Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsit että otti päähän työkaveri!

Vierailija
27.06.2008 |

Sain kaksi päivää mahdollisuuden laittaa työpaikkani (neljä huonetta) kuntoon; varaston ja kaappien siivous näkyvän lisäksi. Alunperin oli tarkoitus,etää jos ehdin tehdä homman yhdessä päivässä, saan tämän päivän vapaaksi.

Riehuin kuin hullu ja olisin varmasti saanut työn tehtyä (ja olisin tänään vapaalla) mutta työkaveri tuli moikkaamaan.

Hän on ollut sairaslomalla viimeisen vuoden ajan, mutta käy noin kerran kuussa moikkaamassa. Kerroin hänelle siivoustilanteeni mutta siihen hän jäi pyörimään. Kyseli koko ajan kaikenlaista, etsi omia tavaroitaan ym. Minä jatkoin hommia mutta jouduin aina välillä etsimään niitä hänen tavaroitaan. Välillä jouduin myös auttamaan häntä (tai oli pakko tarjoutua apuun) kun hän mm. kantoi omia tavaroitaan autoon. Lopulta hän istui tuolille ja pyysi istahtamaan ja juttelemaan työasioista.

En saanut hommaa läheskään siihen malliin, että voivin tänään pitää vapaani :(. ÄRSYTTÄÄ; kun ei saa tehdä rauhassa töitä vaan sairaslomalainen (jonka työt olen tehnyt koko vuoden ajan omieni lisäksi) tulee pilaamaan urakan :( .

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoidat homma nyt ja kutsunu kotiis kahville seuraavana päivänä :)

Vierailija
2/2 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsua häntä kahville. Hän haluaisi kovasti olla tekemisissä vapaa-ajallakin, minä koetan parhaani mukaan rajata kanssakäynnin työpaikalle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla