**KOLIBRIT** viikko 6
Maanantaita!
Onnittelut thokax ja himppu77!!!!!!!!!!!
Ja sitten pikaisesti oma napa...
kp 30/28-35, ei mitään oireita suuntaan tai toiseen.
Mietin tässä jo silti testin ostoa...
Mikäs se olis herkin apteekissa myynnissä olevista testeistä?
Plussatuulia kaikille!
Kommentit (26)
Olen miekin täällä aina välillä käynyt kurkkimassa. On vaan jotenkin nyt laiskottanut, että en ole jaksanut kirjoittaa. Enkä nyttenkään pahemmin kommentoi.
Tulin vaan tuomaan taas tuota osoitetta sinne yhteisöön!!! Kaikki halukkaat mukaan vaan!! Eli tarkoitettu kolmatta yrittäville sekä kolmatta odottaville!
http://groups.msn.com/Kolibrit
Antzu & OnniManni 4+4
Haamu iski tänne!
Nyt olen todellakin äimistynyt. Olen hieman mietteissäni lukenut kertomuksia haamusta, joka tulee testiin, vaikka ensin näyttäisikin, ettei tule plussaa. Nyt se kävi minulle...
Tein juuri hätähousuna testin kp 27/28-30 ja ensin vaikutti, että tyylipuhdas nega. Jätin testin tuohon pöydälle ja jatkoin töitä. Sitten ajattelin heittää testin roskiin(n. 5-10 min päästä) ja vilkaisin vielä. SIINÄ OLI SELVÄ VIIVA! Voi hitsi, voisiko tämä todellakin pitää paikkansa. Ajattelin, että nämä haamut ovat mielikuvituksen tepposia, mutta enää en ole varma... Jännittää. Ai niin, testi oli apteekin testi.
Onnea muuten plussanneille ja hyvää viikonloppua kaikille!
Eli palailen takaisin tuolta odottajien puolelta. Pidin taukoa kaikesta vauvaan liittyvästä ja siksi en ole en ole edes " uskaltanut" tänne käydä kurkkimassa. Jos joku muistaa, kuumeilin täällä vajaa kuukausi sitten. Sain keskenmenon ja olen pitänyt hiljaiseloa vauvarintamalla. Voi että se masentaa kun toivoo jotain niin paljon!! Ja kun on jo toinen keskenmeno putkeen. Onneksi olkoon kaikille plussanneille, oikeesti, olen tosi onnellinen teidän puolesta!!! Täällä edelleen haaveillaan siitä kolmosesta mutta nyt on " oikea" yritys jäissä ja koitetaan rauhoitella tilannetta! Paljon plussa onnea meille kaikille kaipaaville ja toivotaan, että kaikilla meillä olisi kohta pieni nyytti kainalossa!!++++++
Todella pahoillani tuosta km:stä.
ompas täällä moni negoja testaillut... :(
pahoitteluni.
Mä en tuonne yhteisöön ole päässyt koko eiliseen enkä tänään sisään. Ei vaan suotu avaamaan.liekö johtuu koneesta vai mistä ;/
No sitten päätin tänne taas tulla pyörimään.
harvemmin enää täällä käyn, joten tuo yhteisöjuttu on mennyt multa ihan ohi. Voisko joku kertoa osoitteen?
Kuopuksen synnytyksen jälkeen on menossa vasta toinen kierto, ja nyt kp 31. Ensimmäinen kierto oli 25 pv...... Joko mun menkat on tosi epäsäännölliset, mitä ne koskaan aiemmin sitten menkkojen alkamisen eivät ole olleet, tai sitten olen jotenkin onnistunut raskautumaan ehkäisystä huolimatta. Tosin se taitais olla just mun tuuria, kun tässä olisi muutama homma hoidettavana ennen yrityksen aktiivista aloittamista, jolloin nimenomaan ei saisi olla raskaana. Testin ajattelin kuitenkin tehdä vasta ens viikolla, jos sitä ennen ei menkat ala. Vähän menkkamainen olo kyllä olisi, mutta antaa sen jo valmiiksi ostamani testin vielä odottaa ens viikkoon :)