LOKAmasut! Se on uus viikko...
Aloitin sitten uuden pinkan, kun tuo edellinen oli jo tosi pitkä.
ONNEA kaikille plussaajille, kyllä näyttää olevan taas ensilokakuussa synnäreillä säpinää ;)
Ja, samaan hengenvetoon pahoittelut tädin jyräämille!
ON: kp 23/24(?) ja minä TYHMÄ menin jo aamulla pissimään tikkuun. No, selvä negahan se oli, kuten arvata saattaa, kun tuo kiertokin voi olla pidempi (hakee vielä paikkaansa pillereiden jälkeen, viimeksi oli tuo 24)
No, nyt on vielä 2 testiä kaapissa, joten ajattelin perjantaina testailla, jos ei menkat ala. Menkkajomotusta on kyllä ollut yöllä ja aamulla, että siinä mielessä vois alkaakin jo huomenna. Mutta, sitten taas tissit on olleet kipeinä jo 2 päivää ja se on ollut aina ennen eka raskauden merkki. Jännäksi siis vetää :)
Kommentit (38)
Voi, kun minullakaan ei olis testejä kaapissa, niin olis hiukka helpompi malttaa mielensä.
Juuri 5min sitten kävin vessassa ja otin jo testin kapista käteen, mutta onneksi maltoin laittaa vielä pois.
NYT nimittäin tissit taas SELVÄSTI kipeet ja lisäksi koko päivän tullut aika runsaasti valkovuotoa
Eli, sehän voi merkitä VAIN kahta asiaa: vauvaa tai menkkoja ;)
Uijui, kun nyt ihan tosissaan jänskättää, nuo rinnat kun on olleet mulla aiemmin se ihan eka ja selvin raskausoire!!
YRITÄN kuitenkin malttaa mieleni ja odottaa perjantaita, koska kp kuitenkin vasta 24...Tai ainakin, jos aiemmin testaan niin sitten siitä aamuvirtsasta.
....mullakin selvin raskausoire on ollu nuo rinnat....ensinnäkin niiden koko kasvaa heti ja toiseks niitä vihloo/repii kainaloista asti. Tämä oire on jo lievästi havaittavissa, mut laitan aika paljon tuonne vauvakuumeen piikkiin vielä. Sit jatkuva palelu, mut nyt kun on ollu hirvee pakkanen niin siitäkään " oireesta" ei voi olla ihan varma. Jep, laittelepa tilannetietoja tänne palstalle...bd bd bd peukkuja!++++++
W
Mä siirryn nyt tuonne Marrasmasujen puolelle, sillä vaikka kaksi negatestiä ei saaneet mua luovuttamaan, niin näiden hurjien yöllä saapuneiden menkkojen edessä on pakko nöyrtyä. :) No, onneksi vihdoin alkoivat, kun olivat alkaakseen, pääsee kokeilemaan ovistestejä ekaa kertaa parin viikon päästä. Josko niistä olis apua..
Ensi kierrossa oon luvannut itselleni olla tarkkailematta oireita, sillä pelästyin kykyjäni loihtia esiin jos jonkinmoisia fyysisiä tuntemuksia. Viikossa ehtii aika paljon. Aloin jopa haistaa hajuja ihan yliluonnollisella tavalla! No, jos en saa vauvaa, saan luultavasti ainakin paikan sirkuksessa! :)
Onnea Lillis ja muut plussattaret, toivottavasti seuraamme perässä loputkin!
Sasa
Tyhmä tyyppi tuo täti:( Ihanaa. että jaksatte kuitenkin olla positiivisella mielellä: Sasan sirkusura sai hymyn huulille ja Babyunelman kannattaa vähän miettiä ettei tule ummetusta;) Onnea ja menestystä alkavaan kiertoon bdbdbd
[b]Juveliksilta[/b] piti kysyä, että osaatko sanoa mistä johtuu, että sinullakin on eri raskauksissa plussa näkynyt noin eri aikoihin? Mullahan esikoisesta plussa kp 29/28 ja nyt vasta haamu 32/28. Ja samaa merkkiä olen käyttänyt joka kerta eli siitä ei pitäisi kiikastaa. Voiko raskaushormonin määrä heitellä alussa noin paljon eri raskauksien välillä vai onko kyse mahdollisesti oletettua myöhemmästä hedelmöittymisestä (ja/tai ovulaatiosta)?
Tämä päivä on mennyt vielä pitkälti uuteen ajatukseen totuttelun merkeissä ja luulen, etten saa mielenrauhaa ennen kuin saan testiin VAHVAN plussan -siis toivottavasti saan. Sitten vasta uskon että tämä raskaus on totta. Huomenissa varmaankin vielä testailen.
Nyt suihkuun ennen kuin Jack Bauer valloittaa tv-ruudun.
-Lillis-
Tosin, esikoinen oli ultran mukaan n. viikkoa " nuorempi" kuin kuukautisten mukaan eli ultassa annetun lasketun ajan mukaan mulla olis ollu silloin ovulaatio vasta joskus kp 21 tienoilla. Keskimmäinen vastasi aikaa ultrassa päivälleen, kuopuskin +- 2 päivän tarkkuudella.
Eli, oisko ainakin tuolla ovulaation ajankohdalla jotain tekemistä asian kanssa..?
Wempula: meillä ei oo kotiäitiä vaan koti-isi, mutta mulla sattuu just nyt olemaan vapaaviikko (talviloma siis) töistä ja pitikin sattua just tälle piinaviikolle, niin on aikaa vahdata näitä oireita!
Nyt on pari tuntia tuntunu mahassa, että taitaa täti tulla just, mutta ei oo ainakaan vielä näkyny. Toisaalta, mulla on AINA vuodon alkua edeltävä päivä kauheeta päänsärkyä, mutta nyt ei oo ollu ainakaan vielä. Plääh, on tämä monimutkaista!
Sovitaanko yhteinen testiaika, niin voidaan toinen toista vahtia, ettei kumpikaan sorru liian aikaisin ;) ?
Suihkussa pähkäiltyä: meillä harrastettiin Sitä kp 12 ja 19/20 (keskellä yötä siis=). Olen aina kuvitellut ovuloivani siinä kp 14-15 tienoilla, mutta noilla pupuiluilla pistää vähän miettimään...Paitsi, että mulla oli jotain ihmelimaa kp 11 ja 12, pari kuivaa päivää välissä ja lisää limaa ja paljon kp 14-17(18). Kp 16 tuli varsinainen klöntti limaa ja se venyi ja paukkui (ja olin satavarma että ovis oli silloin). Kp 17 vielä joku limamöykky, ei enää ihan kirkasta muttei mitään ihan kökköäkään vielä. Voiko tuollainen limavuoto olla kiinnittymisvuotoa vai olenko sittenkin ovuloinut todella myöhään ja tärppi vasta tuosta keskellä yöllä pupuilusta? Ja myöhäinen näkyminen testissä johtuisikin siitä?
Anteeksi kamalasti limainen kirjoitukseni mutta tuli vaan mieleen:)
Nyt Jack!!!
-L-
Täällä tilanne ennallaan. Verta tuli tosiaan eilen vähän paperiin ja sen jälkeen pari kertaa ruskeaa (eli vanhaa?) verta. Yleensä siis ihan kirkasta. Tissit on kipeet (jos oikein kovin painelee :-) )ja maha myös. Olettaisin, et täti saapuu punaisella ratsullaan ylihuomenna. Huomenna varmaan viel vain tuhruttelee. Ilmoittauduin jo marrasmasuihinkin valmiiksi, mutta lähden täältä vasta kun lähtö on 100% varma.
babyunelma kp 27/28-30
Minulla on myös eri raskauksissa näyttänyt sama testi erilailla. Uskoisin tuohon ovulaatin/hedelmöittymisen ajankohdan muutokseen sillä haalean vaaleaa haamu raskautta siirrettiin kaksi viikkoa eteenpäin eli hedelmöittyminen olisi tapahtunut juuri ennen testausta ja tumman testiviivan raskaus vastasi oletettuja viikkoja.
Eli kp 25/24? nyt ja tuossa sattumalta heräsin vessaan, joten...testing testing
Ja; SELVÄ viivanpaikka tms ilmestyi tikkuun, mutta en voi sanoa, että siinä olisi yhtään väriä! Eli, ONKO kukaan muu huomannu mammaksi.fi:n liuskassa viivanpaikkaa? Siis sellainen tikku, jossa ei oo " ikkunoita" .. Itse tein maanantaina samanlaisen, mutta siinä en huomannut yhtään mitään..
Nyt mietinkin, että VOISKO tuo olla haamujen haamu, jos nyt tuo kierto oiskin normalisoitunut siihen 27-32? Eli jos ois esim. 25/30 tjn niin voisko näkyä noin???
Nyt on vaan oma napa, mutta ku täällä ollaan aika säpinässä..
No, ei auta kuin odottaa ja nyt VANNON, etten testaa viimesellä kaapissa olevalla ennenkuin lauantaina, jos ei tätiä näy!
Juveliks: ei siis keretty sopia testipäivää....(= Mun testit tuli tänä aamuna postissa ( acon-testejä) elikkäs aikaisintaan huomenna minä sorrun testaamiseen!? Erehdyin jo miehellekin sanoa, et huomenna testaan ekan kerran....tokas vaan, et " eikös ollu puhe sit loppuviikosta?" Katsellaan
W kp26/25
Eli Acon10 näytti negaa aamulla, maanantaina ja sunnuntaina takana siis kaksi roskishaamua iltapissasta.
Oviksesta on nyt 8-10 vrk, oletan siis että pitäisi jo näkyä tuossa kymppitestissä varsinkin kun aamulla testasin (ainakin jos nuo aiemmat roskishaamut oli mitään aiheellisia). Oletan, että ehkä on käynyt niin että on tullut hedelmöittyminen mutta ei kiinnittymistä - tai mistä minä tiedän...
Hengailen lokamasuissa kyllä menkkojen alkuun asti, mutta olen melkoisen varma, että siirrymme odottelemaan marrasvauvaa. Jos nyt sitäkään sitten, kun sattuu niin että jos kiertoni on tämä 35+ vrk niin olemme miehen kanssa eri paikkakunnilla oviksen tullessa :(
Harmittaa, mutta enemmän harmittaa vielä tuo tulevan oviksen mahdollinen (todennäköinen) missaaminen, tuntuu että tässä meni nyt kaksi yrityskiertoa kerralla mönkään.
Coe kp 32/36-38
Heips!
En tiedä onko täällä tarkoitus kuinka usein käydä välitietojaan antamassa, mutta itse en nyt jaksa olla taustalla, vaan on " pakko" jotain tästä kuuluisasta omasta ).( turista. Siis kierto on 25/28(29) riippuen siitä milloin ne menkat olisi sitten tulollaan(juuri lopetetut pillerit). Olo on kokoajan sellainen että odotan sen tädin tulevan ihan milloin vain. Vatsaa on vääntänyt jo viikon verran samallatavalla kuin ennen menkkoja. Eilen illalla olin huomaavinani saunassa rintojeni kasvaneen (mielikuvitustako vain) . Ja nyt tässä samalla kun kirjoittelen hyrisen kylmästä vaikka kainalot ovat hiestä märät.. Tekisi mieli jo kovasti tehdä testi, mutta pelkään pettyväni. Aamulla herättyäni ja keittiöön kömpiessäni olin " muka" tuntevinani hienoista pahaaoloa, jonka kylmä vesi vei mennessään. Mutta taidan olla myös niitä VALTAVAN mielikuvituksen omaavia naisia.
+++tuuliakos+++ täällä aina toivotellaan.. niitä siis kaikille
Mutta, toivotaan että sulle pamahtaa huomenna se plussa!
Nyt yritän aktiivisesti unohtaa koko jutun ja sitten lauantaina uusiksi.
Ja terkennusta tuohon aamuyön viestiin: Siis siinä tikussa näkyy selvä viiva valoa vasten, mutta se on enempi harmaa kuin punertava. Eli, oisko sitten ihan vaan viivan paikka jolla ei oo raskauden kans mitään tekemistä?? Luultavasti..
No, kaikki oireet on hävinny taas kuin tuhka tuuleen, joten...
Sain siis maanataina haamujen haamun kp 32 ja tänään 34 ihan selvän plussan!
++++++++++++++++++++++ tuulia täältä puhalten kaikille, ottakaa kiinni +++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ps. Coecahill: (vai menikö se nyt noin) testasin muuten minäkin acon10:llä negan kun oviksesta oli 9 vrk. Haamu tuli vasta 14 vrk oviksesta. Että on se vielä mahdollista...
Ja muille plussapölyä kilokaupalla!!! (=
W *jännittää*
Totta se siis on, meille tulee lokavauva!!! En osaa vielä ollenkaan käsittää asiaa, en ole edes erityisen innoissani (vaikka onnellinen toki!) mutta tämä tuli jotenkin niin puun takaa, kun olin jo täysin asennoitunut uuteen yrityskiertoon. Mutta kiva näin:) Ja enköhän mä kohta jo tajuu että nyt kuuluu olla onnesta ja innosta suorastaan solmussa=)
JUVELIKSille ja WEMPULAlle peukutukset testailuun bdbdbdbdbdbdbdbd
COE: kuten joku jo sanoi, voi tuo sinun testaaminen olla hieman liian aikaista VAIKKA aconissa kai sanotaankin että voi näyttää hedelmöittymisen jo jopa 8vrk kuluttua oviksesta. Siis VOI näyttää, muttei välttämättä näytä. Puuuuuh+++++++sinnekin suuntaan.
BABYUNELMA: Hang on, ei kannata luovuttaa vielä!!! Ehkä mulla on sitten niin, että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin kuin kuvittelin sen edes olevan mahdollista:o Ihan oikeastihan sillä ei ole mitään väliä, pääasia että vauva on aloittanut kasvunsa, mutta täytyyhän sitä vähän spekuloida kun on niin tarkkaan muistissa jokaikinen limanuljaska tärppikierrosta;) LA:n heitto pari päivää sinne tai tänne ei ole iso juttu, mutta täähän on mun harrastus;)))
MÖTTÖSENÄITI: tänne saa kirjoittaa tai olla kirjoittamatta just niin usein kun haluaa:) Itse olen välillä ollut hiljaisempi ja välillä olen jakanut kanssanne jokaikisen tapahtuman elämässäni ja ennen kaikkea kropassani:p Ihan fiilispohjalta vaan naputtelemaan! Ja kyllä tän palstakielen pian oppii, muakin nauratti alussa kaikki tädit ja ovikset ja plussat ja tuulet ym ym mutta yhtäkkiä huomasinkin sen kaiken tarttuneen omaan kirjoitukseeni. Tää on kiva palsta mutta hieman liian addiktoiva...
Kurkkaiskohan jo odotus-puolelle?!?
-Lillis-
Älkää nyt herätelkö toiveita mulle enää :)
Olen samaa mieltä että pelkän negan uskomiseksi testaukseni oisi turhan varhainen,
mutta
olen myös sitä mieltä, että plussan pitää vahvistua. Jos oletan että nuo roskishaamut olivat jotain aiheellista viivaa, niin kyllä sen roskishaamun olisi tänäänkin pitänyt sitten ilmestyä ja vieläpä paremmin kun oli aamupissa + 1,5 vrk edellisestä.
Mutta kiitos kaikille ja kuten todettua, hengailen silti tässä pinossa, eihän sitä ikinä tiedä mitä kroppa keksii :)
Onnittelut uusista plussista! :)
Coe
Onnea plussanneille! :)
Täällä oma olo edelleen epätietoinen, jonkinlaisia oireitakin oli, mutta pelkäänpä, että ne häviävät ja täti tulee tilalle.. :(
Yhden testin oon tehny toissapäivänä..mutta negahan sieltä tuli. Nyt menossa kp29/28-30. Kierron pituus ei välttämättä ihan varmaa ku imetän vielä esikoista.