Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta kuollut joku jota rakastit? Kuka? Ja kuinka kauan surit?

Vierailija
21.04.2007 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä.

Ystävystyin harrastuksen kautta,  soittelimme lähes päivittäin. Pari vuorra sitten hän kuoli yllättäen.

Surin  voimakkaasti muutaman kuukauden, yhä on mieli apea, kun hänet muistan. Ei ole elämässäni toista samanlaista kaveria.

t: mies 54v

Vierailija
42/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papat, Mummot, Äiti, Täti, lLapsuuden ystävä, Ystävä, Ihasutksen kohde. Serkku. Suru.. noh. onko tota koskaan kunnola yli päässytkään suurin osa tappoi itsensä. mummot ja papat lähti luonnollisesti. Välistä ollut helpompaa näin vuosien aikana tasaseen tahtiin kuolivat että ei saanut kunnolla päästä edes edellisestä yli ja kun olen heikkolahjainen ja hidas muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni, johon olin myös salaa rakastunut. Hän päätti lähteä täältä keväällä 2014. Suren edelleen. Viimeksi viime viikolla itkin, kun katsoin elokuvaa, josta hän piti.

Vierailija
44/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni, johon olin myös salaa rakastunut. Hän päätti lähteä täältä keväällä 2014. Suren edelleen. Viimeksi viime viikolla itkin, kun katsoin elokuvaa, josta hän piti.

itseä ärsyttää monesti kun en sanonut omalle ihastuksen kohteelle että rakastan sitä. tiä vaikka hän ei ois itseään tappanut jos oisi tiennyt että joku välittää.

Vierailija
45/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itseä ärsyttää monesti kun en sanonut omalle ihastuksen kohteelle että rakastan sitä. tiä vaikka hän ei ois itseään tappanut jos oisi tiennyt että joku välittää.

Olen miettinyt samaa, tosin tiedän että.hän ei tuntenut minua kohtaan samoin, kun osasyy lähtöpäätökseen oli nainen, johon hän oli rakastunut ja joka kohteli häntä huonosti. Oli siinä totta kai paljon muutakin. Mutta joo olen silti miettinyt että olisi pitänyt vaan sanoa se ääneen. Mutta pelkäsin ystävyyden menettämistä liian paljon. Ja sitten menetin hänet kuitenkin. Mitään näkyvää merkkiä ei ollut ennen tekoa ja mä kuitenkin tunsin hänet todella hyvin.

Vierailija
46/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vanhemmat ja useampi koira ja kissa. Ikävä helpottaa aikanaan. Pahimmillaan suru on  eka puoli vuotta. Sen jälkeen suru tulee mielee  harvemmin kunnes muuttuu hyviksi muistoiksi toisessa. Iloksi siitä että hän oli elämässäni edes hetken. 

Vierailija
47/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, tosin tiedän että.hän ei tuntenut minua kohtaan samoin, kun osasyy lähtöpäätökseen oli nainen, johon hän oli rakastunut ja joka kohteli häntä huonosti. Oli siinä totta kai paljon muutakin. Mutta joo olen silti miettinyt että olisi pitänyt vaan sanoa se ääneen. Mutta pelkäsin ystävyyden menettämistä liian paljon. Ja sitten menetin hänet kuitenkin. Mitään näkyvää merkkiä ei ollut ennen tekoa ja mä kuit

joo. Samaa täällä ettei voinut tietää. Näytti elävältä ja kauniilta niinku aina ennenkin. Tosin veikkaan myös että tuskin itse olisi ehkä voinut tehdä mitään. Ei voi tietää varmasti. Mutta on olo aina että olisi pitänyt sanoa. Tosi raskas paikka se oli kuiten. Vieläkin välistä sattuu kun miettii.

Vierailija
48/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ihmistä meidän perheestä kuoli tsunamissa 2004, mummo kuoli muutama vuosi myöhemmin. Olin tuolloin teini, nykyään tähän tilanteeseen jollain tavalla tottunut, nuori ikä oli varmasti yksi suojaava tekijä. Minulle oli myös tärkeää tehdä ihan tavallisia asioita, mrnnä kouluun, käydä harrastuksissa ja nähdä kavereita. Kyllä heitä nykyäänkin ajattelen, mutta yleensä ne on sellaisia hetkiä, ja yleensä positiivisia tai hauskoja asioita.

Vierailija
49/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikein on ollut mieheni kuolema, poissaolon tuntee päivän kaikkina hetkinä.

Vierailija
50/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni kuoli onnettomuuden seurauksena.  Koin syvää ahdistusta aika kauan.  Vieläkin välillä ahdistus iskee, koska olin itse toistamassa tuota onnettomuutta. Ikävä on suunnaton tapahtuman vuosipäivinä 

Vierailija
51/51 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja suuren sitä edelleen aika ajoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi