"Tatuoitu nainen ei ole tyttöystävämateriaalia"
Selittäiskö joku näin ajatteleva tämän ajatuksen?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:03"]
Mielenterveysongelmainen ei ole kunnon tyttö ?
[/quote]
Ei ole kun puhutaan jostain klusteri B:n persoonallisuushäiriöistä. Jos taas puhutaan jostain estyneistä persoonallisuuksista tms, niin he eivät ehkä ole niitä tyypillisimpiä tatuoinnin ottajia.
En ottais miestä, joka tuomitsee ihmisen pelkän ulkokuoren perusteella. Eli esim. onko tatuointeja vaiko eikö oo. Mutta enpä sen puoleen ota tatuointiakaan. En halua piikitellä kehooni mitään syöpää aiheuttavia metallihiukkasia vapaaehtoisesti. Kannattaa lukea uusimpia tutkimuksia noista väriaineista, joita tatuoinneissa käytetään. Plus sitten ne vanhojen ihmisten tatuoinnit. Mielenkiin toista nähdä, miltä esim. nuo nyt-niin-muodikkaat rintaan tatuoidut kuvat näyttää parinkymmenen vuoden päästä. Dekolteen iho kun tuppaa olemaan melko ohutta ja rypistymään aikaisin...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:13"]
Mun serkullakin on ainakin yksi tatuointi ja hän on, ei jumalauta, LÄÄKÄRI! Mieti! Lääkäri! Kyllä. Sinäkin olet hänen vastaanotollaan voinut käydä ja mitään et ole tiennyt tatuoinnista. Kenellä tahansa voi olla tatuointeja, vaikka papilla. Minun rippipappini, julkisuudessakin esiintynyt, on kovasti tatuoitu, eikä kuulemma edes kaduta, ja miksi pitäisikään? Ja minä. No minä olen ottanut tyhmyyksissäni näkyville paikoille tatuointeja nuorempana. Ei sillä, etteikö ne olisi taitavasti (ja kalliilla) tehty, mutta eivät ole enää tyylillisesti sellaisia, joista pidän. Tulevaisuudessa aion laseroida pois yhden ison, koska minua kaduttaa, lähinnä sijainnin vuoksi. Jos se olisi vaikka jalassa, niin senkun olisi.
[/quote]
So? Kyllä se silti pistää ennakkoluulot liikkeelle. Ja aivan varmasti sullakin on miesten suhteen ennakkoluuloja, jotka periaatteessa voi estää tutustumasta johonkin hyvään tyyppiin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:03"]Kaikki naiset, joilla tatuointi näkyvällä paikalla ovat amis/amk taustaisia. Harva korkeakoulututkinnon omaava moisia villityksiä ottaa.
[/quote]
:D tää on hauska tää kun "paremmat ihmiset" eli lukioihmiset tulee aina haukkuun amiksia tai piilovittuileen, mutta osoittavatkin oman junttiutensa ja lapsellisuutensa.
T. Amis
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:18"]En ottais miestä, joka tuomitsee ihmisen pelkän ulkokuoren perusteella. Eli esim. onko tatuointeja vaiko eikö oo. Mutta enpä sen puoleen ota tatuointiakaan. En halua piikitellä kehooni mitään syöpää aiheuttavia metallihiukkasia vapaaehtoisesti. Kannattaa lukea uusimpia tutkimuksia noista väriaineista, joita tatuoinneissa käytetään. Plus sitten ne vanhojen ihmisten tatuoinnit. Mielenkiin toista nähdä, miltä esim. nuo nyt-niin-muodikkaat rintaan tatuoidut kuvat näyttää parinkymmenen vuoden päästä. Dekolteen iho kun tuppaa olemaan melko ohutta ja rypistymään aikaisin...
[/quote]
Kyllä se iho tuppaa rypistymään ilman tatuointiakin :-)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:02"]Yhyyy jos joku mies ei nyt mua pidä tyttöyatävämateriaalina. Voi kyynel.
[/quote]
No Yhyy kylläpä meni tunteisiin wt:llä
Näitä on aina niin hauska lukea. Käykää joskus yliopisto-opiskelijoiden sauna-illassa, tai vaikka jollain kenttätutkimusasemalla saunassa niin näette todellisuutta siitä kuinka monella korkeakoulutetulla itse asiassa onkaan tatuointi.
For the past two years, Jerome Koch, a sociology professor at Texas Tech University, along with his "Body Art Team," surveyed more than 1,750 students at four colleges and concluded that there is in indeed a correlation between multiple tattoos and piercing and socially unacceptable behavior.
Says Koch: "They are ten times more likely to have an arrest history, a four-fold increase in drug use, other than marijuana, and there's a five-fold increase in having had nine or more sex partners in the last year."
Saksasta:
Next to being motivated by fashion and the urge to fit in with one's peers, the major reasons for body modification practices in the German population appear to be negatively perceived conditions of life, reduced social integration, and increased sensation-seeking behavior.
Turkista:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22438142
Kaikkien tutkimusten mukaan mm. tupakointi ja alhainen koulutustaso korreloi tatuointien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:02"]Yhyyy jos joku mies ei nyt mua pidä tyttöyatävämateriaalina. Voi kyynel.
[/quote]
[/quote]
Vai sulla? Miksi provosoiduit?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:26"]For the past two years, Jerome Koch, a sociology professor at Texas Tech University, along with his "Body Art Team," surveyed more than 1,750 students at four colleges and concluded that there is in indeed a correlation between multiple tattoos and piercing and socially unacceptable behavior.
Says Koch: "They are ten times more likely to have an arrest history, a four-fold increase in drug use, other than marijuana, and there's a five-fold increase in having had nine or more sex partners in the last year."
Saksasta:
Next to being motivated by fashion and the urge to fit in with one's peers, the major reasons for body modification practices in the German population appear to be negatively perceived conditions of life, reduced social integration, and increased sensation-seeking behavior.
Turkista:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22438142
Kaikkien tutkimusten mukaan mm. tupakointi ja alhainen koulutustaso korreloi tatuointien kanssa.
[/quote]
Mitä sitten? Ihmettelen miksi kaikkien pitäisi olla akateemisesti koulutettuja, syödä terveellisesti, olla tupakoimatta ja elää sitä yhtä ja samanlaista keskivertoa elämää kuin sinäkin?
-
Jonkun pitää olla se siivooja, kaupan kassa tai lähihoitaja. Jos siivooja käy tupakalla ja käsivarren tatuointi vilahtaa sun silmiin ärsyttävästi, niin mitä sitten? Tunnetko olvasi parempi ihminen?
-
Antakaa jokainen elää sen oman elämänsä niin kuin parhaaksi näkee.
Ei kai kukaan nyt paremmin tutustuttua toista hylkää pienen olkatatskan takia. Mutta en kyllä oikeasti tunne yhtään miestä, jonka mielestä tatuoinnit olisi cool. Jotkut, vähemmistö sietää, mutta suurin osa pitää rumina. Ei ne tietenkään estä mitään suurimmalle osalle, ellei nyt ole ihan ympäriinsä tatuoitu, mutta miinus se on. Voihan joku periaatteessa hoikista pitävä päätyä lihavan kanssa yhteen tai tupakoinninvastainen tupakoivan. Aina nämä on persoonasta kiinni, mutta pääsääntöisesti tatuointi näkyvällä paikalla on trash.
Onhan se aika hirveää, jos on sata erilaista tuherrusta iholla. Muutama ehkä meneekin, mutta aika äkkiä tatuoinneilla tekee ulkonäölleen enemmän haittaa kuin hyötyä. Tietysti tatuointeja poistavat lääkärit tykkäävät nykytrendistä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:03"]Kaikki naiset, joilla tatuointi näkyvällä paikalla ovat amis/amk taustaisia. Harva korkeakoulututkinnon omaava moisia villityksiä ottaa.
[/quote]
Itselläni on ns"hihat" ja opiskelen oikeustiedettä. Tatuoinneista huolimatta minulla on ihan hyvin riittänyt myös trainee paikkoja asianajotoimistoissa, eipä ole kukaan huomauttanut, välillä joku kysellyt että miten olen tatuointeihin päätynyt jne. Tarvittaessa asiakastilanteissa ne saa myös piiloon, mutta eipä ole tullut tarvetta erikseen piilotella.
Ja aviomies löytyy, en tiedä olinko tyttöystävämateriaalia, mutta ainakin vaimomatskua ekonomimieheni mielestä. Hänellä on yksi tatuointi, pohkeessa.
- N 25v
Tatuointi heijastaa ihmisen yhteiskunnallista taustaa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:31"]Ei kai kukaan nyt paremmin tutustuttua toista hylkää pienen olkatatskan takia. Mutta en kyllä oikeasti tunne yhtään miestä, jonka mielestä tatuoinnit olisi cool. Jotkut, vähemmistö sietää, mutta suurin osa pitää rumina. Ei ne tietenkään estä mitään suurimmalle osalle, ellei nyt ole ihan ympäriinsä tatuoitu, mutta miinus se on. Voihan joku periaatteessa hoikista pitävä päätyä lihavan kanssa yhteen tai tupakoinninvastainen tupakoivan. Aina nämä on persoonasta kiinni, mutta pääsääntöisesti tatuointi näkyvällä paikalla on trash.
[/quote]
Hohhoijaa, kyllä varmaan Megan Foxia, Victoria Beckhamia ynnä muita tatuoituja julkkiksia (joilla rahaa piisaa ja miehetkin löytyy) nyt harmittaa, kun heidät luokitellaan trashiksi xD
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:02"]Yhyyy jos joku mies ei nyt mua pidä tyttöyatävämateriaalina. Voi kyynel. [/quote] No Yhyy kylläpä meni tunteisiin wt:llä
[/quote]
Tunteisiin meni myös Turun Klubilla pari vuotta sitten. Henry Laasanen oli siellä väittelytilaisuudessa puhumassa mm. siitä, miksi tatuoinnit laskevat naisen markkina-arvoa. Femakot siellä huusivat ja solvasivat, vaikka Henry on joku vitun nobody sosiologi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:02"]Yhyyy jos joku mies ei nyt mua pidä tyttöyatävämateriaalina. Voi kyynel.
[/quote]
[/quote]
Vai sulla? Miksi provosoiduit?
[/quote]
Missä kohdassa provosouduin? Sinähän se siinä meni tunteisiin :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:03"]
Kaikki naiset, joilla tatuointi näkyvällä paikalla ovat amis/amk taustaisia. Harva korkeakoulututkinnon omaava moisia villityksiä ottaa.
[/quote]
Minä opiskelen oikiksessa ja suosituimmalla tytöllä (miehet ovat mielin kielin) on tatuointeja. On menossa naimisiin ensi kesänä. Me hiirulaiset olemme pitkälti (iki)sinkkuja.
Olen lakimies, vaimo, ja äiti. Missään näissä rooleissa tatuointi ei ole haitannut. Ura hyvässä mallissa, miehen mielestä olen hot ja lapsilla on kaikki hyvin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:12"]Hahaha! Hyvä vaan jos mun hurjat kaksi tatuointia pitää idiootit loitolla! :D
[/quote]
Ajattelen samoin. Loistavaa, jos tatuoinnit karkottaa idiootteja.