Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paksu ja lyhyt penis vai ohut ja pitkä?

Vierailija
13.10.2009 |

Itse en paljon "kostunut" paksusta ja lyhyesti hepistä, koska ei voinut rakastella pitkillä työnnöillä, vaan silleen "tökki" nopeesti ja rajusti. Ja piti olla tietyssä asennossa. Vai oliko vaan miehen tekniikasta kiinni?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut, mutta lyhyt on paras. <3

Vierailija
22/53 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut ja pitkä. Ehkä oon joku luonnonoikku, mutta yhdynnässä parasta on saada sitä kunnolla pohjaan asti. Liian paksu saattaa tuntua ikävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain sellasta perus 17 cm mutta jestas että oli paksu. Teki aivan todella höpöä.. joten miehet älkää murehtiko sitä että onko teidän 16cm muka pieni. Paksuudella se hoidetaan;)

Vierailija
24/53 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paljon se "tarpeeksi" paksu sitten on? Terveisin: 16cm & (14cm ympärys)

Edelleen se vessapaperirullan hylsy on hyvä mittari. Jos sinne mahtuu on melko ohut.

Ja edelleen mikä niistä rullista? Se jonka voi vetää vessasta, johon harvalla mahtuu vai se suurempi, joka jää melkein kaikilla väljäksi?

Huono testi.

Mieliksesi mittasin yhden rullan. Sen ympärys oli noin 15 cm. Sanotaan siis, että hyvä paksuus on yli 14 cm, mutta mielellään enemmän.

Eli alle 0.5% miehistä täyttää tämän kriteerin (sizemeup . info). Ei tosiaan ole helppoa olla mies. Allekirjoittaa sen että kun asioita miettii järjellä niin tyydyttävän seksielämän avain on se, että nainen pitää paikkansa kunnossa. 

Vierailija
25/53 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. piti kokeilla meneekö paksuin dildoni vessapaperirullaan ja kyllä mahtui. Ei siis todellakaan ole ohuen peniksen merkki jos mahtuu!

Tykkään eniten 14-18 senttisestä, mielummin paksusta kuin ohuesta, mutta toi vessapaperirullan paksuinen on jo todella venyttävä eikä tarvitse olla niin paksu tuntuakseen hyvältä.

Kaikkein tärkeintä on oikea kulma! Eli että klitoriksen suuntaan tulee painetta työntäessä (ei siis vaan nipukkaan, vaan sisällä g-pisteeseen). Itse tykkään myös että kohdunkaulaan osuu ainakin välillä, kaikki ei tykkää mutta mun mielestä se kipu on herkullinen. Siihen riittää ainakin mulla jo 14 senttinen.

26/53 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rva 50 kirjoitti:

Pituutta noin 15-17cm mutta paksuutta reilusti sen verran että sormet ei riitä ympäri. Se olisi ihana kalu jota haluaisin vaikka joka päivä. Mutta haaveissa vain...on tällainen.

No minulla olisi sitten snulle aika passeli, noin 17-18 cm pituutta ja omatkin miehen sormet e yllä läheskään ympärille :)

Sinulla olisi todella sopiva kalu olisin valmis vaikka aviorikokseen kanssasi.

Vierailija
27/53 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. piti kokeilla meneekö paksuin dildoni vessapaperirullaan ja kyllä mahtui. Ei siis todellakaan ole ohuen peniksen merkki jos mahtuu!

Tykkään eniten 14-18 senttisestä, mielummin paksusta kuin ohuesta, mutta toi vessapaperirullan paksuinen on jo todella venyttävä eikä tarvitse olla niin paksu tuntuakseen hyvältä.

Kaikkein tärkeintä on oikea kulma! Eli että klitoriksen suuntaan tulee painetta työntäessä (ei siis vaan nipukkaan, vaan sisällä g-pisteeseen). Itse tykkään myös että kohdunkaulaan osuu ainakin välillä, kaikki ei tykkää mutta mun mielestä se kipu on herkullinen. Siihen riittää ainakin mulla jo 14 senttinen.

Oon kuvitellut, että mulla on just sellainen pitkä ja ohut. Menee vessapaperirullan läpi juuri ja juuri, mutta pituutta on 19 senttiä. Mielestäni se näyttää silti vähän ohuelta, mutta ehkä se onkin melko normaali. Ehkäpä se näyttäisi ikään kuin paksummalta jos pituutta olisi hieman vähemmän.

Vierailija
28/53 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla menee normi wc rullan läpi.Jos ei sovi olet paksumunainen.Nainen kiittää kunhan terska kurkkaa rullasta ulos.Ohut pitkä ei anna hankausta

Vierailija
29/53 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuehko mutta terska varsinainen tatti.Sisään kun sen saa tekee kutaa.Varsi reilusti ohuempi kuin Wc hylsy mutta terska paksumpi ja tummanpuhuva ja kivikova

Vierailija
30/53 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu olisiko 15 cm ympärys.Mutta niin lyhyt ettei sisälle kunnolla mennyt.Noin 10 cm ei hyvä

Vierailija
31/53 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on noin 15cm pitkä ja paksuudeltaan sellanen HK:n sinisen lenkin paksuinen.

Vierailija
32/53 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on noin 15cm pitkä ja paksuudeltaan sellanen HK:n sinisen lenkin paksuinen.

Paksuus ehkä tuota luokkaa, mutta laittaisin muutaman sentin vielä lisää pituutta. 

Vierailija
33/53 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohut jos on sellainen 2,5 cm halkaisijaltaan? Kun on pitkä antaa vielä ohuemman vaikutuksen. Oli kyllä pettymys..

Vierailija
34/53 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu ja lyhyt, muttei tietysti mikään nysä, paksuus on se tärkein. Pitkä on ihan turha ja ohut on inhottava.

Vierailija
35/53 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ohut ja keskivertoa tipan pidempi. Mitat on 17cm ja 12cm paksu. Hyvässä stondiksessa terska on tipan isompi, noin 13.5 ympärykseltään. Kyllä tällä on pärjännyt, vaikka isossa vaginassa on tuntunut, että paljon enemmän menisi sisään kyllä paksuuden osalta. Silti yllättävä moni nainen on saanut myös yhdyntäorgasmeja kanssani. Paksuutta voisi siis olla lisää, mutta tällä on menty 39 vuotta.

Vierailija
36/53 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on kuin napatyrä ja toinen kuin kaisla, niin ei kiitos.

Vierailija
37/53 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa edes toinen noista vaihtoehdoista.

Nyt on lyhyt ja tosi ohut. Ei sellaiselle ole faneja olemassa kuin ehkä aseksuaaleissa naisissa.

Vierailija
38/53 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut ja pitkä. Itselleni on tärkeää, että penis hieroo emättimen pohjaa.

Vierailija
39/53 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkänä 11cm ja paksuutta 14cm. Pituutta saisi olla 5cm lisää mutta onneksi on suht paksu niin se on tärkeempää vaimolle.

Vierailija
40/53 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulun sanoin,tynkälläkin lujaa tökin repee verhot leikkimökin,pieni mutta teknillinen sanoo hellurei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi