Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen oli eka seksikokemuksesi?

Vierailija
15.09.2015 |

Mukaan myös kerrat, jotka eivät välttämättä päätyneet yhdyntään.
»
Itse oli 15-vuotias, aivan liian nuori. Humalassa olin ja kokemus oli ihan kamala. Oli jotenkin takaraivossa, että pakko päästä neitsyydestä kun kaveritkin olivat päässeet.
Poika oli pari vuotta vanhempia, kokematon hänkin. Järkyttävää sähläystä ja varustus oli niin järkyttävän pieni, että kyllähän se nuorta tyttöä säikäytti. Ei tuntunut missään... Onneksi iän myötä on tullut viisautta tässäkin asiassa, ja on tajunnut, ettei se koko merkkaa kuitenkaan niin paljoa.
»
Eli käteen jäi kauhea morkkis, hävetys ja vitutus.. Voi kun olisin odottanut vakituista poikaystävää ja ikävuosia vähän lisää.
»
Kertokaa!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka seksikokemukseni vastakkaisen sukupuolen kanssa tapahtui 15-vuotiaana uimarannalla. Tyttö oli rinnakkaisluokalta ja tunsin hänet, mutta emme olleet aikaisemmin kuin moikkaileet. Hän tuli juttelemaan ja jäi rannalle viereeni makaamaan. 

Minulla alkoi seisoa. Minna huomasi sen ja ehdotti, että mentäis uimaan. Suostuin ja vedessä tyttö ujutti kätensä housuihini ja alkoi hyväillä kaulani. Voi taivas, mutta tuntui hyvältä. Laukesin.

Muistelen tuota hetkeä ja sitä kesää kaiholla. Minnasta tuli ensimmäinen tyttöystäväni ja olimme sen kesän yhdessä. Naitiin kuin kanit. Kyllä oli jännää.

Vierailija
22/54 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein 17-vuotias ja eka kerta tapahtui parisuhteessa. Poika oli saman ikäinen, mutta kokeneempi. Poika oli todella hellä ja huomaavainen, mutta kyllä kokemus oli todella kivulias ja vuodin verta. Muistot ovat kuitenkin hyvät ja olen tyytyväinen, että juuri hänelle menetin neitsyyteni.
En voi tarpeeksi korostaa sen merkitystä, että olkaa nuoret itsellenne rehellisiä milloin ja kenen kanssa haluatte ekan kerran seksiä harrastaa. Ihan sama onko kaverit jo seksiä harrastaneet vai ei, kyse on sinusta. Itse aloitin seksielämän, kun koin olevani siihen valmis ja muistot ovat hyvin lämpimät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kauan, mutta muistan vieläkin. Olin 17-vuotias, tyttö vuoden nuorempi. Kaunis kesäilta. Olimme hänen kotonaan ja vanhemmat lähtivät jonnekin lauantai-illaksi. Äitinsä kysyi lähtiessä nauraen, tarvitaanko seksivalistusta...Suutelimme ym, mutta en heti uskaltanut yrittää.Jonkin ajan kuluttua tyttö kysyi yllättäen, haluanko mennä sänkyyn. Huomasin yhtäkkiä, että olemme hänen makuuhuoneessaan, ovi lukossa ja hän alkaa riisua edessäni ja minä sain vaatteet tosi äkkiä pois. Hän oli silloin ihana, vaalea, sopivan muodokas, seksikäs nuori nainen. Muistan kuinka uskomattoman kiihottavaa se oli nähdä ensi kertaa hänet alasti ja koskettaa kunnolla joka paikasta. Muistan vieläkin miltä hän näytti. Sängyssä aloimme hyväillä ja suudella ja kiihotuimme kumpikin nopeasti.  Kondomin laittaminen oli sähläämistä aluksi, mutta sitten sai nousta päälle ( muuta ei edes ajateltu)  ja aloittaa varovasti. Oli se ihanaa mennä sisään ensi kerran. Hän kiihottui herkästi,äänteli ja laittoi jalat ympärilleni, mutta en tiedä laukesiko oikeasti. Minä tietysti sain. Sitten olimme pitkään sängyllä ja nukuimme sitten yhdessä. Aamulla varhain, vaikka vanhemmat olivat kotona, teimme uudestaan sen hiljaa. Silloin oli  sisareni lakkiaispäivä ja muistan niistä kuvista aina, että sain edellisenä iltana ensi kerran. Se suhde loppui sinä kesänä kylläkin.

Vierailija
24/54 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18- vuotias ja poika oli 22- vuotias poikaystäväni. Poikaystäväni oli kokeneempi, minä täysin kokematon. Käytimme kortsun ja jälkeenpäin vuosina verta. Muuta ei ole jäänyt mieleeni, vaikka selvin päin oltiin. Kokemus oli ihan ok, ei jäänyt mitään traumoja. Nykyisin tuo poikaystävä on aviomieheni ja lapsiakin meille on siunaantunut. Olen tosi onnellinen, että koin ekan kertani juuri hänen kanssaan.

Vierailija
25/54 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. joulukuuta 2003, panin hetken ja muna lerpsahti, sitten yritettiin uudestaan ja laukesin sisälle aika nopeesti.

Vierailija
26/54 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 v opiskelijapoika, tapaillut yhtä kuumaa opiskelijakaveria johon olin voimakkaasti ihastunut. Oltiin molemmat kristittyjä, mutta tällä tytöllä oli aika villi menneisyys ja nytkin oli useita eri kavereita kierrossa. Jossain vaiheessa tyttö päätyi mun kämpälle yökylään, nukuttiin samassa sängyssä, kosketeltiin ja suudeltiin, ja siihenhän se homma sitten meni ja tuli niille ilmaiseksi jaetuille kortsuillekin jotain käyttöä. Itse pano ei ollut fyysisesti mitenkään ihmeellinen, pari minuuttia lähetyssaarnaajassa, mutta kokemuksena se kyllä oli vaikuttava. Rakastuin sitten valitettavasti tähän naiseen, joka ei olisi sitä ansainnut, ja siitä panemisestakin tuli kristillisen taustan vuoksi vähän moraalinen paniikki ja tunne, että pitää yrittää jatkaa tämän naisen kanssa. Päädyttin sitten vuodessa naimisiin, liittoa kesti useita vuosia ja lapsiakin saatiin. Kaikki meni siis kristillisesti hyvin, ekan seksikumppanin kanssa naimisiin, vai?

No ei mennyt. Kyseiselle naiselle seksi oli lähinnä keino kalastella miesten huomita. Luultavasti hän ei koskaan pettänyt minua yhdynnän tasolle muiden kanssa, mutta pari kertaa tuo ymmärtääkseni kaatui vain tilannetekijöihin. Kyseiseltä naiselta seksihalut romahtivat muutenkin uutuudenviehätyksen jälkeen. Tai kyllä hän kävi kuumana naapurin miehille ja milloin millekin. Muutenkin ihminen osoittautui kyvyttömäksi ilmaisenaan sängyssä läheisyyttä ja tunteita ja päästämään ketään aidosti lähelleen.

Jälkikäteen olisi pitänyt paneskella nuorena paljon enemmän niin olisi ollut kokemusta. Kun eronneena on saanut kokemusta useammista naisista, niin joidenkin kanssa seksi on vaan ollut niin paljon parempaa, kun ihminen uskaltaa antautua toiselle ja ilmaista omia tunteitaan, eikä käyttää seksiä vain huomion hankkimisen välineenä. Jos olisi ollut enemmän naiskokemuksia jo nuorempana, niin olisi tuonkin miinan välttänyt.

Vierailija
27/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen lopussa oli ihastus, jonka mielestä minulla oli "kauneimmat hiukset maailmassa". Vaihdettiin ujoja pusuja ja pidettiin kädestä. Seiskaluokan keväällä 14-vuotiaina aloitettiin hiplailut kunnolla. Ennen sitä oli ollut housujen päältä koskettelua. Erektio sojotti ulkona pojan housuista ja hivelin sitä. Hän tunki sormiaan pimpilleni suukotellessa. Tuntui niin hyvältä, eikä sitä osannut lopettaa. Ajateltiin, että tehtiin jotain todella kiellettyä. Meni varmaan pari viikkoa, kun kiusaus kasvoi niin suureksi, että oli pakko yhtyä meidän piilopaikassa näyttämön takana. Ihan perinteisesti mä alla selälläni ja poika päällä. Ei sattunut vaan tuntui tosi hyvältä ja olin ihmeissäni tosta. Siihen se meni sitten useamman kerran päivässä, parhaimmillaan tai pahimmillaan joka välkällä. Aloitettiin suutelut seinää vasten pihalla nurkkauksessa ja sitten kiireesti piilopaikkaan viimeistelemään nautinto. Käytiin niin kuumina toisiimme, että mäkin sain nautinnon siinä, vaikka poika olikin nopea. Unohtumatonta aikaa elettiin 1980-luvun lopulla.

Vierailija
28/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin suudella lukiodiskon lopussa Rednexin slovarikappaleen soidessa. Kietouduttiin ja kundi painautui mua vasten. Tunsin, miten kovana hän oli ja tuosta paikasta lähdettiin ulkopuolelle ja rakasteltiin rakennuksen julkisivua vasten varjokohdassa. Aluksi seisoviltaan ja lopuksi lähetyssaarnaajassa leveiden vuorimäntyjen suojissa. Oltiin oltu ihastuneita suunnilleen lukion alusta asti ja tää tapahtui ennen syyslomaa ekana vuonna. Olihan se kiihkeää ja alussa oli tukalaakin mulle, koska penis tuntui suurelta, mutta hyvin pian kipeät tuntemukset vaihtuivat kihelmöivään mielihyvään. Kuulostaa varmaan hullulta tuossa setupissa, mutta hän osasi panna mua just niin kuin toivoin ja olin kuvitellut, että hän tekisi. Sanomattakin ehkä selvää, että tuosta illasta alkoivat erittäin lukuisat samantyyppiset seksikokemukset sen upean pojan kanssa.

Vierailija
29/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti eka kerta oli juuri semmoista kuin seksin kuuluukin olla. Ensin suuseksiä molemmin puolin, sitten pilluun panoa ja lopuksi panoa ja laukeaminen pyllyyn. Kaikki tietysti paljaalla

Vierailija
30/54 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan selvinpäin 15 vuotiaana seurustelin naapurissa tiinan kanssa joka oli vielä samalla luokalla kanssani. Se oli juhannuksena kun vuokrattiin mökki ja siellä pantiin ekan kerran. Ihan hyvin se mene ainakin minun mielestä.

Vierailija
31/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka seksikokemus. Olin 18v nuori ja arka miehenalku, joka vain haaveili naisista. Ajauduin jollekkin hiton työkkärikurssille, olisko kestänyt ehkä 2 viikkoa tai jotain sellaista.

Kurssin viimeisenä iltana pidettiin sitten lopettajaiskekkerit sen porukan kanssa. Ja yksi daami jonka kanssa olin tosin viettänyt paljon aikaa lyöttäytyi sitten minun seuraan. Ja kuinkas ollakkaan löysin itsena yön pimeinä tunteina hänen kämpiltä. Olin kyllä kertonut että en seurustele enkä ole seurustellut, joten hän sitten kysyi minulta että olenko ollut naisen kanssa sillee. Oli helppo mutta hieman nolo vastata että en. Sänkyyn mentiin, suudeltiin paljon, oltiin vain hiljaa. Uskaltauduin koskettelemaan rintoja ja kummun karvoitusta ( enempään ei uskallus riittänyt). Sitten hän kysyi että haluanko nuolla , nyökkäsin vaikka olin ihan varma että en todella tiedä mitä pitäis tehdä, olin ihan uunona(hävetti). Nainen kyllä kertoi, levitti huulet ja näytti että tässä klitta, levitti hunajaa siihen päälle jo pyöritti sormea siinä, kertoi että tästä kun nuolee ja imee hiljaa, hellästi niin usein orkku lähtee hyvinkin nopeasti. Ja luulen että sain aikaiseksi, jos en orkkua, niin hyvän olon tunteen silti. Itse sain ihanan käsihoidon, joka sekin oli eka toisen tekemä.

ja sen jälkeen en häntä sitten nähnyt. Tapahtuneesta on aikaa melkein 40 vuotta

Vierailija
32/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkkutytön kanssa harrastettiin salaa suuseksiä kesälomalla teltassa hänen vanhempien mökillä. Varovaiset koskettelut johtivat toisen salaisten paikkojen tutkiskeluun.

Oli ihana saada ensimmäistä kertaa toisen tekemä orgasmi. Olin muistaakseni 17 silloin.

Vierailija
33/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuli aloiteltua. Kauheaa sähläystä ja kömpelö kolistelua ja muutama työntö päälle. Tulin samalla kerralla myös raskaaksi.

Vierailija
34/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vakava seurustelusuhde, olimme molemmat 16V. Käsipeliä oli ollut jo monta kertaa aikaisemmin ja huomasin, että tyttöystäväni olisi jo ihan valmis ottamaan kalun sisään. Olimme sitten kesällä meidän mökillä, nukuimme yläkerrassa. Saman peiton alla homma meni siihen, että olin todella kovana ja tyttöystävä järkyttävän märkänä. Ei ollut kumeja mukana ja tyttöystävä ei vielä tässä vaiheessa syönyt pillereitä. Totesimme yhteen ääneen, että käymme huomenna apteekista jälkiehkäisyn ja nyt naidaan. No itse akti kesti ehkä 30sek ja laukesin sisään, molemmat voihki ja ulisi kuin viimeistä päivää. Ihan mieletön kokemus. Tyttöystävä sai vielä sormihieronnan jottei jäänyt ilman orkkua.

Vierailija
35/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen seksuaalinen kokemus naisen kanssa oli, kun työnsin kännissä kotibileissä sormen entuudestaan tuntemattoman naisen pilluun. En siis väkisin, vaan suuteluasteella oltiin ja ihan luonnollista etenemistä vain. Ei pantu kuitenkaan silloin.

Ensimmäinen panoon saakka päätynyt kokemus oli, kun kotibileissä etenimme suuteluasteelta makuuhuoneeseen jossa pääsin nuolemaan pillua. Ja sitten pantiin. Ei kuulu elämäni parhaisiin panoihin, mutta väittäisin, että ensimmäiseksi kerraksi selvästi positiivinen kokemus eikä kokemattomuuteni tullut missään vaiheessa ilmi. Jotenkin luonto vain tiesi kuinka tulee toimia.

Vierailija
36/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on nostanut tämän jo aika vanhan ketjun..

Nro 12 Tyttö ei tuolloin nähnyt herkkyyttä ja epävarmuutta ja osannut arvostaa sinua. Olisit tarvinnut aikaa ja luotettavan ja ymmärtävän kumppanin. Toivon, Että sinulla on tuon jälkeen ollut läheisiä ja luotettavia ja ymmärtäviä kumppaneita ja olet saanut ja saat olla sellainen kuin olet ilman vaatimuksia. Tuollainen aikuinen mies olisi oikea kultakimpale. Tyttö ja nainen saisivat olla omia itsejään ilman turhia vaatimuksia.

tarinasi kosketti todella!

Vierailija
37/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetuttujen luona kylässä ja samanikäisen tytön huoneessa. Aikaisemmin leikittiin Legoilla ja nukeilla, varhaisteininä ihasteltiin ujosti toisiamme ja kuunneltiin musaa. Nyt 14-vuotiaina suudeltiin ja maattiin päällekkäin. Tuntui tosi hyvältä painaa penistä tytön vartaloon vaatteet yllä ja siinä matkia lähetyssaarnaaja-asentoa. Laukesin niin että tuntui. Tyttö silitteli mua ja antoi pusuja kun punastelin.

- Ei se mitään, se tuntui hyvältä hän kuiskasi. Olin nolona lähtemässä putsailemaan itseäni vessaan, kun tyttö pyysi tulemaan takaisin päälleen ja laittamaan sen sisään. - Ei oo kortsua, sanoin. - ei haittaa ollaan vähän aikaa vaan...

Niin oltiin ja reaktioista päätellen se tuntui hänestäkin hyvältä kun työnsin aika monta kertaa. En kysynyt oliko se hänen eka kertansa, mutta ajattelin, että näin oli. Myöhemmin kävi selville, että se oli molemmille eka. Tulin ulos vähän ennen laukeamista ja päästin satsin ulos tytön matolle.

Kävi onni, ettei tyttö alkanut odottaa, paljaalla panemisen lisäksi olin just enemmin lauennut boksereihini ja kulli oli ihan spermatahmassa.

Huone oli yläkerrassa ja äänet eivät onneksi kuuluneet alas. Vessareissuni jälkeen palattuamme muiden seuraan oli aikuisväki täysin ulkona mitä olimme tehneet. Tuota jatkui monen monta kertaa, aina kun kävimme perhekylässä puolin ja toisin. Välimatkaa oli sen verran, ettemme koskaan "virallisesti" seurustelleet. Seksiviestejä läheteltiin sen aikaa kun sinkkuina pysyimme. Vieläkin vähän kaipaan Anna-Kaisaani. Ekaansa ei unohda ja vielä kun tunsimme toisemme lapsuudesta asti, se kaikki oli jotenkin niin upeaa. 

Vierailija
38/54 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani kuusvuotias poikanen kampesi 6 vuotta vanhempi veljeni päälleni ja hinkkasi itseään minua vasten, en tykännyt. Sanoin asiasta vanhemmilleni mutta eivät uskoneet minua. Hyväksikäyttöä kesti sitten seitsemän vuotta.

Vierailija
39/54 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ystävä järjesti Tupperwarekutsut ja lähdin äidin mukaan vastentahtoisesti, sillä mua jännitti mennä sinne, koska olin ihastunut naisen poikaan. Jännitin koulussa hänen kohtaamista, mitä sitten kyläilyä pojan kotona. Ajattelin, että poika olisi paikalla ja panikoin vähän. Kättelimme sen pojan kanssa, mikä tuntui hassulta. Hän halusi kai saada tekosyyn koskettaa mua? Istuimme olohuoneessa kauempana toisistamme ja vilkuilimme jatkuvasti. Aina kun hän katsoi, käännyin ujosti poispäin, mutta hän jatkoi ja sitten käännyin takaisin ja tuijottelimme vaan. Jossain kohtaa sitä myyntiesitystä hän käveli luokseni ja kysyi haluanko tulla käymään yläkerrassa hänen huoneessaan? Istuin sillain jalat vähän sivuttain supussa ja ujostellen suostuin, vaikka en ollut valmis seksiin tilanne myös kiihotti. Poika otti kii kädestäni ja vei mukanaan pehmeästi vieden kuin tanssimaan. Istuimme pojan sängylle ja hän alkoi heti suudella mua. Yritin vastata yhtä taidokkaasti.

Hän hyväili pitkiä hiuksiani, kosketti rintojani isosiskolta lainatun abihupparini päältä ja kädet vaelsivat yhä alemmas. Nostin jalkani toisen päälle kun huomasin pojan käden pyrkivän pimpilleni. Suudelmat kovenivat entisestään ja nautin niistä vähän näykkivistä suukoista housujeni aiheuttaman kiristyksen lisäksi. Blokattuani tien pojalta hän työnsi mut makaamaan ja siirtyi päälleni suudellen jatkuvasti. Olin hermostunut, mutta tosi kiihottunut. Levitin jalkojani ja huomasin vetoketjuni aukeavan. Sain sormet pimpille ja ne hieroivat taitavasti. Katsoin, miten hän otti peniksensä ulos ja pyysi sitten multa lupaa. Nyökkäsin varovasti, hän taivutti sitä alaspäin ja ohjasi sisään. Vasta sitten kun hän oli huohottaen kireässä pimpissäni sisällä, tajusin vasta ehkäisyn ja sanoin hänelle siitä. Hän panikoi myös ja tuli ulos samantien. Nautin ihan sairaasti, mutta se kiristi hurjasti samaan aikaan.

Jatkoimme suutelua ja hyväilyjä päällekkäin ja tulin ihanaan orkkuun pojan sormista, jotka hivelivät pimpillä koko ajan sillai taidokkaan hellästi. Koskin sitten penistä saaden sen laukeamaan ison määrän spermaa päälleni ja pojan voihkimaan hiljaa. Nousimme ja pyysin häntä hakemaan paperia. Suutelin poikaa vielä poskelle ennen kuin hän lähti kulli pystyssä runkaten sitä viereiseen vessaan. Oli vaikeaa putsata niitä tahroja hupparista varsinkin kun pelkäsin äidin tajuavan mitä oli tapahtunut pienestäkin vinkistä, mutta poika löysikin jotain ihme tahranpoistoainetta, mikä sit tehosi. Pyyhin kosteutta pimpistä paperiin ja pojan erektio ei lakannut ollenkaan, kun hän katseli mua koko ajan. Palasimme pian alakertaan, hänen saatuaan sauvansa "piiloon". Jatkoimme pussailua seuraavana päivänä koulussa ja siitä eteenpäin seurustelimme.

Vierailija
40/54 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kutosluokalla, ja tyty seiskalla. Kesäiltana heillä, leikkimökissä. Oltiin hetki jo seurusteltu, ja tuona iltana hän sitten riisui mun sortsit ja suuteli ja kosketteli kalua, ja kysyi että saako pukea kortsun päälle, ei ehtinyt vastailla kun oli jo lakritsin makuinen namnam ja menossa päälle. ei mitään hajua miten pannaan, ja miten se muna laitetaan sisään, mutta tyty onneks tiesi paremmin, riisuitui ja istahti päälle ja ai että. pieni pala taivasta tuon tytyn kanssa. Terkut Terhille;) 

Aivan upeat muistot jäi hänestä ja tuosta kerrasta. Olin aika nuori mutta eipä haitannut, todelakin halusin häntä vaikka olin aivan kokematon mutta hän kyllä opasti ja otti ohjat käteen.