Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvalle MAITOHAPPOBAKTEEREITA- Miten?

Vierailija
06.02.2006 |

Nyt on rv 39 eli kohta syntyy vauva. Miten voisi ehkäistä mahakipuja, maitohappobakteereilla olen kuullut mutta MITEN? Rupeanko jo nyt itse syömään jotain tippoja/tabletteja vai vasta kun imetys käynnistyy? Vai annetaanko niitä tippoja vauvalle, MITEN?

Ja pitääkö minunkin syödä niitä jos vauvakin syö?

Riittääkö jos juon esim. Gefilus-piimää? Kuinka paljon Gefilus-tuotteita pitäisi päivässä syödä?

Anteeksi tyhmät kysymykset, mutta jos joku asiasta tietävä jaksaisi vastata myös tyhmiin kysymyksiin....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikalla kippaat sen sitten alas. Tämä siis, jos imetät. Muutoin kapselin jauhe sekoitetaan tuttipullomaitoon.

Vierailija
2/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tippaa pieneen määrään nestettä ja lusikalla suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melko uusi tuote ja paljon helpompi käyttää kuin jauheet

Vierailija
4/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join just gefiluspiimää (2 lasia päivässä) tai sitte aamulla gef.jogurtin ja illalla kapselin.

Alotin kuukautta enne laskettua aikaa.

Meillä isommalla tytöllö niin paha atooppinen ihotuma, et siks mä " nautiskelin" niitä mhb:ja. Siis ennalta ehkäisten.. :)

Vierailija
5/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkeutuuko äidinmaidon mukana vai menettääkö matkalla tehonsa ja jää äidin masuun?

Vierailija
6/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksivuotias (koliikkitapaus) on nauttinut gefilus-maitohappobakteereita paria ensimmäistä kuukautta lukuunottamatta koko elämänsä. Uskon, että se on osaltaan auttanut kasvattamaan vastustuskykyä. Kun esimerkiksi jokin aika sitten perheeseen iski vatsatauti, lapsi selvisi vajaan puolen vuorokauden oksentelulla, kun äiti oksensi pari päivää... Nyt olen uudelleen raskaana ja siirtynyt juomaan itsekin gefilusmaitoa. Ei se ainakaan pahaa tee. Jos äidin bakteerikanta on tasapainoinen, luulisi siitä olevan hyötyä vastasyntyneellekin.

Vierailija
7/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko väliä illalla vai aamulla...?!

Vierailija
8/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää join ihan tavasta jo raskausaikaan semmosta gefilusmehua.. Tykkäsin niistä ihan pimeesti.. ! Niistä saa samalla vitamiineja, foolihappoja jne.

Mutta vauvalle annoin maitohappobakteereja jauheena joita sai kertapakkauksena. Se vaan lämmitettyyn maitoon, tuttiosa päälle, ravistus ja on valmis! Voi antaa ihan pienellekin vauvalle.

Jos vauvalla on koliikkia niinkun meijän esikoisella niin samaan coktailiin laitettiin D-tipat ja Cuplaton.

Vierailija
9/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenlaisia maitohappobakteereja samassa tuotteessa. parempi hyöty yhdellä kertaa. Meillä käytetty mm. luontaistuotekaupasta saatavia Bioteekin Probiootti Plus kapseleita.(niissä 4 eri bakteeria)

Ja EHDOTTOMASTI: ala heti syömään niitä itekin! Sinä ja vauva hyödytte niistä jo nyt. Vauva jo kohtuunkin ja rintamaidosta sitten sun kautta. Kokeile aluksi että otat niitä vauvan synnyttyä vain itse, koska vauva saa maitosi kautta.Jos pulloomaidolla, sekoita siihen. Eikä haittaa vaikka miehesikin, tai toisetkin lapset söisivät. vaikka kuureina silloin tällöin. lisää vastustuskykyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi