En minä pysty luottamaan ettei kukaan ihminen kertois mun menneisyydestä...
En vaan voi. Etenkin se ihminen, kehen törmäämisestä täällä oon nyt puhunu viime aikoina ja joka on muuttanut samoille kulmille ja käy samoilla kulmilla töissä, ihminen joka on kiusannut mua joskus ja jopa lyönyt. Niin jos istun mun miehen kanssa tai uusien ystävien kanssa vaikka jossain puistossa ja tää ihminen sattuu samaan aikaan sinne, muita ihmisiä sen seurassa mun menneisyydestä ja tuleevat oikeen tahalleen juttelemaan mulle jotain ja vihjailemaan mun menneisyydestä, sanovat mun vanhan nimen... Miten minä selitän nämä asiat mun miehelle ja uusille ystäville? Kun just nimenomaan jättäny nuo asiat kertomatta sen takia, et ne ihmiset vois nähdä minut jonain muuna kuin huorana ja kiusattuna! Ja just nimenomaan sen takia muutin kauas pois, et mun ei tarviis enää kohdata mun menneisyyttä!!! En usko että tällä ihmisellä kenestä etenkin tämän viestin alussa puhuin, on mitään suhteellisuuden tajua, että se tajuais että minä en kaipaa sitä siihen keskustelemaan meidän kanssa ................................................................................................... Mulla on jo ihan muita haluja, kuin olla tekemisissä peruskoulu aikaisten ihmisten kanssa. Mä en jaksa koko loppuelämää pyörittää sitä paskaa mitä tapahtu ylä-asteella. Mä en jaksa et mun perään huudeltais enää ikinä huoraa. Mä en jaksa että multa riistetään mahdollisuus koko loppuelämäksi mieheen ja lapsiin, kun sen se huoran maine ja todella inhotun ihmisen leima on tehny tähänkin asti, olen nyt 20 ja haluan 25-vuotiaana lapsen ja mulla on viimenen mahdollisuus elää myös nuoruuttani nyt 20-29vuotiaana, en halua että sitäkään pilataan koska huoran maine ja kiusaaminen väritti koko mun teini-iän. Nyt tahtoisin toisenlaista elämää ja en ole menneisyyden virheitäni toistanut enää pitkään aikaan.
Vastatkaa vielä, mitä teen?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:45"]Herranjumala miten itseleskeinen draamakuningatar voikin olla, en ihmettele yhtään että on kiusattu. Kuinka tärkeenä sä ittees oikeen pidät? Luulet että kiusaajat ihan vaan sun perässä seurais ympäriinsä? Mietippä ny vähän. Ei sulla oo todellakaan semmosta arvoo niiden silmissä, et niitä enää kiinnostas. Sä et oo mitää niille, joten lopeta tuo säälittävä draamailu. Oma on syysi kaikkeen siihen paskaan.
[/quote]
Eli susta kiusaaminen on ollut oikein. :) mistä teidänlaisia ihmisiä oikeen kumpuaa?
Tunnelmat 27.9 :
Oikeasti ajatuskin kiusaamisen jatkumisesta ja maineen työntymisestä takaisin omaan elämään, saa mut vakavasti masentuneeksi.
Mulla ei oo mikään muu viime päivinä pyöriny päässä kun tuo yksi ainoa henkilön kohtaaminen ja siihen liittyvät muut seikat.
Töissäkin oli iltavuoroa, olen nukkunut ehkä huonosti sen takia. Mutta masentuneisuus estää mua myös nukkumasta. Aivot ei saa oikeasti unen päästä kiinni, masennustilassa. Kiusaan itseäni jatkuvasti ajatuksilla siitä, mitä jos kiusaaminen jatkuisi, mitä jos huoran maine tulisi taas elämään vaikka en ole enää tehnyt useampaan vuoteen mitään sellaista mistä sen voisi saada. Auttaako se jos olen uusille ystävilleni hyvä, vaikka entisille olin huono. Onko minulla oikeutta saada elämään kestävä rakkaus suhde ja perustaa yhteistä elämää, vai tuleeko joku toinen ilkeyttään romuttamaan sen?
Mulla pää ei oikeasti kestä ajatusta siitä, että vaikka olen muuttanut kauas muualle. Joutuisin vielä painimaan noiden asioiden kanssa, kiitos joidenkin toisten ihmisten... Mikä sitten ikinä olisikaan heidän motiivi tuoda nuo asiat uudelleen mun elämään jos tuo? Mä en ole muuttanut muutamaan otteeseen sen takia, että kiusaaminen ja maine sais tulla uudelleen mun elämään, vaan että saisin aloitaa puhtaalta pöydältä!!!
Se mikä tässä asiassa vetää niin paniikkiin, kun tiedän omat voimavarat. Todennäköisesti tekisin itsemurhan jos pitäis alkaa taas elämään huoran maineen ja kiusaamisen kanssa, vähääkään. Se että mä joskus kestin sitä useamman vuoden, riitti ja jos muuttamisien jälkeen/sen jälkeen kun olet yrittänyt hoitaa itseäsi ja pitää huolta itsestäsi, pitäisi alkaa kestämään toinen kierros elämässä tuota paskaa, niin siinä menee mun raja. En vaan kestäisi sitä mitenkään, vaikka kuinka koitan ajatella keinoja sen kestämiseen olla ikuisesti halveksuttuna!!!
Ajatuskin saa mut itkemään, koska mä tahtoisin niin kovasti elää ja saada kokea asioita... :'( mut ilman rauhaa hyvä elämä ei multa luonnistu. Ja jotkut kiusaajat varmaan pitäis mua ihan friikkinä ja naureskelis mulle, jos näkee nää tekstit, mut muuta en voi sanoa että kun mun pään sisällä on nyt todella paha olla. Todella. Kaikki on mustaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:41"]
Olitko oikeasti huora?
[/quote]
No omasta mielestäni en. Siis ne jutut mitä mä tein 11-15vuotiaana oli; Seurustelu usean kanssa, flirttailu usean kanssa, netti/tekstari seksin harrastaminen usean kanssa (oikeaa minkäänlaista yhdyntää ei siis ollut.), varatun iskeminen, poseeraminen seksuaalisissa kuvissa jo ala-ikäisenä.
Mä en osaa nähdä itseäni edes lutkana, koska ei mun mielestä ole hyväksyttävää ja mukavaa kiinnittää ala-ikäiseen ihmiseen lutka tai huora sanaakaan/leimaa. Vaikka tekis sit mitä.
Omasta mielestäni tekoni oli väärin, mut ne ei todellakaan ollu mitään huoraamista! Se oli murros/teini-ikäsen epäkypsää seksuaalista perseilyä. Johtui siitä että olin hyvin lapsellinen, vaikka pidinkin itseäni äärimmäisen kypsänä ja elämä pyöri oman navan ympärillä. Huora sanalle mun mielestä on vain yksi ja ainoa merkitys, se on itsensä myyminen, en ymmärrä miksi jotkut käyttää sitä sanaa väärissä tarkoituksissa.
[/quote]
Ota aseet pois kiusaajilta. Kerro kiusaamisesta avoimesti, kerro ilkeilystä ja stalkkaamisesta. Tee rikosilmoitus ja hae lähestymiskieltoa hulluille kiusaajille. Sulla on oikeus puolustautua.
Miksi haluaisit olla sellaisten ihmisten kanssa jotka antavat joillekin paskanpuhujille vallan määrätä kenen kanssa ovat ihmissuhteissa? Hyväksyt ja tunnustat sen että oot tehnyt typeryyksiä ja että oot ollut kiusattu ja se siitä sitten, asiaa ei tarvitse miettiä enää, jätät sen menneisyyteen. Ja aika monista ihmisistä puhutaan pahaa, kiusaajamulkkujen juoruilu ei todellakaan ole mikään valtava katastrofi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:43"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:27"] saada elää varmasti turvassa ja rauhassa, jotta pystyisin olemaan hyvä äiti mun omille pikku muruille. ✿◕‿◕✿ [/quote]Semmoista takuuta ei kyllä mistään saa, ei kukaan. [/quote] Jos mua ei ois ikinä kiusattukaan. Haukuttu, mulkoiltu, naureskeltu, uhkailtu, lyöty, tönitty, levitetty perättömiä juoruja, netissä haukuttu, soitettu häirikkösoittoja. Useita ihmisiä hommassa mukana. Pilattu ihmissuhteita kertomalla mun menneisyydestä tai mitä ikinä satuiltukaan ja sen jälkeen salattu oma nimi. Nii mun ei tarviis ikinä tuollaista pyytääkään, koska en tietäis tälläseen helvettiin joutumisesta yhtikäs mitään... [/quote]Et nyt ymmärtänyt. Kenellekään ihmisellä ei ole takuuta siitä, että hän saisi elää elämänsä rauhassa ja onnellisena aina. Ei kukaan voi sellaista takuuta kenellekään antaa. [/quote] Kyllä mä ymmärsin. Sä et ymmärtäny vaan sitä pointtia, mitä tarkoitin. Meinasin jos mun elämä ois ollu perusonnellista, ilman pahempia kriisejä, niin mun ei tarviis miettiä ees näitä asioita tai pyytää elämältä, et saisin koko loppuelämän elää turvassa ja rauhassa! [/quote]No voi sun yhden kerran, antaa olla. Sinua itsekeskeisempää ihmistä harvoin näkee. Sinulle näyttää olevan täysin yhdentekevää onko huomio positiivista ja negatiivista, kunhan sitä tulee. Hekumoit mahdollisella kiusaamisen jatkumisella vieläkin, viisi vuotta kiusaamisen loppumisen jälkeen. Vaihda jo levyä, hyvä ihminen. Kukaan ei voi sinulle luvata tulevasta elämästäsi yhtään mitään, sinä itse voit tehdä siitä sellaisen kuin sinun resurssisi riittävät. Saat vain ihmiset tuskastumaan jankuttamisellasi ja tosiaan, he alkavat miettiä, että miksihän sinua tosiaan on kiusattu, jos on kiusattu. Vai oletko kuvitellut kaiken silloin? Joku on katsonut sinua tai jättänyt katsomatta ja olet tehnyt siitä hirveän draaman, jota vatvot vuosia myöhemmin. [/quote] Olen kertonut ihan rehellisesti miksi minua on kiusattu ja miten. Yhtään kuvaa näistä asioista en ole pyrkinyt värittämään negatiivisempaan tai positiivisempaan suuntaan liikaa. Ja myöntänyt, että itsessänikin on ollut vikaa, joskus kun mulle on siitäkin valitettu. Mutta vaikka olen myöntänyt, minun huonosti kohteleminen on jatkunut silti. Sitä en voi ymmärtää että miksi.. Itsekeskeinen olen sen takia, kun olen mennyt rikki ja kun olen rikkinäinen ja arka, ajatukset pyörii niiden asioiden ympärillä mitkä minusta tälläisen teki ja niistä sitten kanssa jankkaan. Jos ärsyttää, niin eihän kukaan pakota lukemaan näitä ketjuja tai kommentoimaan!? Ihan oikeasti. Mä en todellakaan hekumoi kiusaamista, päin vastoin, oon vitunmoinen nössö ja pelkään sitä. Positiivista palautetta olen kuitenkin täällä pääasiassa saanut, kun omin silmin lukenut. Tietty jotkut on turhautuneita, mut kuten ylempänä annoin siihen turhautumisen poistoon vinkin...
[/quote]Mutta värität ja liioittelet ainakin nykyistä "kiusaamista" ihan selkeästi. Ei kadulla jokainen vastaantuleva ihminen ole ollut tekemisissä vanhojen kiusaajiesi kanssa ja jos joku sinua ruuhkabussissa tönäisee, se ei ole kiusaamista. Valitat, miksi kiusaajasi eivät jätä sinua rauhaan, vaikka he ovat sen jo tehneet. He vainoavat sinua ainoastaan omassa päässäsi, ja sillehän kukaan ei voi oikein mitään.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:41"] Olitko oikeasti huora? [/quote] No omasta mielestäni en. Siis ne jutut mitä mä tein 11-15vuotiaana oli; Seurustelu usean kanssa, flirttailu usean kanssa, netti/tekstari seksin harrastaminen usean kanssa (oikeaa minkäänlaista yhdyntää ei siis ollut.), varatun iskeminen, poseeraminen seksuaalisissa kuvissa jo ala-ikäisenä. Mä en osaa nähdä itseäni edes lutkana, koska ei mun mielestä ole hyväksyttävää ja mukavaa kiinnittää ala-ikäiseen ihmiseen lutka tai huora sanaakaan/leimaa. Vaikka tekis sit mitä. Omasta mielestäni tekoni oli väärin, mut ne ei todellakaan ollu mitään huoraamista! Se oli murros/teini-ikäsen epäkypsää seksuaalista perseilyä. Johtui siitä että olin hyvin lapsellinen, vaikka pidinkin itseäni äärimmäisen kypsänä ja elämä pyöri oman navan ympärillä. Huora sanalle mun mielestä on vain yksi ja ainoa merkitys, se on itsensä myyminen, en ymmärrä miksi jotkut käyttää sitä sanaa väärissä tarkoituksissa. [/quote] Ota aseet pois kiusaajilta. Kerro kiusaamisesta avoimesti, kerro ilkeilystä ja stalkkaamisesta. Tee rikosilmoitus ja hae lähestymiskieltoa hulluille kiusaajille. Sulla on oikeus puolustautua.
[/quote]
Niin kelle mun pitäisi nyt kertoa avoimesti tuosta?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:18"]
Miksi haluaisit olla sellaisten ihmisten kanssa jotka antavat joillekin paskanpuhujille vallan määrätä kenen kanssa ovat ihmissuhteissa? Hyväksyt ja tunnustat sen että oot tehnyt typeryyksiä ja että oot ollut kiusattu ja se siitä sitten, asiaa ei tarvitse miettiä enää, jätät sen menneisyyteen. Ja aika monista ihmisistä puhutaan pahaa, kiusaajamulkkujen juoruilu ei todellakaan ole mikään valtava katastrofi.
[/quote]
Se todellakin olisi katastrofi, koska tiedän että minusta juoruttaisiin ja pahasti. Enkä mä tahtoisi muutenkaan aina kantaa sitäkään leimaa itsessäni että olin kiusattu. Eikö riittäisi että saisin olla vaan ihan tavallinen...?
Ja kelle mun pitäis nyt tunnustaa? Pitääkö mun tunnustaa nää asiat koko loppuelämän ajan, eri ihmissuhteissa et millasta mun elämä oli 11-15vuotiaana?
Se satujen kertoilu ympäriinsä vaan valitettavasti rikkoisi multa luultavasti monta hyvää ihmissuhdetta, jotka muuten kestäisi, ilman minun menneisyyttä. Haluan olla vaan tavallinen, eikä niin että joka toinen ihminen taas inhoaa mua.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:43"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:27"] saada elää varmasti turvassa ja rauhassa, jotta pystyisin olemaan hyvä äiti mun omille pikku muruille. ✿◕‿◕✿ [/quote]Semmoista takuuta ei kyllä mistään saa, ei kukaan. [/quote] Jos mua ei ois ikinä kiusattukaan. Haukuttu, mulkoiltu, naureskeltu, uhkailtu, lyöty, tönitty, levitetty perättömiä juoruja, netissä haukuttu, soitettu häirikkösoittoja. Useita ihmisiä hommassa mukana. Pilattu ihmissuhteita kertomalla mun menneisyydestä tai mitä ikinä satuiltukaan ja sen jälkeen salattu oma nimi. Nii mun ei tarviis ikinä tuollaista pyytääkään, koska en tietäis tälläseen helvettiin joutumisesta yhtikäs mitään... [/quote]Et nyt ymmärtänyt. Kenellekään ihmisellä ei ole takuuta siitä, että hän saisi elää elämänsä rauhassa ja onnellisena aina. Ei kukaan voi sellaista takuuta kenellekään antaa. [/quote] Kyllä mä ymmärsin. Sä et ymmärtäny vaan sitä pointtia, mitä tarkoitin. Meinasin jos mun elämä ois ollu perusonnellista, ilman pahempia kriisejä, niin mun ei tarviis miettiä ees näitä asioita tai pyytää elämältä, et saisin koko loppuelämän elää turvassa ja rauhassa! [/quote]No voi sun yhden kerran, antaa olla. Sinua itsekeskeisempää ihmistä harvoin näkee. Sinulle näyttää olevan täysin yhdentekevää onko huomio positiivista ja negatiivista, kunhan sitä tulee. Hekumoit mahdollisella kiusaamisen jatkumisella vieläkin, viisi vuotta kiusaamisen loppumisen jälkeen. Vaihda jo levyä, hyvä ihminen. Kukaan ei voi sinulle luvata tulevasta elämästäsi yhtään mitään, sinä itse voit tehdä siitä sellaisen kuin sinun resurssisi riittävät. Saat vain ihmiset tuskastumaan jankuttamisellasi ja tosiaan, he alkavat miettiä, että miksihän sinua tosiaan on kiusattu, jos on kiusattu. Vai oletko kuvitellut kaiken silloin? Joku on katsonut sinua tai jättänyt katsomatta ja olet tehnyt siitä hirveän draaman, jota vatvot vuosia myöhemmin. [/quote] Olen kertonut ihan rehellisesti miksi minua on kiusattu ja miten. Yhtään kuvaa näistä asioista en ole pyrkinyt värittämään negatiivisempaan tai positiivisempaan suuntaan liikaa. Ja myöntänyt, että itsessänikin on ollut vikaa, joskus kun mulle on siitäkin valitettu. Mutta vaikka olen myöntänyt, minun huonosti kohteleminen on jatkunut silti. Sitä en voi ymmärtää että miksi.. Itsekeskeinen olen sen takia, kun olen mennyt rikki ja kun olen rikkinäinen ja arka, ajatukset pyörii niiden asioiden ympärillä mitkä minusta tälläisen teki ja niistä sitten kanssa jankkaan. Jos ärsyttää, niin eihän kukaan pakota lukemaan näitä ketjuja tai kommentoimaan!? Ihan oikeasti. Mä en todellakaan hekumoi kiusaamista, päin vastoin, oon vitunmoinen nössö ja pelkään sitä. Positiivista palautetta olen kuitenkin täällä pääasiassa saanut, kun omin silmin lukenut. Tietty jotkut on turhautuneita, mut kuten ylempänä annoin siihen turhautumisen poistoon vinkin...
[/quote]Mutta värität ja liioittelet ainakin nykyistä "kiusaamista" ihan selkeästi. Ei kadulla jokainen vastaantuleva ihminen ole ollut tekemisissä vanhojen kiusaajiesi kanssa ja jos joku sinua ruuhkabussissa tönäisee, se ei ole kiusaamista. Valitat, miksi kiusaajasi eivät jätä sinua rauhaan, vaikka he ovat sen jo tehneet. He vainoavat sinua ainoastaan omassa päässäsi, ja sillehän kukaan ei voi oikein mitään.
[/quote]
Emmä ole väittänyt että mua nykyisin enää kiusataan. Pelkään vaan tulevaisuutta.
Ja mun on vaikea ymmärtää sitä, miksi ne ei joskus antaneet mun olla rauhassa, mutta nyt sitten antaisivatkin?????
Aikamoista leikittelyä toisen ihmisen mielenterveydellä.
Hei meillä kaikilla on menneisyys, mut sää oot jääny sen vangiksi. Me muut ei voida asialle yhtään mitään. Vain sinä voit päättää miten suhtaudut menneisyyteesi.
No sitten et pysty. Mene hoitoon niin ehkä pystyt.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:18"]
[/quote]
Se todellakin olisi katastrofi, koska tiedän että minusta juoruttaisiin ja pahasti. Enkä mä tahtoisi muutenkaan aina kantaa sitäkään leimaa itsessäni että olin kiusattu. Eikö riittäisi että saisin olla vaan ihan tavallinen...?
Ja kelle mun pitäis nyt tunnustaa? Pitääkö mun tunnustaa nää asiat koko loppuelämän ajan, eri ihmissuhteissa et millasta mun elämä oli 11-15vuotiaana?
Se satujen kertoilu ympäriinsä vaan valitettavasti rikkoisi multa luultavasti monta hyvää ihmissuhdetta, jotka muuten kestäisi, ilman minun menneisyyttä. Haluan olla vaan tavallinen, eikä niin että joka toinen ihminen taas inhoaa mua.
[/quote]
Jos sä oot päättäny olla kestämättä elämää niin sitten olet. Se on oma valintasi. Sun pälli ei ikinä riitä siihen että osaisit suhteuttaa nuo asiat mitenkään järkevästi, näkökulman vaihtamisen taito ja tietynlainen itsenäisyys puuttuu kokonaan. Mietihän vähän miten monista ihmisistä puhutaan pahaa ja mikä on niiden puheiden todellinen merkitys.
Siinä sulle kuunneltavaa
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&
Ja mä uskon et vaikka muuttaisin ihteäni kuinka ihmisenä, nii eipä nuo ihmiset jotka pitää mua itsekeskeisenä, ärsyttävänä draamakuningattarena, kiittämättömänä kermaperseenä, vainoharhasena hulluna niin muuta silti ajattelis :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:41"]
Olitko oikeasti huora?
[/quote]
No omasta mielestäni en. Siis ne jutut mitä mä tein 11-15vuotiaana oli; Seurustelu usean kanssa, flirttailu usean kanssa, netti/tekstari seksin harrastaminen usean kanssa (oikeaa minkäänlaista yhdyntää ei siis ollut.), varatun iskeminen, poseeraminen seksuaalisissa kuvissa jo ala-ikäisenä.
Mä en osaa nähdä itseäni edes lutkana, koska ei mun mielestä ole hyväksyttävää ja mukavaa kiinnittää ala-ikäiseen ihmiseen lutka tai huora sanaakaan/leimaa. Vaikka tekis sit mitä.
Omasta mielestäni tekoni oli väärin, mut ne ei todellakaan ollu mitään huoraamista! Se oli murros/teini-ikäsen epäkypsää seksuaalista perseilyä. Johtui siitä että olin hyvin lapsellinen, vaikka pidinkin itseäni äärimmäisen kypsänä ja elämä pyöri oman navan ympärillä. Huora sanalle mun mielestä on vain yksi ja ainoa merkitys, se on itsensä myyminen, en ymmärrä miksi jotkut käyttää sitä sanaa väärissä tarkoituksissa.
[/quote]
No siinä on asia, mitä naiset vihaavat lähestulkoon eniten maailmassa, ja mistä saat kollektiiviset ja hyvin syvät vihat niskaasi. Väärinhän se teiniä kohden on, mutta lienivät vihaajatkin toisia teinejä. Olen vain sen huomannut, että varatun iskijä on tyttöjen ja naisten kollektiivisessa moraalissa niin alhaisimmista alin (kai siihen liittyy pelko oman miehen viettelemisestä?) että mainetta on hyvin vaikea korjata tai saada takaisin.
Ja pohjaton selittely jatkuu. Tiedätkö mikä auttaisi siihen ettei kaikki pyörisi vain sinun ja vainoharhojesi ympärillä? Ulkomaille muutto. Ei ole sitten enää mitää tekosyytä draamailulle ja joudut unohtamaan koko homman. Itsellä kyllä jo opiskelu peruskoulun jälkeen auttoivat hiljalleen unohtamaan kaiken sen paskan mitä niskaani syyttä peruskoulussa sain. Ulkomaille muutto sitten sinetöi koko homman ja alan pikkuhiljaa päästä yli 'kaikki vihaavat minua, olen pohjasakkaa' -tunteesta, joka ajoi minut melkein itseni hirttämiseen. Suosittelen sinullekkin, siis muuttoa, auttaa antamalla perspektiiviä elämään ja omiin murheisiin.
http://te-palvelut.fi/te/fi/tyonhakijalle/loyda_toita/toihin_ulkomaille/eka_eures_nuorille/index.html Tuossa linkissä vielä ohjeet miten voit hakea rahallista tukea haastattelumatkaan ja muuttoon ulkoimaille.
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:41"]
Olitko oikeasti huora?
[/quote]
[/quote]
Kuvissa esiintyminen on ehkä vähän kyseenalaista, mutta muuten et kai ole tehnyt mitään "hirveää"?! Miksi stressaat? Pääsisit helpommalla, jos kertoisit esim uudelle kumppanille ajoissa noista kuvista ihan rehellisesti. Ei olisi enää mitään salattavaa ja olisi tyäsin yhdentekevää, keneen törmäät ja missä.
[/quote]
No siis kuvissa esiintyminen on minun mielestä noista asioista ollut se pienin paha. Se olisi oikeastaan ainut pahe mitä voisin enää noista luettelemistani asioista tehdä. Enkä tarkoita tällä nyt mitään alastonkuvia tai pornoa, mutta siis esimerkiksi bikini ja alusvaatekuvia. Sellaiset kuvat kertoo minusta vain vahvasta, seksuaalisesta ja rohkeasta naisesta. Ei missään nimessä halvasta.
Mä olen ollut myös äärimmäisen huono ystävä joskus. Olen vittuilut ja purkanut pahaa oloani niihinkin ainoisiin ystäviin keitä mulla oli ylä-asteella. Eli ainoat pahat tekoni, ei ollu nuo seksuaalisesti kyseenalaiset teot. Olin silloin tosi stressaantunut kiusaamisen ja huoran maineen takia, että sen takia olin monesti inhottava ihminen myös muille, mulla oli ihteni sisällä niin paha olla. Eikä tämä ole mikään selitys sille, et se paha olo oikeuttais olemaan muita kohtaan ilkeä, ei olisi saanut olla, eikä olisi saanut lörpötellä muiden salaisuuksiakaan eteenpäin tai kiusata sitten itse yhtä poikaa, mutta kuitenkin koen sen että kun minua kiusattiin niin vaikuttaneen tällä tavalla minuun et olin huomattavasti enemmän pahoinvoiva ihminen verrattuna siihen mitä olisin ollut ilman sitä. !
Ja sitten en tiedä onko väärin ja onko ymmärrettävää, mutta jos joku uhkaisi vielä tässä vaiheessa pilata elämääni ja kertoa menneisyyttäni, niin minä menettäisin totaallisesti hermoni !!! Ja saattaisin käydä todella agressiiviseksi ........................................ Mitä he eivät minusta ennen olisi koskaan uskoneet, koska pitivät nössönä, kun en ylä-asteella kyennyt puolustautumaan kiusaamista vastaan. Sanon vaan, et kun on liikaa tapahtunut kaikkea epäonnisuutta, sitä on valmis ottamaan oman elämänsä ohjat käsiinsä, millä hinnalla hyväänsä, ettei kukaan enää vähääkään pitele sinun elämäsi ohjia käsissä ja uhkaa tuhota elämääsi !
Stressaan sen takia, koska uskon että tuolla moni ihminen pitää mua niin inhottavana ja vastenmielisenä ihmisenä, et ne ei välitä mun elämästä ja satuttavatko minua ja olenko muuttunut aikuismaisemmaksi kun ikää on tullut lisää. Ne ei välitä, vaikka kuolisin sen seurauksena jos rupeavat uudestaan tuhoamaan mun elämää, koska olisihan se niistä niin kivaa, vaikka ite en sitä enää jaksa uusinta kierrosta..
Joskus ylä-asteella mulle on ihan suoraan toivottu mun kuolemaa. :/ ja uudelle kumppanille en haluaisi kertoa mitään mun menneisyydestä, en usko et se kestäis sitä, niin kun kukaan pojista/miehistä ei oo kestäny tähänkään asti olla tälläisen "hirviön" kanssa.
[/quote]
Kuule kouluaikoina minut uhattiin hakata jos menen kaupungille viikonloppuisin, ihan mulle tuntemattomatkin sitä tekivät. Piinaa jatkui koko peruskoulun ajan.
Voin kertoa että siitä koulukiusaamisesta pääsee ajan kuluessa yli, jos itse haluaa. Sinä haluat velloa menneisyydessä ja pelätä tulevaisuutta sen sijaan että pyrkisit ratkaisemaan ongelmasi. Oma valintasi, tuntuu että kerjäät vain huomiota - syystä joka minulle on jäänyt epäselväksi.
[/quote]
No kerta syy on epäselvä, ei kannattais sit ees väittää moista... Mut asiahan ei oo noin. Mä oon yrittänyt tehdä kovasti töitä mieleni kans et pääsisin menneistä yli, mut ei se oo niin helppoo, pikku hiljaa.....