Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö 5v täyttävälle kummitytöllesi 6€ lahjan?

Vierailija
06.02.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi itse ei välttämättä edes toivo kalliita lahjoja. Oma velipuoleni toivoi vielä muutama vuosi sitten todella yksinkertaisia lahjoja (meillä on hieman ikäeroa...), ei mitään kalliita, kun sitten taas nuoremmat serkkuni ovat aina toivoneet snoukkaamiseen tai tietokoneisiin liittyviä lahjoja, jotka on sitten taas ihan eri hintaluokissa... ja en todellakaan ole parikymppisenä opiskelijana hankkinut niille mitään 60¿ maksavia tietokonepelejä! Ovat kyllä pärjänneet pojat vähän " paskemmillakin" lahjoilla, kuten leffalipuilla tms.

minun mielestäni lahjassa on tärkeämpää ajatus ja vastaanottajan huomioonottaminen, ei materialistisen (ahneen) äidin tarpeet. 50¿ on kuitenkin aika iso raha, ainakin meidän perheessä. Mielestäni semmonen 20¿ on aika hyvä summa kummitädiltä 5 vuotta täyttävän lahjaksi. Paitsi jos kierit dollareissa.

Vierailija
2/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim viimeksi espiritin vaatteet. Nyt saatiin sit paskaa niskaan, kyllä se pistää tympäseen :(

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahja on aivan idioottimainen eikä siihen ole uhrattu lainkaan ajatusta, niin varmasti ottaa päähän.

Itse voisin aivan hyvin ostaa kummilapselle 6 ¿ lahjan ja jonain toisena synttärinä sitten vähän kalliimman. Ja olisin aivan tyytyväinen jos lapseni kummi toisi lapselleni halvan lahjan. Pääasia että lapsi tykkää.

Vierailija
4/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim viimeksi espiritin vaatteet. Nyt saatiin sit paskaa niskaan, kyllä se pistää tympäseen :(

Ap.

Saada paskaa niskaan = saada haukkuja.

Oliko tarkoituksesi sanoa, että lapsesi sai huonon lahjan?

Vierailija
5/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä muka kuudella eurolla saa???

Vierailija
6/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla ostat heille vastaavan lahjan vastaavalla hinnalla.. etkä kysy edes mitä toivovat ja jos jotain toivovat et vie sitä silti (esim. espritin vaatteita)

Jos tuovat ensi kerralla kalliimman, ostat itse taas kalliimman ja jos halpislinja jatkuu niin jatkat itsekin sitä linjaa..

Eihän tuosta kannata ongelmaa tehdä..

Vierailija
7/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kummitädin oma taloudellinen tilanne? Entäs teidän?Lapset eivät useinkaan ilahdu vaatteista (olivat sitten espritin tai armanin) vaan mieluummin jostain lelusta.

Minulla on kummilapsia 7kpl ja todellakin voisin ostaa jokaiselle 6 euron joululahjan.

Vierailija
8/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsia on viisi ja useimpia en edes näe joka vuosi.

Mielestäni on tarkeämpää muistaa kuin olla lahja automaatti.

Vierailija
9/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä itseesi, ap, ja koittaa käyttää aikasi johonkin vähän rakentavampaan kuin tällaiseen jauhamiseen.

Vierailija
10/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kehtaisi. T:ap.

Vierailija
11/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kyllä niin halpaa veisi.

Vierailija
12/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ei ole valintaperuste.

Vierailija
13/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, totean vaan että lapsi saattaa iloita enemmän 6euron lahjasta kuin 30euron..

Löysää ap vähän pipoasi...

Vierailija
14/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua se kuitenkaan harmittaisi jos oma lapsi saisi kummiltaan halvan lahjan. On elämässä muutakin kuin lahjan hinta ja se olisi ollut pääasia, että kummi olisi tullut luoksemme synttäreitä juhlimaan ja kakun syöntiin.

Vierailija
15/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
16/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään veisi 50 euron lahjaa, kummilapseni äidillä on pokkaa niitä toivoa minulta,vaikka kolme lasta ja kotihoidon tuella olen, eikä tuo pentu edes kiitä kun saa jotain..viimeksi ei ollue edes kotona omilla synttäreillään, sanoi vain äidilleen että soittaa mitä hän saanut..ja lapsella ikää 6 vuotta..

Vierailija
17/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuudella eurolla vielä paljon mitään kivaa lahjaa saa :(

Vierailija
18/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle lahjan halpa hinta on noin yltsepääsemätön asia, olet todella pahassa suossa itsesi kanssa. Tuollaisella asenteella et tule koskaan olemaan onnellinen elämässä.

Vierailija
19/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn vaan mielipiteitä.ap.

Vierailija
20/27 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en omassa elämäntilanteessani veisi, koska olen töissä ja taloudellinen tilanne hyvä. Jos olisin esim. yh-opiskelijaäiti niin veisin varmasti tuon hintaisen ja hyvällä omallatunnolla! Samoin jos olisin juuri satsannut kummilapseen paljon, esim. hän olisi ollut kanssamme reissussa tai puuhamaassa tms. niin voisin viedä. Eli aina ei tarvitse viedä kallista lahjaa. Ja idea on toki tärkein eli jos olisin jostakin matkoilta löytänyt ihanan 6 eur lahjan niin voisin viedä. Normaaliolosuhteissa kuitenkaan en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän