Uusi ilmoittautuu :)
Heippa,
pakko tulla heti tänne puolelle " ilmoittautumaan" kun oon niin pitkään haaveillu tänne " pääsystä" !
Elikkä tänään pp22 testasin vahvan plussan. Inssi tehtiin 16. pv tammikuuta, inssi oli meidän toinen. Lapsettomuudesta ehdittiin kärsiä 2 ja puoli vuotta, josta puolitoista vuotta käyty tutkimuksissa ja hoidoissa. Ongelmana mun monirakkulaisuus ja pitkät kierrot - ja kun vihdoin tositoimiin päästiin niin kävi ilmi että mulla ovis menee " sekunnissa" ohi, joten pari kertaa meni inssit ohi.
Clomeilla ja Pregnylillä tämä sitten tärppäsi.
Hurja tunne kun vihdoin plussaa :)
Saman tien kävi kyllä jänskättämään että toivottavasti kaikki menee ok, keskenmenot ja muut tuli heti " uhkakuviksi" - mutta turha niistä kai on murehtia, se tapahtuu mikä on tarkoitettukin!
Laskeskelin jo että laskettu aika menee just mun synttäripäivän tienoille - oliskohan tässä nyt tulossa se mun elämäni paras synttärilahja! :)
Täällä vähän samoissa tunnelmissa... ja kumpu on myös hieman pyöristynyt, ihme juttu, tätä vauhtia ei pysy kauaa salassa! Mun vatsa on muutenkin sellainen, että turpoaa helposti niin nyt se on oikein innostunut!
Me saatetaan kertoa vanhemmille tänään illalla, tuntuu vaan vielä niin kummalliselta kun ei oikein itsekään vielä usko koko juttua. Mutta ei malta olla yllättämättä... muille en haluaisi kertoa kuin vasta sitten sen 12 viikon jälkeen, kun se vaan tulisi pian!
Neuvola aika on 13.3, hyvä kun sanoit tuosta synnytyssairaalasta, en ole edes älynnyt pohtia moista! tuntuu kaukaiselta...! Tuntuu että haluaisi kohta uuteen ultraan, olen edelleen aika oireeton pientä väsymystä lukuun ottamatta, en ymmärrä miten tuolla voi olla elämää! Mutta kai se vaan täytyy olla onnellinen kun ei ole pahoinvointia eikä muutakaan suurempaa oiretta. Ja ehtiihän noita vielä tulla..
Milloin sulla pyörähtää aina uusi viikko käyntiin? Meillä se on sopivasti maanantai, tuntuu ihanalta että kohta alkaa vk 9... sit enää kolme jännityksen viikkoa!
Vaihdellaan kuulumisia, niin ja voisihan sen uuden aloituksen tehdä, lyhenis vähän tämä meidän pinkka! :) kivaa kun mennään niin samoissa aikatauluissa, neuvolankin kanssa!!
Mukavaa viikonloppua! !