Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskonkiihkoilu on surullinen ja turha asia

Vierailija
06.02.2006 |

Mikseivät uskovaiset ole omassa uskossaan niin vahvoja ettei heitä voi mitenkään loukata? Miksi jostakin " vääräuskoisten" vitsistä voi tulla elämää suurempi asia?

Minä ainakin nauran vaan jos joku kehtaa tulla mulle vitsailemaan mun uskonasioista. Ihan vaikka painais lehteenkin. Ei olis paljon välii. Tärkeempää on mun oma suhde tonne Yläkertaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kyllä George W. Bushilla on vielä vuosia aikaa yrittää istuttaa uskonkiihkoilua myös jenkkilän asenteisiin. Ja sieltähän se sitten hiipii televisiosarjojen myötä koko maailmaan. Tämä maapallo on pulassa jos länsimaisetkin lähteen samaan kiihkoilutouhuun kuin arabimaat.

Vierailija
2/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuttavan uskonkiihkoilua jenkkitelevisiosarjoihin. Olisko kuule aika että lukisit muutakin kuin Reginaa ja roikkuisit tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän George tietenkään itse sitä istuta. Vaikuttaa asenneilmastoon tietysti ja se näkyy aikaa myöten teevesarjoissa. Viime aikoina on esimerkiksi ruvennut näkymään jenkkilän uusi asenne kiduttamiseen. Se on nimittäin sarjoissa nykyään sallittua amerikkalaisille, jotka ovat ilman muuta ja automaattisesti hyviä. Joten kidutuskin muuttuu heidän käsissään sallituksi keinoksi. Aikaisempina vuosina vain arabi-pahikset ja sarjamurhaajat kidutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä