Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Uudistuneessa YleLeaksissä molemmat Mari Perankosken esittämät roolihahmot.
Veli Kani! Ilkeä kiusantekijä, jota vielä pidetään muka jonkin sortin hyviksenä.
Nakke nakuttaja! Vihasin sitä piirrettyä pienenä ja oli pakko kattoa ku isoveli halus >:(
Ammu-rouva tiketi tokissa. Ihme neurootikko, joka pakottaa ottolapset (tms) töihin kelloon joka ikinen tunti 24/7/365 ilman lomia ja sen lisäksi teettää niillä muitakin hommia välillä. Lasun paikka!
Elle Woods (Blondin kosto -elokuvien pääosassa olevan Reese Witherspoonin roolihahmo), liian stereotyyppinen bimboblondi
Rimakauhua ja rakkautta -sarjan Adam. James Nesbitt on hyvä näyttelijä, mutta haluaisin tintata Adamia kuonoon joka kerta, kun se naama ruudussa vilahtaa. Ainoastaan niissä sarjan viimeisissä jaksoissa, joissa ollaan muutenkin vakavia sattuneesta syystä, Adam saa armon minun silmissäni. Muuten se omahyväinen virnuilu ottaa niin paljon koppaan, että tallennuksen eteenpäinkelausnappula on ahkerassa käytössä.
Mara Jade Tähtien sota kirjojen ja sarjisten maailmasta. Jotenki tosi Mary Sue.
Bella Swan niistä Houkutus-kirjoista ja leffoista. Ihan uskomaton taulapää ja uskisfantasia "täydellisestä" alistetusta naisesta.
Moderni perhe -sarjan isä, en muista nimeä. Piti jättää sarja kesken koska tämä mulkvisti toi mieleen sellaisen luimistelevan ja hihittelevän pedofiilin. Ja ne mukahauskat ajankohtaiset läpät. Yääääh.
[quote author="ExoPol" time="26.09.2015 klo 22:34"]Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
[/quote]
Olin juuri tulossa ehdottamaan koko sinkkuelämää-nelikkoa. Tai siedettävin on se tumma nainen.
Suomalaisista Ulla Taalasmaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:00"]Cumberbatchin Sherlock. Voi jumalauta. Hyvä sarja, mutta hahmoa tekis mieli tinttasta.
[/quote]
Tämä.
Matlock. Saita ja saa ihme raivarikohtauksia. Aargh. Samaten mikä tahansa mitä Hugh Grant esittää räpsysilmiensä kanssa. 24:n Sherry. Nyt en muista enempää, vaikka tiedän että niitä on pilvin pimein. Bonesissa on tosi ärsyttävä se yks nainen, jonka roolinimeä en tietenkään muista.
Uuden päivän Asko Haavisto on alkanut todella ärsyttämään. Siinä on kyllä yks mielensäpahoittaja taas.
Downton Abbeyn Mary. Niin ilkeä ja julma nainen, joka nauttii Edithin kiusaamisesta ja siitä, että hänet on ihan aiheettomasti nostettu jollekin jalustalle. Ärsyttää, kun kaikki palvovat muka ihanaa ja kaunista ja fiksua Marya. Aluksi inhosin kielivää Edithiä, mutta nykyään tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
Hercule Poirot. Ihme kermaperse hienohelma joka kipittää täydelllisine prässättyine housuineen ja vahattuine viiksineen kävelykepin varassa rannalle pällistelemään kun ihminen on hukkumassa lampeen eikä tee elettäkään pelastaakseen tätä vaan muut saa hoitaa likaisen työn ettei herran hipiään vain tule naarmua tai likaa. Tekisi mieli pyöräyttää tuollaista sievistelijää ihan kunnolla.
T 121 & 122
Salkkareitten Sanni(peppi ja iiiida)!!!