VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:02"]
Kumman kaa: Sanni vai Maija? Ulkonäön perusteella, jos olis pakko valita? Sekä naisille, että miehille.
[/quote]
Maija! t- bi-nainen
Mun mielestä eka, joka veti ns. omiin nimiin, eli veti omanlaisensa tulkinnan biisistä.
Pave ja Maija "lauloivat läpi", Ville Galle taas oli jotenkin - no, ei mun makuun. Mutta joku varmaan tykkäs. Miks pitää olla aina kiintiöräppäri?
Antti tekee aikamatkan DTM:n tanssilavalle, jossa se on pailannu sadan salaman tahdissa. Uuh! Jee!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:02"]
Kumman kaa: Sanni vai Maija? Ulkonäön perusteella, jos olis pakko valita? Sekä naisille, että miehille.
[/quote]
Eli Sannille yläpeuku ja Maijalle alapeukku riippuen kumpaa diggaisit, jos olis valittava?
Peukuttakaa siis, kumpi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:56"]
Antti Tuiskun Sata salamaa on kyllä niin uusi homo-anthem.
[/quote]
noh, ootetaas ny eka kun paljastaa omassa jaksossaan..
Ihan naurettavaa laittaa joku Sanni ja VilleGalle tuonne, mun mielestä se ohjelman idea on kokeneissa artisteissa.
Antti! Sä oot niin ihana puppeli! <3
En tykkää Tuiskusta, mutta hän on aivan helvetin vaivaton ja ammattimainen esiintyjä! Sata salamaa -versio on varma hitti.
Sata salamaa on niin perus Dtm-biisi :D
Toivotaan, että artistit alkavat nyt hiljalleen vapautua ja päästä omalle tasolleen jäykähkön alun jälkeen...
Antti on kyllä oikeesti nii kei! :D
Jes Antti! Sie oot nolo joka tapauksessa niin anna mennä ;)
Hahaha Villen ilme, kun se yhtäkkiä huomaa, että Antti räppää. Paremmim ku se ite.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:02"]Kumman kaa: Sanni vai Maija? Ulkonäön perusteella, jos olis pakko valita? Sekä naisille, että miehille.
[/quote]joutuu sanomaan että sanni, ei tosin ole tuolla ikäerolla reilu skaba. M
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:58"]Villegallella lapsellisia juttuja.
[/quote]
Ja pomppii ku joku ceepee paviaani.
[/quote]
LoL.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:07"]
Sata salamaa on niin perus Dtm-biisi :D
[/quote]
Mikä on dtm? t: lähes viiskybänen mummo
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:09"]Hahaha Villen ilme, kun se yhtäkkiä huomaa, että Antti räppää. Paremmim ku se ite.
[/quote]
No todellakin paremmin
^DTM on helsinkiläinen homobaari.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:06"]Ihan naurettavaa laittaa joku Sanni ja VilleGalle tuonne, mun mielestä se ohjelman idea on kokeneissa artisteissa.
[/quote]
Meinaatko että ohjelmaa kattoo vain jotkut vanhemmat ihmiset ketä kiinnostaa kattoa pave maijasta tai vicky rostia? eiköhän nuoria kiinnosta enemmän sannin tai villegallen seuraaminen. jokaiselle jotakin vai mitä?
Antin ääni on niin ohut ja kireä.