Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla taa tilanne. Orgasmia en ole ikina saanut mieheni kanssa. (7 vuotta yhdessa), mutta itsetyydytyksella kylla. Tanaan on SE ilta

Vierailija
06.02.2006 |

jolloin olen todella tarpeessa.

Mies on myös panostanut kestävyyteen, joten ei laukea ihan heti.

Ongelma on se, että en tiedä, miten nauttia, nyt kun aikaa on.

Mies ei tule heti.

Vinkkejä, miten saan max nautinnon?

Haluan oppia nauttimaan!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelette?

Jos kerran itsetyydytyksen taidat!

Vierailija
2/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte mulle paljon, jos jaatte oppinne, siskot!

=) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Mies ei tiedä, että olen saanut masturboiden

3:En saisi jos mies olisi läsnä

ap

Vierailija
4/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkän yhdynnän voimin, vaikka orgasmiherkkä muuten olisikin.

Itse esim. saan AINA, kun haluan, parissa minuutissa, klitorista kiihottamalla. Mutta en ole tavannut miestä, jonka kropan muodot olisivat sellaiset, että missään asennossa kiihotus olisi riittävää pelkästään edestakaisen jyystämisen voimalla.

Jollain saattaa anatomia olla edullisempi tai natsata paremmin yhteen seksikumppaninsa kanssa, mutta olen lukenut tutkimuksia, joissa kerrotaan, että useimmilla naisilla tilanne on sama kuin minulla. Ja että olisi vähän vastaavaa, kuin jos miehen olettetaisi saavan orkut pelkästä kiveksien koskettelusta.

Vierailija
5/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron reisiäni rytmikkäästi yhteen, kuitenkin ensin rauhallisesti.

Kohta se fiilis alkaa nostaa päätään, kihelmöi.

Sitten kiihotun, rytmi voimistuu.

Kostun, vauhti kiihtyy.

Portit auki, ja se on menoa.

AAAAHHHH!!

Huomaatteko, OLEN TARPEESSA.

Joten vinkkejä kiitos!

Ap

Vierailija
7/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ainakin ihan ensimmäisenä puhua asiasta yhdessä ja pohtia mitä voisitte tehdä asialle!

ette ilmeisesti keskustele kovin avoimesti kun miehesi ei tiedä että saat masturboidessa!? miksi ihmeessä et kerro sitä miehellesi?

kesti pitkään ennen kuin itse pystyin saamaan orgasmin yhdynnässä mutta miestäni helpotti tietää että pystyn itsetyydytyksellä saamaan sen...

se on kuitenkin jo yksi askel eteenpäin, mielestäni miehelläsi on oikeus tietää se!

Vierailija
8/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin eräs nainen joka saa aina seksissä orgasmin tai orgasmeja.

Suuseksissä, yhdynnässä ja peppuseksissä.

Vierailija
9/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitään ihan järkyn akrobaattista, mutta kymmeniä erilaisia kyllä. Ja tietyissä nainen päällä -asennoissa saan ilman käsiapua, mutta se on niin paljon työläämpää kuin käsin/suulla, etten ole kokenut hommaa vaivan arvoiseksi vaan otan orkkuni mieluummin muilla tavoin.

t. 7

P.S. Ei tuo ap:n tapa saada nyt niin erikoiselta kuulosta. Jos se tosiaan on ainoa tapa saada, pienellä mielikuvituksella sen kyllä pystyy yhdistämään miehen kanssa harrastettavaa seksiin. Mutta sitä ennen tosiaan pitäisi saada lukot auki ja keskustelu kulkemaan.

Vierailija
10/11 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava askel onkin kerätä rohkeutta ja puhua miehen kanssa avoimesti orgasmiongelmasta yhteisissä leikeissä. Luulen, että miehesi tekisi mitä vain saadaksesi sinut seksuaalisesti tyydytetyksi. Miehille on erittäin tärkeää ja kunnia-asia, että he tyydyttävät naisensa. Oma mieheni ei varmastikaan nauttisi yhtä paljon yhteisestä seksistämme jos hän ei tietäisi tyydyttävänsä myös minut. Kokeilkaa yhdessä kiireettömästi ja avoimesti minkälainen hellyys ja kosketus sinusta tuntuu hyvältä. Kerro miehellesi hyvää palautetta silloin, kun jonkin tuntuu erityisen hyvältä tai minkälaisesta kosketuksesta et pidä. Itse tunnet kehosi parhaiten ja kokeilemalla se selviää, mistä sinä tykkäät. Luota mieheesi ja nauttikaa yhdessä.

Vierailija
11/11 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vikana, etten meinaa osata rentoutua ja nauttia kun on mies mukana menossa. Opettelin sitten rentoutumaan niin, että " hengitän vaginan kautta" . Eli toki hengittelen ihan normaalisti, mutta kuvittelen sen niin, että ilma menee sisään ja ulos vaginan kautta. Tämä oikeasti toimii! Tuntoherkkyys lisääntyi, kosteus samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi