Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset naiset näyttää vielä yleensä hyvältä alasti

Vierailija
23.09.2015 |

Entä miehet? 30-v.? 40-v.? Minkä ikäisenä alkaa ihmetellä jos joku kaveri on vielä oikeasti hyvinsäilynyt?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näytä, 34v. Luulen että iällä ei niinkään ole tässä merkitystä, vaan lasten saannilla. Tissit näyttää siltä kuin raitasukkiin olisi tungettu tennispallot roikkumaan. Kiitos alipainon arpinen mahanahka roikkuu sektioarpien päällä. Olen nähnyt kauniimpia +70v vartaloitakin. Näytin viimeksi hyvältä 26-vuotiaana.

Vierailija
22/51 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidenkympin päälle alkaa näkyä. Suurimmalla osalla terveistä, urheilullisista ja lapettomista 20-50-vuotiaista naisista on hyvännäköinen vartalo. Yleensä vartalon pilaa aikaisessa vaiheessa ylensyöminen ja urheilun välttäminen. Lapsen tekeminen sinetöi paketin riipputisseillä, löllömahalla ja selluliitillä.  

Olen 23-vuotias nainen, minulla on ylipainoa, riippuvat rinnat, kosolti raskausarpia ja selluliittiä. Silti kroppani ei ole kuin vanhan ihmisen vartalo, se ei vain ole biologisesti mahdollista. Parikymppisen ja esimerkiksi seitsemänkymppisen vartaloita ei voi edes verrata keskenään. Tässä iässä on vielä helppo muokata kroppaa, ja saada isojakin muutoksia aikaan pienelläkin vaivalla. Aitoja ikääntymisen merkkejä taas ei häivytetä millään konstilla. Kukaan ei voi taistella aikaa, ja sen tuomia muutoksia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ylipainoa mikä hidastaa rypistymistä mutta ei ole muuten niin hyväksi ulkonäölle...

Vierailija
24/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30

Vierailija
25/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan noin 13-22 v. Jotkut näyttävät kivalta tämänkin jälkeen, mutta harva enää +30-vuotiaana. 

Vierailija
26/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jumaloin 18-vuotiaan tyttöystäväni vartaloa. Erittäin timmi ja kaunis. Pitkät pitkät sääret yms. M35

Vierailija
27/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ruma kroppa, mutta erityisesti siinä kolmenkympin tienoilla oli peli menetetty usean vuoden sairastelun seurauksena. Sen jälkeen vain mahalasku jatkunut, nyt 39 enkä voisi kuvitellakaan olevani kenenkään toisen seurassa alasti.

Vierailija
28/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea sanoa. Nuorena oli paljonkin vehtailukohtia alastomista naisvartaloista ja melkein kaikki olivat oikein kauniita. Naimisiinmenon jälkeen vertailukohdat ovat käytännössä hävinneet kokonaan. Aina on jotain pyyhettä edessä tai kokonainen uimapuku päällä, emmekä harrasta swinger iltoja. Naisten näkökulmalla asiaan ei taida olla niin väliä, sillä arvostelevat itseään. Harva kykenee objektiiviseen arviointiin aiheesta.

Vierailija
29/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston ihminen on kaunis. Ei riipu iästä. T. Taiteilija

Vierailija
30/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on parhaimmillaan noin 13-22 v. Jotkut näyttävät kivalta tämänkin jälkeen, mutta harva enää +30-vuotiaana. 

Makuasia. + 30 v iässä tytöt alkavat muuttumaan naisiksi ja he jos jotkut, osaavat olla todella kuumia.

Vierailija
31/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä riipu.

Vierailija
32/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nhcghhghghgfhfpillu ...idiot.

Vierailija
33/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu iästä

Vierailija
34/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50+ nainen. Mulla on mielestäni hyvä kroppa ja kasvot yhä. Liikun monipuolisesti. En juo, polta enkä pahemmin ota aurinkoa. Saanut 2 lasta. 168 cm, normaalipaino, isot rinnat, pyöreä pylly ja vyötärö löytyy. Pitkät paksuhkot hiukset. Perushyvät elämäntavat auttaa + geenit. Nautinkin kyllä elämästä, en jaksa aina olla tiukkapipo ruokavalion tms. kanssa. 

Vierailija
35/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan n. 30v (jos ovat pitäneet itsestään huolta), joten kyllä vielä vajaa nelikymppinen voi olla OK. Miehillähän tuo ikä on n. 65.

Vierailija
36/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 50v. 181 cm, 61 kg, täysin roikkumattomat pienet kiinteät rinnat, selluliittia voi jostain löytää, jos oikein puristelee. Sanottaisiin varmaan erittäin hyvin säilyneeksi, mutta mitä väliä, kun kuljen aina peittävissä vaatteissa eikä täällä kotonakaan ole kukaan kiinteyttäni ihastelemassa.

Minä olen 70 v. nainen. Minulla kyllä rinnat vähän riippuvat, mutta ovat aina hieman riippuneet koska ovat melko kookkaat ja raskaat vaikka olenkin muuten hoikka ja kapearaajainen, vyötärö melko kapea eikä vatsakaan pömpötä, pyllyni on vielä pieni, pyöreä ja kiinteä, allit eivät pahasti roiku eikä selluliittia ole. Käyn nykyään punttisalilla ja jonkunlaiset pavut olisi tarkoitus hankkia ja tulokset näyttävätkin nyt melko lupaavilta.

Vierailija
37/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot pois ja silleen.

Vierailija
38/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-20v 

Vierailija
39/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-18

Vierailija
40/51 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää hyvältä alasti tuohon BMI 20-22 asti. Nykysyömingillä nainen saavuttaa sen tuossa 26 korvilla, mutta toki on jopa 70 kymppisiä joilla tuo BMI on pysynyt alle 20 koko iän jä tissitkään ei ole sen takia pääseet roikahtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä