Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HOITAKAA NE LAPSENNE KOTONA!!HOITOON VASTA 2-3-VUOTIAANA!!!

Vierailija
07.02.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki äidit voi katsos kun kotihoidontuki ei millään riitä kaikkeen. uusiin meikkeihin , vaatteisiin , joka kuukausittaisiin kampaajalla ravaamiseen, sisäfilepihveihin ja joka viikonloppuisiin ravintolassa syömisiin.

Vierailija
2/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkain tapa tukkia provokaattorin turpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mies opiskelee ja meillä on oma yritys (jonka yritän nyt myydä, jotta voisin jäädä kotiäidiksi) Talosta ja autosta pitää luopua, mutta toisaalta niitähän saa aina uusia tilalle.

Vierailija
4/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karsinut omista menoistani tosi paljon, jotta voin olla lapsen kanssa kotona.

Talonrakennuksessa pyrittiin kohtuuteen (ei MITÄÄN luxusta), jotta ei tarvitsisi maksaa isoja kuukausieriä lainasta. Olla pärjätty.

Vierailija
5/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti=laiska väittäjät ei tiedä mitään äitiydestä kun hoidattavat vauvat ja taaperot muilla!

t:kotiäiti siihen saakka kun lapsi 2,5v.

Vierailija
6/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäideistä älykkyysosamäärä ei taida yltää kovin korkealle.

Menkää leikkimään niiden lastenne kanssa.

Taitaa olla suuri osa kirjoittajista provoja...

Vierailija
7/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa kyllä pattiin nää keskustelut. kaikki ihmiset / jokainen perhe on erilaisia. itse halusin lapsia vasta sitten kun on hyvä taloudellinen tilanne ja suhde vakaalla pohjalla.

en viihdy perhekerhoissa, muskareissa tms. paikoissa jossa " saa" jutella muiden äitien kanssa lapsista ja vertailla omaa lastaan muitten lapsiin.

möllötin vuoden kotona lapsemme kanssa ja olin masentunut, mikään ei huvittanut ja kaikki päivät oli samanlaisia. elämän ilo oli nollassa, vaikka lapseni ilahduttikin minua olemassa olollaan. päätin mennä töihin kun lapsi oli vuoden vanha. saatiin tosi ihana perhepäivähoito paikka, vain kaksi lasta omani lisäksi (omallani on sydänvika ja muutenkin poikkeava). hoitokaveri tulee jo ovella vastaan ja omani jää iloisena heiluttelemaan mulle. on oppinut uusia juttuja hoidossa ja käyvät joka viikko jossain kivassa paikassa (johon en olis ite saanut meitä raahattua).

kaverini on ollut 6 vuotta kotona lasten kanssa. ei oo tehnyt päivääkään palkkatyötä, eikä kaipaa töihin ja varmaan pitää mua hirviönä. siinähän, koska mä oon ollu 6 vuotta samassa työpaikassa ja kaipasin aikuisia, tuttuja ihmisiä elämääni. nyt oon paljon hyväntuulisempi kotona miehelleni ja lapselleni. olen tyytyväinen, enkä tunne olevani huono äiti.

###

Vierailija
8/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen mies on valmis maksamaan KAIKEN? Ja ennen kaikkea, kuinka monen miehellä on niin hyvät tulot, että se olisi mahdollista? Terveisin ulkomamma maasta, jossa ei kotihoidontuen kaltaista luksusta ole.