Sika! Näytin miehelle tänään ellokselta tilaamiani farkkuja...
puin ne siis päälle ja menin sille näyttämään kuinka sopivat ne on. Mies hyvä kun vilkas ja sanoi " paljon sä painat?" Mä sitten hämilläni, että täh, mitä sitten? " No kun näytät lihoneen taas ja syöt niin epäterveellisesti." Mä sanoin, että kiitos vaan tästäkin. Ensinnäkään en ole lihonut vuoteen ja toisekseen yritän keventää ruokavaliota ja mies tietää sen. ÄÄLIÖ!!!! Ja olen kyllä lihava eli BMI 30 mutta en silti ole lihonut ja musta ne farkut näytti ihan hyvältä...
Kommentit (27)
Jos mulla olis painoindeksi 30, tekisin itsemurha. Äkkia laiduttamaan, ei sovi sulle ne housut.
Jos mun älykkyysosamäärä olisi sama kuin sulla, vetäisin itteni narun jatkoksi.
Mä en tolla BMI:llä laittais minkään sortin farkkuja.
Vierailija:
Mä en tolla BMI:llä laittais minkään sortin farkkuja.
Ap:han sanoi että on lihava! Lukemisen ymmärtämisessä ongelmia..?
millään tavalla sanoa vaimonsa lihoneen. Kuitenkin kumpikin tietää sydämessä, että toinen on lihava! Ehkäpä tuollaiset kommentit saavat sen vaimonkin ajattelemaan, että BMI30 ei todellakaan ole terveellistä enää.
mutta että ei ole vuoteen lihonut.
Ja pitäsikö kaikkien lihavien olla ilman vaatteita???
Farkut sopii kyllä kropalle kuin kropalle, eikä AP nyt mikään tajuton tankki ole.
Ja miehen ei pitäis tollasta sanoa vaikka painais 150 kiloa
Lihava mikä lihava! Miten on mahdollista, että lihava ihminen ei huoma itte, että on lihava? Eikö ole itsekritiikkia? vai peilia, vai mistä kiikastaa?
niin se toinenkin ymmärtää ruveta harrastamaan hiukan urheilua ja/tai katsomaan mitä suuhunsa pistää.
Ole onnellinen että avasi silmäsi AJOISSA!
Minun mies sanoi, että " ootko käyny vaakalla millon viimeksi" , kun menin sen syliin kiehnäämään.. :(
Se siitä eroottisesta virityksestä...
Ja kyllä, olen ylipainoinen.
Tulee mieleen satu nimeltä KEISARIN UUDET VAATTEET....
Ja olisin iloinen mieheni rehellisyydestä. Miksi sanoa toista hoikaksi jos hän ei sitä ole?
ovat tuota luokkaa, pärjäät paljon paremmin ilman hänen apuaan! Äläkä laihduta hänen mielikseen tai takiaan, vaan omaksi parhaaksesi; terveydelliset syyt puhuvat puolestaan, laihduttaminen tekee ihmeitä itseluottamuksellesi, alat nauttia omasta kehostasi ja olostasi, ja se näkyy myös ulospäin!
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni! SINÄ pystyt siihen.
Ps. Tule tänne kertomaan kesällä, kuinka monta kiloa on jo pudonnut...
Vaan se miten sen sanoo ja missä tilanteessa! Ap:n mies olisi voinuit kehua farkkuja kauniiksi, mutta sanoa painon nousun toisella hetkellä.
enkä ikinä laittaisi farkkuja jalkaani!
ite oot sika, ainakin painoindeksin mukaan. Testasin ihan huvikseni, pituus 168cm ja paino 85kg =BMI 30. On sulla painavat luut. Kannattaisi ihan jo terveyden takia laihduttaa...
Juu, juu olen lihava ja tiedän sen ja mieskään ei sitä ole silleen salaillut mutta ärsytti vaan se kun tulee töistä kotiin ja kokeilee farkkuja niin pitää alkaa painosta puhumaan. Olishan se kiva pudottaa painoa mutta vaikeaa se ainakin on.
tulipa mieleeni seuraava tarina:
Kaksi ukkoa jutusteli ja toinen kyseli toiselta, milloinka on päästy sellaiseen pisteeseen, että voisi jo vaimon painosta huomauttaa. Toinen kyselemään että mikäs nyt tilanne on, ja toinen sanoi että kun alkaa se seksielämäkin väkisin tyrehtyä kun päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla mennä...
ja ap:lle, munkin mies silleen " salaa" aina vihjailee että mun pitäis laihduttaa, mutta ei kuitenkaan sano suoraan että oon lihava tai että olisin lihonu. kyllä mä tiedän sen ihan itsekin. tai en mä oo lihonu viime aikoina, mutta lihava oon kyllä. olis tietty kiva laihtua, mutta kun ei oo energiaa eikä inspistä laihduttamiseen. koko syksyn kävin säännöllisesti lenkillä, nyt on ollu useemman kuukauden tauko, ensin tuli tosi kipee iskias, sitten pitkään kestäny flunssa ja pienen tauon jälkeen uus flunssa. kyllä mieli tekis lähteä lenkille, mutta mee nyt tämmöisessä flunssassa mitään urheilun tapaista harrastamaan.. tulipas pitkä tilitys..
Vierailija:
enkä ikinä laittaisi farkkuja jalkaani!
Jätä moinen idiootti, saat varmasti paremmankin!