Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤HEINÄhattujen alkuviikko¤

06.02.2006 |

heippa!

Onpas kylmä! Ei voi mennä pojankaan kanssa ulos, kuten ei voinut koko viikonloppuna. Kohta täällä hypitään jo seinille...

Mulla on vauvan liikkeet alkaneet voimistua päivä päivältä, ihanaa!! Ehdin jo vähän huolestua, että millos ne oikein alkavat...

Vauvan tavarahankinnoista kyselisin: Oletteko jo ostelleet tulokkaalle jotakin? Mitä?

Me ei olla vielä osteltu mitään, sillä esikoiselta on lähes kaikki valmiina. Mutta jos tulokas on tyttö, niin sitten on vaatehankintojen paikka kyllä jossain vaiheessa.

Meinaattekos selvittää sukupuolta ultrassa?

Me keskusteltiin asiasta eilen ja päätettiib, ettei meinata...säilyypi jännitys sitten loppuun asti!

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!

sitruska rv 18+1

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelempa piiiitkästä aikaa tännekin. Olipa vaikee löytää heiniksien pinoa :) oli pudonnu kauas.

Meillä oli kans eilen neuvola. Sydänäänet kuului hienosti, syke oli 134, matala, eli pitäs olla " poikasyke" mutta edellisellä muksullakin oli matala syke ja tyttö sieltä vaan tuli. Kohtu oli navan korkeudella jo mutta ei mulla kovin ulos päin näy. Vielä menee tavalliset housut hyvin jalkaan. On oikeen ikävä sellasta mukavan isoa masua. Sellanen vkon 20-30 masu on ihan kivan kokoinen, sit alkaa mennä jo liian isoksi ja olo tukalaksi :D.

Aikas monet oli jo ostellu vauvatavaroita. Mie en ole vielä edes katellu mitään. Edelliseltä jäi ihan mukavasti vaatetta ja äitiyspakkauksenkin meinaan jättää ottamatta. Minusta edellinen (-04) pakkaus oli " nätimpi" vaikka vaatteita on vähän vähemmän kuin nykyisessä pakkauksessa. Ehdittekö muuten saada -06 pakkauksen? Onko kukaan laskeskellut? Sehän vaihtuu joskus huhtikuussa... muistaakseni. Toisaalta, jos on poika tulossa, niin ne meidän vaatteet on suurelta olis vaaleenpunaisia ;).

No juu, nyt jatka töitä :)

-Nöftis rv19-

Vierailija
42/45 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tätä pinkkaa tässä ja tosiaan hoksasin että mulla on jo rv19 menossa... Kaikilla tuntuu olevan jo MAHA mut ei mulla.... missä se on?? Ekalta muksulta alkoi alamahan turvotukset jo ihan alkuviikoista. Multa ei edes neuvolassa mitattu sf-mittaa... Kirjottelin jo tos aiemmin, että vkojen 20-30 masu on kivan kokonen... joo ei oo ku, ei omista sellasta :D. JOspa tuo alkais kasvaa... Ei kait sitä pitäs huolehtia ku liikkeet tuntuu ja neuvolassakaan ei huolestuttu....?

Nyt poistun oikeesti. Moi.

-Nöftis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulipa taas lueskeltua muutama uusi viesti, tämä on vielä uutta minulle, nämä pino-jutut, mutta kyllä piristää päivää kun saa lukea muiden mammojen juttuja.

Huomenna mulla 16 viikkoa täynnä ja on pitänyt kyllä luopua muutamista housuista, mutta ei vielä masu hirveästi näy. Pitää ruveta katselemaan jostain mammahousuja. Tänään mietin ja tein hiukan inventaariota tavaroista, niin ainoastaan poika-vauvan pieniä vaatteita pitää hiukan hankkia ja sänky, muuten kaikkia tavaroita kyllä löytyy, kun tuppaan pitämään kaikki tallessa :-) että tällaista.

Mukavaa keskiviikon jatkoa!

Vierailija
44/45 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin teidän viestejä noista vauvahankinnoista ja huomasin et aika moni on hommaamassa kantoliinaa. Mulle kävi niin et kun odotin meidän neljättä niin päätinpä hankkia kantoliinan kun näin yhdellä tutulla ja hän kovasti kehui ja se näytti kans kätevältä. Lisäksi meidän kolmosen kanssa se varmaan olis ollut hyvä, hän kun ei pahemmin viihtynyt lattialla itsekseen, mutta tämä pikkuneiti jolle sen hommasin olikin toista maata, eli tykkäsi pötkötellä sitterissä tai lattialla ja yleensäkin nukkui pitkät tovit, niin pari kertaa kun yritin hänet liinaan laittaa niin siinäpä ei tykännytkään olla.

Kyllä sain mieheltä kommentteja tästä hankinnasta kun oli vielä aika kallis. Tarina ei edes lopu tähän vaan viime syksynä myin sen kirpparilla pilkkahintaan, kun ajattelin ettei meille enää vauvoja tule. No tämä tulokas on varmaan mun tuurilla juuri semmoinen kirjaimellisesti sylivauva...

Muuten ollaan oltu suorastaan pihejä kaikissa hankinnoissa. Pinnasängyn mm. saimme aikoinaan ja se on aika vanha. Niinpä siitä katkesi hiljattain yksi pinnakin ja minä silloin ajattelin että no joutaahan se jo hajotakin kun on neidille jo jatkettava sänky odottamassa, mutta niin sen vaan pitäisi yksi vielä kestää...

Näin meillä, mutta onhan onneks vasara ja nauloja.

t:meriaani rv 17+3

ja ps. ei vieläkään liikkeet tunnu, alkaa jo hermostuttaan.

Vierailija
45/45 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, minä taas päätin raapustaa muutaman rivin tänne. Tänään 16 viikkoa täynnä ja pahointivointi melkein kokonaan loppunut, hyvä niin. Eilen kerroimme minun vanhemmille vauva-uutisen, ihan hyvillä mielin ottivat uutisen vastaan kolmannesta tulokkaasta. Mutta odotan kun muut sukulaiset saa tietää, niin millaisia kommentteja tulee, että taasko ja miten pärjäätte jne...välillä tosi raivostuttavaa, kun kuitenkin elämme omaa elämää ja itse lapset hoidan. Onko kenelläkään samanlaista tilannetta ollut??

jaahas, nyt pitää lähteä nukkumaan, hyviä öitä!

T:Tuula +natiainen rv 16