Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain nukkuessa orgasmin, en ole ikinä ennen saanut :O

Vierailija
20.09.2015 |

Ei siinä mitään, ei valittamista. Mutta miten se on mahdollista? Olen yrittänyt vaikka millä keinoin enkä ole ikinä saanut orgasmia, en itsetyydytyksellä, vibralla, suuseksillä, suihkulla, miehen kanssa, naisen kanssa.

Nyt viime yönä heräsin orgasmiin. Huvittavaa että se uni ei liittynyt millään tavalla seksiin vaan yritin siinä änkeä itseäni pienestä ikkunasta ulos ja jäin jumiin lantion kohdalta :D Olisinko sitten jotenkin hinkannut peittoon/tyynyyn niin voimakkaasta?

Kumpa voisin saada orgasmin hereilläkin, oli sitten aika erittäin todella hyvin mukava tunne :D

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi virtsarakko painaa ja stimuloi g-pistettä, siitähän se johtuu. Sitten jos on vielä kierron keskivaihe ja halukas olo senkin takia, niin avot.

Vierailija
42/60 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy miestä, jolla on orgasmikyvytön nainen... <:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka väitätte että olette saaneet orgasmin unissanne ilman fyysistä stimulointia niin mistä tiedätte ettette ole unissanne jotenkin stimuloineet?

En usko noihin henkisiin/sisäisesti tuleviin orkkuihin.

Vierailija
44/60 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri ihan äsken. Tiedostin unen olevan uni sillä puhuinkin siitä ystäväni kanssa mukamas unessa ja sitten unessa hinkkasin itseäni jonkun päällä ja orgasmi tuntui niin hyvältä että huhhhuh. Minusta tuntuu rttä koska tiesin sen olevan uni niin pystyin tekemään siinä sellaisia asioita silöä tein sitä koulussa kaikkien edessä😂

Vierailija
45/60 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain. Näin unta tuosta naapurirapun 15 v tytöstä, oli unessa luonani käymässä ja yksi asia johti toiseen. Sittenpä minulta tulla tupsahti. Olin pihalla tupakalla ja otti tyttö äsken fillariaan varastokopista, hymyili silleen jännästi, näkiköhän samaa unta. Jampe 64 v

Vierailija
46/60 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sain just eka kertaa unessa orgasmin, olipa kokemus. Ollut aikuisiän pisin orkuton kausi ja nyt sit näin eroottista unta eräästä julkisuudenhenkilöstä ja sain orgasmin. Oli pakko googlettaa, että voiko toi edes olla mahdollista mut näköjään joo on. Kaikkea ihmeellistä sitä elämän varrelle mahtuu...

Vierailija
47/60 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sä saan joskus unessa kun olen puutteessa. 

Vierailija
48/60 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies... kirjoitti:

Sääliksi käy miestä, jolla on orgasmikyvytön nainen... <:(

Säälit miestä? 🤨 🙄

Vierailija
49/60 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kunnes on jossain muualla yötä kuin kotona! Joskus jopa vihasen näitä sen takia kun hävetti vaikkei niille voi mitään.

Vierailija
50/60 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin nukkuessa monta kertaa, kun olen nähnyt unta seksistä.

Vierailija
51/60 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla uniorkku on ihan erilainen kuin hereillä ollessa. Näen unta ja se hyvän olon tunne hulahtaa päästä suoraan emättimeen syvälle. Sykkii ihanasti sisällä. Mitään liikettä tai kosketusta se ei vaadi vaan lähtee aivoista ja täydellisestä rentoutumisesta. Itse uni voi olla eroottinen tai ihan vaan katse ym siinä unessa.

Vierailija
52/60 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä näen kiihkeää unta, niin voin saada pienen orgasmin ja herään siihen. On kuitenkin pieniä orgasmeja mun uniorgasmit. Masturboimalla saa helposti, mutta miesten seurassa en saa. Yhden miehen kanssa sain pari kertaa vuosia sitten, mutta en muiden kanssa. Saan nykyään parasta seksiä ikinä vaikka en orgasmia saakaan tämänkään miehen kanssa. Mies kyllä saa mut lähelle sitä.

Vierailija
53/60 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen aikana se on niin voimakas ja kokonaisvaltainen, että ihan suorastaan kivulias. Uskomatonta havahtua siitä heräämisen rajoille ja jatkaa siitä nukkumista. Ette voi tietää sen taivaallisuutta ja ihmeellisyyttä, jos ette ole sitä kokenut. 

Vierailija
54/60 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ennätys on kuusi peräkkäistä uniorgasmia lomamatkalla. Näin miehenä moista kokee hyvin harvoin, jos koskaan valveilla ollessa

Vierailija
55/60 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan ole lauennut unissani.

Aamuseisokit tietty kuuluu asiaan.

Vierailija
56/60 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen saanut muutamia kertoja nukkuessani. Ne on aina liittyneet enemmän tai vähemmän kuiviin kausiin joten olen jotenkin ajatellut että kehoni laukaisee itse itsensä. Se mikä mua eniten kiehtoo noissa on tietenkin just se että saan orgasmin ilman mitään konkreettista stimulaatiota. Olisiko siis ajatuksen voimalla saaminen mahdollista? 

Vierailija
57/60 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aina ajoittain uniorgasmeja. Eikä ole riippunut siitä, että onko ollut seksistä pitkä aika. Välillä olen saanut seksin jälkeenkin yöllä unissani. Viime vuosina harvemmin, voipi johtua iästäkin. Ja ne todellakin tulevat ilman fyysistä stimulaatiota. Väillä seksiunien yhteydessä tai minulla on unessa esim. kiire jonnekin ja saan räjähtävän orgasmin. No kiire loppuu siihen :)

N57

Vierailija
58/60 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä saanut. Vaatii fyysistä kiihotusta. Älkää viitsikö valehdella. Tai ehkä naapurin Reijo -setä kävi pitämässä sua hyvänä ja lähti, ennen kuin avasit silmäsi.

Olen mies ja olen muutaman kerran herännyt siihen kun saan siemensyöksyn. Kyllä se on mahdollista.

Vierailija
59/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata ja tuli tämä vanha keskustelu esiin, kun viime yönä kävi näin ja en varmasti kosketellut itseäni. Sain siis elämäni mahtavimman emätinorgasmin mihin heräsin. En muista kuitenkaan millaista unta näin. Kuten muutkin on sanoneet, tuntui todella syvällä ja jopa vähän kivuliaalta mutta hyvällä tavalla. Luultavasti johtuu siitä kun on pitkä kuiva kausi takana. Kävisipä noin useammin.

Vierailija
60/60 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan unissasi hieronut klitorskia, vain joku tyhmä mies voi väittää tuooasta,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi