VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:04"]
Antti ja antin lanneliikee. Säta sälamaa...
[/quote]Antti "Haara-asento" Tuisku on lähinnä koominen.
Anssille pisteet siitä että kaivellu jonkun tuntemattoman biisin
Ai onko tuottaja pakottanut ottamaan Anssia valkkaamaan biisin Virven uudemmasta nevahööd-tuotannosta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:07"]
En tykkää Tuiskusta, mutta hän on aivan helvetin vaivaton ja ammattimainen esiintyjä! Sata salamaa -versio on varma hitti.
[/quote]
Esiintyjä kyllä, mutta Antin laulamisessa on kyllä sellanen aivan saamarin väkinäinen soundi aina. Kyllähän se on oppinut, mutta se on ihan kuin Madonna, tahdon voimalla pakottanut itsensä laulajaksi väkisin, vaikkei irtoaisi luonnostaan.
Hittihän tämä, valitettavasti tulee raikaamaan niin ettei voi välttyä
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:06"]Ihan naurettavaa laittaa joku Sanni ja VilleGalle tuonne, mun mielestä se ohjelman idea on kokeneissa artisteissa. [/quote] Meinaatko että ohjelmaa kattoo vain jotkut vanhemmat ihmiset ketä kiinnostaa kattoa pave maijasta tai vicky rostia? eiköhän nuoria kiinnosta enemmän sannin tai villegallen seuraaminen. jokaiselle jotakin vai mitä?
[/quote]
Ongelma kai vähän se, ettei tolla Sannilla ole ymmärrettävistä syistä (=nuori ja tuore artisti) vielä riittävästi hittejä tohon ohjelmaan.
Ihana Anssi Kela! Sopii biisi hyvin sille!
^DTM on helsinkiläinen homobaari.
[/quote]
Isolla Roballa tanssi muutama heterokin, kuten esim. minä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:14"]
Ai onko tuottaja pakottanut ottamaan Anssia valkkaamaan biisin Virven uudemmasta nevahööd-tuotannosta.
[/quote]
Niin, paha sanoo. Kela vaikuttaa tosin siltä, että se olis kuunnellut uusia biisejä kun ei mikään retro kiinnosta siis ei oo omaa suosikkia... Että jos tuottaja suositellu niin oikeelle tyypille.
Kelamaiseen tyyliin Anssi vetää.
Wow! Hyvä Anssi! Hyvä veto :) Ja muutenkin miellyttävän oloinen tyyppi!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:06"]Ihan naurettavaa laittaa joku Sanni ja VilleGalle tuonne, mun mielestä se ohjelman idea on kokeneissa artisteissa.
[/quote]
Meinaatko että ohjelmaa kattoo vain jotkut vanhemmat ihmiset ketä kiinnostaa kattoa pave maijasta tai vicky rostia? eiköhän nuoria kiinnosta enemmän sannin tai villegallen seuraaminen. jokaiselle jotakin vai mitä?
[/quote] Meinaatko että nuoret eivät voi tykätä vanhoista artisteista?
onko vickyllä jotain sannia vastaan vai kuvittelenko? pariinkin kertaan vastannu sannille ylimielisesti ja piikitellen...
Hitsi, tää Anssi saattaa vielä yllättää. En ole oikein tykännyt Nummelasta, Millasta yms. mutta nyt olikin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:13"]
Anssille pisteet siitä että kaivellu jonkun tuntemattoman biisin
[/quote]
Luin että Antille, vähän hämmennyin.
En ymmärrä miksi, mutta mua häiritsee Sannin kulmahampaat. Koko ajan tuijotan niitä.
[/quote]
Mullakin katse draculamaisissa hampaissa.
Äh ton Sannin ilmeitä koko ajan. Nihkeen näköinen.
En ymmärrä miksi, mutta mua häiritsee Sannin kulmahampaat. Koko ajan tuijotan niitä.