaa.blogspot.fi