Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Tenavien Tellu!
http://www.peanuts.com/wp-content/themes/desktop-theme-peanuts/images/characters/round/lucy.png
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:58"]NCIS:n DiNozzo, ärsyttävä itserakas mieslapsi joka kokoajan kettuilee kaikille (tai no lähinnä McGeelle) ilman mitään syytä, Gibbsin pitäis läpsäisyn sijasta tintata sitä vaikka rautaysillä naamaan.
[/quote]
Eikä kun se on ihana! :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:49"]Dr House. Tekis mieli vetää turpaan.
[/quote]
ja mun panna!niin maan perkuleesti.
Mikki Hiiri. Sekaantuu koko ajan toisten asioihin, suhtautuu erittäin alentuvasti itseään hölmömpiin (Hessu) ja on niin näppärää että!!
Jännä on ollut huomata, miten moni (varsinkin mies) pitää Carrieta rumana ja muutenkin ärsyttävänä.
Se poika-vartija Vihreästä Mailista joka sai jotain ihme tyydytystä sähkötuolin käynnistämisestä ja oli muutenkin raivostuttava pieni rotta.
En tiedä onko ärsyttävin "ikinä", mutta ei hitto miten suunnattomasti minua ärsyttää Rizzoli & Isles -sarjassa sen Rizzolin äiti Angela. Täytyy ehkä lakata katsomasta sitä sarjaa tuon takia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:43"]
Se etsivä Columbo. Ihan vitun ärsyttävä.
[/quote]
Mitä, hävyöntä! Columbo rulaa vuosikymmenestä toiseen!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:53"]
King Geoffrey Game of Thronesista
[/quote]
No tuo tosiaan on kyllä vielä Carrietakin pahempi..Yöks!
Veli ponteva. Ärsyttää ku se on aina niin saatanan ponteva ja reipas.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:33"]Walking deadin Carl! Siis voi tsiisus miten rasittava nulikka. Lähes yhtä rasittava kuin salkkareiden SEVERI!
[/quote]
Ainiin, ja Walking dead -pelistä tuttu Duck. Oikeastaan voisi sanoa, että yleensä vihaan lapsia sarjoissa ja peleissä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta :)