Löytyykö kotisi täältä??? Varsinkin pk-seutulaiset...
Kommentit (37)
Ehkä oon vähän herkkänahkanen, mutta inhottavaa tollanen luvatta kuvaaminen. Mä kyllä näin täällä pihassa kerran harhailemassa sellasen oudonnäköisen tyypin. Mulkoilin sitä vain vihaisesti, mutta ois vissiin pitänyt mennä ottamaan siltä kamera pois;-)
Toivottavasti joku nyt innostuu tekemään rikosilmoituksen, niin saataisiin nuo kuvat pois netistä. Aivan älytön idea, laittaisivat nyt pelkästään niiden talojen kuvia joista ovat saaneet myyntitoimeksiannon!
tieltä, ei sellaista voi estää, mutta ei, ovat meidänkin paritalokodin sisäpihalle tulleet kuvaamaan.
Eikös tuonne voinut laittaa ihan yksityishenkilönä jonkin kuvauksen omasta asuinalueestaan? Ei kai sitä kukaan sitä paikkaa hauku, jossa itse asuu.
Varmaan keksineet tiedot ihan omasta päästään kun kerroslukumääräkin ihan väärä.
eli sinne vaan ilmoittamaan virheet! Täysin ymmärrettävää, että virheitä sattuu näin laajassa systeemissä.
Minä taas en osaa närkästyä tästä, vaikka juuri meidän kämppä onkin kuvattu kymmenen asunnon yhtiöstä. Mitä se haittaa?? Ja sitten vaan koemyymään omaa! ;-)
Nyt asun sen verran hukassa et ei pelkoo.
eli sinne vaan ilmoittamaan virheet! Täysin ymmärrettävää, että virheitä sattuu näin laajassa systeemissä.
Minä taas en osaa närkästyä tästä, vaikka juuri meidän kämppä onkin kuvattu kymmenen asunnon yhtiöstä. Mitä se haittaa?? Ja sitten vaan koemyymään omaa! ;-)
Annapa osoite sitten vain tänne. Pyydän pari kaveriakin mukaan.
Ihmeellisiä hysteerikkoja liikkeellä.
Meidänkin rivari löytyi tuolta, mut mitä sitten? En koe et, oon nyt joutunut rikoksen kohteeksi. Vai oisko teille pitänyt maksaa kuvista?
että nuo kuvat on vielä ton firman omaisuutta.
Ja se on perseestä, että kaikki tieto löytyy noin helposti netistä, en mä ainakaan tykkää, että mun kaikki tiedot, jopa kodin kuvat löytyy noin vaan netistä
Kyse on salakatselusta ja -kuvaamisesta sekä kotirauhan rikkomisesta.
Siitä on ihan rikoslaissa omat pykälänsä.
Tuoltahan löytyy vain sellaiset, jotka on hiljattain olleet, tai ovat parasta aikaa myynnissä. Eli ihan ehdasti myynti-ilmoituksia. Ainakin näin oli meidän paritaloissa.
Ja mitä jos naapurisi onkin lähettänyt sinne oman kotinsa kuvan, myyntimielessä vaikka? Kummankos etu silloin voittaa? Naapurin myyntitarve vai oma " yksityisyydensuoja?"
Eli jos kiistelty talo on yhtä paljon molempien, siis paritalo.
Vierailija:
Tuoltahan löytyy vain sellaiset, jotka on hiljattain olleet, tai ovat parasta aikaa myynnissä. Eli ihan ehdasti myynti-ilmoituksia. Ainakin näin oli meidän paritaloissa.
Ja mitä jos naapurisi onkin lähettänyt sinne oman kotinsa kuvan, myyntimielessä vaikka? Kummankos etu silloin voittaa? Naapurin myyntitarve vai oma " yksityisyydensuoja?"
meil on okt. tuttujen taloja kyllä löytyi.
Olkoonkin sitten yhtiömuotoinen paritalo, mutta kuitenkin!