Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavaa toi -15 pakkasraja koululaisilla.

Vierailija
06.02.2006 |

Mä en ymmärrä, että koululaisten ei tarvitse mennä välitunnille -15 ja sitä suuremmalla pakkasella. Oli aika huvittavaa olla päiväkotilasten kanssa ulkona ( koulun pihalla) ja koululaisia ei näkynyt missään. Pakkasta oli -22 ja aivan tyyni aurinkoinen ilma - siis aivan ihana talvisää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla koululaisilla ei aina edes ole toppahousuja olemassakaan. Tähän tulokseen tulin, kun yksi isä kerran puhui, miten kalliiksi tulee Lapin laskettelureissut, kun täytyy toppavaatteista alkaen investoida. Noin yleisestikin uskon, että niin se vaan voi olla. Ja ei meilläkään 6-luokkalainen enää ota toppahousuja kouluun - korkeintaan luistelupäivinä.

Vierailija
2/6 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperollani on päiväkodissa villahaalarit ja toppavaatteet, koululaisella koulussa farkut jalassa (pitkät kalsarit kyllä alla). Siinä se ero!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

villahaarin ja toppapuvun =O), tai en minä ainakaan tunne yhtään.

Vierailija
4/6 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 minuutin välein 15 minuutin takia.Pieni mutta huomatta ero päiväkotilaisten ja koululaisten ulkovaatteissa.

Vierailija
5/6 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja t-paita, päällyspaita ja takki ja minulla ei ole kylmä eikä pukeutuminen kestä kauaa

Vierailija
6/6 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään villasilkkikalsarit housujen alla, päällä paksu villapaita ja täyspitkä turkki vielä päällä. Kaulahuiviin hengittelin vielä osan matkaa. Työmatkaa on kilometrin verran ja tuolla matkalla ei päässyt kylmä tulemaan. Pidempää en olisi kyllä ulkona viihtynyt.

Vierailija:

ja t-paita, päällyspaita ja takki ja minulla ei ole kylmä eikä pukeutuminen kestä kauaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan