**MAANANTAIHIN KESÄKERTUT**
Kommentit (35)
Teillä on varmaan tällänen ollutkin,mutta olisi kiva lukea,elikkä
G: KERRO ITSESTÄSI/PERHEESTÄSI?
Meidän perheeseen kuuluu,minä kohta 29v,mies 27v ja esikoistyttö 10kk+ (3/2005), sekä kaksi Leonbergiurosta,7v ja 2v.Asutaan Kymenlaaksossa maalla omakotitalossa.Ammatiltani olen lähihoitaja ja olen työskennellyt kouluissa,leikkipuisto/asukaspuistoissa,päiväkodeissa ja perhepäivähoitajana perheessä. Mies on autonkuljettaja ja on kuljetusfirmassa töissä.Tällä hetkellä olen siis hoitovapaalla ja kotona olen ainakin talvi/kevät 2008 asti.Kenties syksyynkin.
Nyt neiti tulikin roikkumaan lahkeeseen,joten yritän palailla päiväunien aikaa!!
Tuulia,Mimmi 10kk+ ja sykerö rv19+2
Ihan mukavasti lähti aamu menemään, kun mies oli tehnyt pannullisen kuumaa teetä (pakko saada aamulla) ja laittoi muutenkin aamupalaa pöytään. Ihana! Vaikka itse haluaisi maanantaisin lähteä aikaisemmin töihin, tänään oli kuitenkin hitaampaa tuo aamunousu.
Luin yhdestä kirjasta, että jotkut ihmiset ovat aamu(päivä)ihmisiä, toiset ilta(päivä)ihmisiä, ja heillä myös se työnteko sujuu paremmin tuolloin. Sit on myös alkuviikko ihmisiä ja loppuviikkoihmisiä, eli työpaikan palaverit kannattaa järjestää keskiviikkoiltapäivisin, niin saa kaikista irti jotain :)
Itse oon kyllä iltapäiväihminen...ja varmaan tuo loppuviikko on mulla tehokkaampaa kuin kamalat maanantait!
Masu on kasvanut ja vauva liikkuu joka päivä entistä enemmän. Tosi ihanaa tuntea potkuja, kun on ollut jotenkin epätodellinen olo koko alkuraskauden. Joku kirjoittikin tällä palstalla siitä, ettei ole kokenut yhtään " ihanaa raskausaikaa" . No, en oo kyllä ihan noin extreme, mutta en kyllä mikään hössöttäjä tai haaveiljakaan. Ja enkä myöskään tykkää, kun ihmiset kiinnittää huomiota mahankasvuun tai koskettelee. Mutta en siis muutenkaan hakeudu huomion keskipisteeksi luonteellani...
Tänään käydään sitten mittailemassa verenpainetta ja painoa. Kiva nähdä pitkästä aikaa. Eikös se muuten viikolla 22 oo täynnä ne 154 päivää? Et saa ne kelan lappuset.
Kiitos muuten Eggis selkäjumppaohjeista. Niitä olen alkanut tekemään...en halua olla ihan " risa" loppuraskaudesta. Vaikka esikoisen kanssa ne viimeiset pari viikkoa olivat ihan ihmeelliset: ei liitoskipuja, ei selkävaivoja, ainut mikä vaivasi oli turvotus, mutta silloin oli toukokuu niin lämmin, että pärjäsi sandaaleilla.
Noh niin, aletaanpas tämä maanantai sitten.
Faith, Nuppu toukokuu/04 ja tiikeri rv 21+2
...ja tietenkin se mies!
G: Minä 25v, mies 30v, poika 2v1kk. Asutaan pohjois-pohjanmaalla rivitalokaksiossa, omakotitaloo etitään hurjalla vimmalla. Ite perhepäivähoitaja ammatiltani,valkosen hatun jälkeen tehny laidasta laitaan töitä lasten ja nuorten parissa. Huomisen jälkeen siis hoitovapaalla taasen ja sillä viisiin jatketaan ainaski kesään 2008 jos ei jopa 2009 asti.. Mies esikoisen syntymästä lähtien ollu oppisopimuskoulutuksessa(kemian perustutkinto), valmistuu kesäkuussa prosessinohjaajaksi... Ja kaivoksen rikastamolla töissä... Lähempänä asuvat vissiin paikallistaa.....
Suhmura taasen...
Pitkästä aikaa kuulumisia:
Maha alkaa olla jo aika iso, ei kyllä ollut tämän kokoinen näillä viikoilla eisikoista odottaessani. Muuten on mennyt hyvin. Jossaki oli puhetta painon noususta, ja sitä on nyt tullut n 8 kg. Pikkasen hitaammin noussut kuin edellisessä raskaudessa. Kyllähän nuo herkut maistuu, varsinkin suklaa : )Siitä tulkin mileen joku amerikkalaisten " höpö-höpö" -tutkimus jossa väitettiin, että sellaiset lapset/vauvat ovat tyytyväisempiä ts. vähemmän itkuisia, joiden äidit söivät odotus aikana paljon suklaata : )
Huom Oululaiset kesäkertut! Huomasitteko Oululehdessä ilmoituksen uudesta MeriOulun äitiys -ja perheneuovolasta. Ilmainen tutustumiskäynti, ja ULTRA helmikuun ajan. Varasin jo itelle ajan, ainahan ilmainen ultra kiinnostaa, varsinkin kun näillänäkymin ei ultraa ei enää olisikaan.
Itse olen 30 v. ja mies 33v, esikoinen on 2 v 8kk, ja meillä on 8.5 v labradorinnoutuja, joka välillä toimittaa koiranvirkaa vanhempieni luona. Itse olen yliopistolla tutkijana, ja mies team managerina it-alan firmassa. Ja Oulussa keskustan tuntumassa asustellaan.
[color=blue]
G: KERRO ITSESTÄSI/PERHEESTÄSI?
perheeseen kuuluu: minä26vee ja ukko 24vee. tytöt: Janina 11/02 ja Mimosa 08/04. Akvaariokin löytyy josta tosin olen ajatellut luopua kun ei jaksa oikein enään kiinnostaa...
(Vantaa) Tikkurilan keskustassa asutaan neliössä ja omaa asuntoa kovasti katellaan (vähän sivummalta täältä pk-seudulta)(tuusula,järvenpää ym)
Minä olen ammatiltani kaupantäti :) ja ukko nuohooja tällä hetkellä.
minä olin juuri hakemassa tytöille päiväkoti paikkaa ja menossa lujaa vauhtia töihin kun " poksahdin paksuksi" !
nyt tässä välissä käyn aamu palan hoitamassa alta pois ja tulen taas myöhemmin bäk
krisse rv21+2
[color=purple}G: Itse olen 22v, mies 23v. Asutaan Joensuussa tilavassa opiskelijakaksiossa. Opiskelen sairaanhoitajaksi, jäljellä on enää reilu puoli vuotta, tosin äitiysloma on siinä välissä. Mies opiskelee matikan opeksi. Mentiin viime heinäkuussa naimisiin, vauvan yritystä kesti 8kk ennen kuin tärppäsi.
Otin eilen kameralla videopätkää mahasta kun kaveri potki niin kovasti. Tuli aika hauskan näköinen pätkä. =) Rupes aina itteä naurattamaan kun maha poukkoili.
Huomenna neuvolaan. Toivottavasti on rauta-arvot nousseet. Mie inhoan niellä niitä Obsidaneja kun ne jää aina kurkkuun poikittain. Voishan niistä ottaa vaan sisällön, mutta enpä oo jaksanut. Luulen, että Retaferit ärsyttää mun mahaa kun se tuppaa muutenkin olemaan niin herkkä. Mut aika kalliita nuo Obsidanitkin on. Töissä ei tuu ikinä ajateltua kun potilaille jakaa lääkkeitä et miten kalliita ne on.
Kohta pitää lähteä tarpomaan tuonne 30 asteen pakkaseen. HRRR!!! Monet pitkikset vaan päällekkäin. Nyt on nuo mammahousut kyllä hyvät kun ne lämmittää selkää. Kauhulla aina katson teinejä jotka viilettää matalalantioiset housut ja lyhyt takki päällä kun niillä on selkä paljaana. Ja yllättävän moni ilman hattua. En voi ymmärtää! Niiden munuaiset on kohta entiset. Siinäpähän valittaavat sitten kun ovat dialyysihoidossa.
No, pitää lähteä sinne kouluun nyt.
Tytteli-83 rv 21+5
Minäkin taas täällä...
Olo on ihan hyvä ollut, viime yönä alkoi taas vaan tämä ikävä vaiva, nimittäin suonenveto!!! EI KIVAA!!! täytyy alkaa villasukat kaiveleen jalkoihin jos auttais...
Viime viikolla oli vähän hätä kädessä, torstaina kävin neuvolasta hakeen lapsivesitikut, epäilys pieni et liruttelee... Noh minä tikuttelin kotona ja kerran meni ihan tummaks= lapsivettä...Noh soittelin äitipolille et mitäs nyt ja käskivät hetimiten ja äkkiä sinne... Minä tietysti hormonihuuruissa säikähdin ku kauhee ja ajelin 30 kilsan matkan miestä hakeen matkaan tippa linssissä...
Noh päästiin polille ja lekuri tutki ja sano et kaikki on ok, ei näy vettä kanavissa tms ja paikat kiinni... Minä siinä sit ihmettelin et miks tikku näytti et ois... Eipä tuo osannu syytä sanoa, lohdutteli et kaikki on kuiten hyvin...
Noh meil oli seukki päivänä meno rakenneultraan, täti aikansa käänteli ja väänteli ja tokas et hänestä täällä on vettä kyllä vähän... Hänen sanojansa lainaten " kyl täällä vettä on mut ei haittais vaikka ois enemmänki" .... NOh siinä taas lekuria metsästetään ja ootetaan, eipä tuo joutanu tulemaan, oli kattonu paperit ja ultrakuvat. Sanoi et ei pitäis olla mitään hätää ja kätilö tutki viel kohdunsuun ja testas tikulla, ei näkynyt vettä tuloillaan...
Tarkkailla tätä nyt pitää, 2 viikon päästä pitää mennä uudestaan ultraan... Vähä kyl ihmetyttää et mikä tässä nyt on homman nimi...
No ei varmaan kauheen vakava koska ei supistele tms... Ja veikka potkiskelee nii touhuissaan että!
Semmosta täällä pohjolan perukoilla... Ja kylmää pitelee, -30 oli aamulla mittarissa. KALI KALI...
Ja galluppiin:
Meitä on minä, kesällä 25 vee ja mies 26 vee, esikoispoika elokuussa 3 vee. Asustellaan tääl etelä-lapissa uudessa omakotitalossa. Talo valmistu tuos joulukuun alussa, viel on pientä laittoo. Mies ammatiltaan puuseppä ja minä ite merkonomi. Kotosalla oon ollu vuodesta 2003 ja näillä näkymin sinne vuoteen 2008 ainakin. Sitte jos lähtis taas koulun penkille...
Mutta tulipahan sepustus...
Hyvät päivän jatkot kaikille!
LapinMamma rv 22+1
Eilen sitten koottiin kärryt, kyl on hienot. Jostain syystä kuomusta ei laisinkaan löytynyt sitä vetoketjua jonka takana olisi (käyttöohjeen mukaan) pitänyt olla ötökkäverkko. Eli nyt meillä on hyönteisverkottomat hienot rattaat (eli yksi pieni ongelma). Pitää soitella myyjälle ja kysästä miksi näin. Mitähän ne maksaa jos erikseen käy hakemassa? Onkos kukaan ostanut erikseen?
PerheGalluppia: Iät ja muut perustiedot taitaakin löytyä esittelystä. Mitähän muuta sitä haluaisitte kuulla? Yhteisiä harrastuksia meillä on Moottoripyöräily ja Ralli (eli itse moottoripyöräillään ja ralleissa katsomassa). Erikseen taas minä käyn kuntosalilla ja mies käy pelaamassa sählyä. Asumisesta sen verran, että juuri nyt asutaan rivitalokaksiossa (jossa tosin hieno puutarha), mutta suunnattomasti kaipaan omakotitaloa. Kuitenkin monta vuotta sellaisessa asunut ja nautin siitä että naapurit on kaukana. Ja jos näitä lapsia siunaantuu useampia, niin tilahan loppuu aika pian.
Kauhee väsy, oli niin rankka viikonloppu. Ei jotenkin enää jaksa matkustaa. Mielummin sitä lorvisi kotona pari päivää ilman että laittaisi nokkaansa ulos. No, ei tässä enää pitkä niin pääsee lomailemaan, 7 viikkoa tämän lisäksi.
Mrs.Marple & Rääpäle, rv 22+2
Mua hymyilyttää ku mä olen aina kirjoittamassa Mrs.marplen jälkeen tänne ;D Ihan ku olis joku rutinoitunut järjestys menossa jo ;DDDD
Perhe galluppi: Minä 35v, mies (2kk päästä) 33v, esikois tyttö 7v ja kuopus poika 2v7kk. 2 kissaa 15v ja 8v ja koirasta haaveillaan. Mutta ensin ootellaan että saadaan tämä 3. nappula turvallisesti masusta pois =)
Vuokra asunnossa, kerrostalo 4h+k=93m2. Tänne mahtuu 3. hyvin, mutta mies haaveilee erillisestä peli/TV/työhuoneesta ja siis omaa mekin etsitään ja katellaan koko ajan. Täällä pääkaupunkiseudulla vaan kaikki on kallista. Asutaan ihan Länsi-Vantaalla nyt.. Itse olen lastenhoitajana ollut viime vuodet pväkodeissa ja nyt siis kotona hoitovapaalla. Mies on tietoliikenne konsulttina, eli tietoliikenne insinööri.
Meillä Paapero masussa potkii ihan pitkinpvää jo. On aivan ihanaa kun liikkuu paljon, se jotenkin rauhoittaa mieltä ja tuo varmuuttaa kaikesta =)
Mutta, me uskaltaudumme hetkeksi ulkoilemaan vaikka mittari näyttää -22, eli ei muuta kun vaatearsenaali päälle ja menoksi ;)
Marieela ja Paapero 20+1, kohta voidaan alkaa aamukampaa käyttämään ;DD
Perhegalluppiin:
minä 34, mies 38, esikoistyttö 1,5 v. Asumme Tampereella keskustassa. Itse aloitin työt tammikuussa, äitiyslomaan enää reilut 3 kk. Neiti viihtyy päiväkodissa. Harrastan uintia aina kun vaan pääsen, perheen kanssa yhdessä ulkoilua.
Vauveli potkii moneen otteeseen, muttei ole mikään vilkas, ehkä jopa esikoista rauhallisempi, mikä kyllä sopii! Poikaahan se lääkäri veikkasi...
Parque rv20+6
Huomasin sen ilmoituksen. Sekö oli tosiaan ilmainen se ultrakin? Kuinka pian sulla aika on? Mietin nimittäin myös että soitanko ja varaanko ajan.
Annamiina
Täälläkin kylmää piisaa. Nyt on enää -24. Aamulla oli pari astetta enemmän. Kyllä oli kylmän tuntuista ku vein esikoisen hoitoon... Hyrrrr..
G: Eli minä täytän tänä vuonna 30v. ja mies 31v. Perheessä on lisäksi kaksi poikaa esikoinen 3v.2kk ja kuopus 1v11kk. Kohta meillä siis juhlitaan 2v. synttäreitä. Asutaan Oulun lähettyvillä kaksi kerroksisessa omakotitalossa. Muutettiin tähän vajaa vuosi sitten. Aiemmin asuttiin upouudessa rivitalokolmiossa, mutta myytiin se kun alkoi rivitaloasuminen ahdistaa. Minä olen koulutukseltani sosionomi ja valmistumisen jälkeen olin myyjänä parissa kodintekniikkaliikkeessä. Nyt poikien syntymän jälkeen kävin töissä vuoden päiväkodissa, mutta vuoden vaihteessa jäin taas kotiin. Nuorempi herra on minun kanssa kotona, mutta esikoinen on kuntoutuksellisista syistä päiväkodissa. Ilmeisesti pojalla on dysfasia, eli vuorovaikutuksellisessa puheessa on ongelmia ja osittain myös ymmärtämisessä. Pienihän tuo poika vielä on, joten saa nähdä ottaako ikätoverit kiinni ennen kouluikää. Kehitys on tällä hetkellä tosi huimaa.
Sokuri: Luinkin siitä uudesta neuvolasta juttua. Jos mulla ei enää ultraa olisi, niin taitaisin minäkin soitella itselleni aikaa. Kyllähän tuo kannattaa hyödyntää.
Oma napa: Alkaa olla jo vähän ilkeän tuntuista maata selällään ku jotenki on sellanen painontunne jo kovasti mahassa. Huomenna on se rakenneultra!!! Jee! :) Pääsee kurkkimaan pikkukaverin yksiöön. Näyttäis vaan nyt ne vehkeensä...
[color=blue][size=6]♥[/size][/color] mirju ja pikku-pööpöti 21+1
(.) maha kasvaa. olikohan se sokuri, joka sanoi, että on isompi masu kuin esikoisesta samoilla viikoilla. musta tuntuu ihan samalta. vaikka silloinki jotkut kauhisteli kuinka iso maha mulla on. taitaa olla syynä kohdun asento tms. mut ihanaa on, kun masu pömpöttää :) melkein viikon sain olla ilman kovia supistuksia. eilen illalla sit taas alkoi ja tänä aamuna on taas tosi herkästi supistellut. ajattelin kuitenkin käydä keskiviikkona kokeilemassa, kestäiskö kohtu luennolla istumista. pitää kattoo mikä fiilis huomenna on...
G: minä 24v, mies 32v ja poika 3,5v. kajaanissa asutaan omakotitalossa. minä opiskelen varhaiskasvatusta yliopistossa, musta tulee siis lto (paitsi nyt olen siis saikulla). mies on atk-lähituki keskussairaalalla. esikko on päiväkodissa, viihtyy hyvin. kotona ajattelin olla esikoisen ja pikkuveikan kans syksyyn 2008 asti. sit esikoinen menee eskariin ja pienemmän laitan samaan päiväkotiin.
eipä muuta tällä kertaa. vauva potkii teille terkkuja!
gabriela rv 21+3
Ekana gallup: Minä siis 29vee (puol vuotta niin oon 30) Mies täytti sen 30 vuoden alussa. (Jostain syystä olen muuten laittanut tuonne esittelyyn että mies olis 37 :D??)
Meillä on esikoistyttö 1v9kk ja lisäksi porukkaamme kuuluu kaksi kissaa. Asustellaan Vantaalla, omassa kerrostalokämpässä. 3h+k+s 89neliöö. Toistaiseksi mahdutaan kivasti, mutta muutaman vuuen päästä se on alettava isompaa katselemaan.
Mies työskentelee suunnittelijana, insinöörin koulutus sillä ompi. Minä olen kaupantäti, Krisse tais olla myös :)
Täällä on kanssa ihan törkeen kylmä, mutta ulos pitäis lähteä. Ajattelin kannella myös petivaatteet pihalle, sais pölypunkit huutia tällä säällä.
Oma napa on ihan ok. Vauvan liikkeitä tunnen aina aikaajoin, joka päivä jotain, mutta en kovin kellontarkasti. Vatsan päälle ne ei myöskään vielä kovin tunnu.
Nyt täytyy alkaa touhuamaan, niin saa jotain ehkä aikaan.
Helmis ja Nuusku 20+3
Kainuun Itärajallakin pakkasta tänä aamuna rapiat 30, oli auto pikkasen kohmeessa, kun liikkeelle lähdettiin. Nythän tuo on tosi kauniin näköinen tuo ilma, kun täältä sisältä katselee.
Niin tuohon galluppiin: Asutaan siis täällä Kainuun Itärajalla. Mies on täältä kotoisin, minä tuolta Pohjois-Kymenlaaksosta, mutta jo lähes 8 vuotta täällä asunut. Minä tänä vuonna 31v mies 32v, tyttöjä kaksi 5v5kk ja 3v8kk. Omakotitalossa keskustassa asutaan.
Minä olen metsäalalla ja mies sahalla eli puusta eletään tässä perheessä. Minä meinasinkin pitää vähän lyhyemmän äippäloman koska mies haluaa jäädä sitten lasten kanssa joksikin aikaa kotiin. takoitus olis palata töihin vuoden 2007 alussa ja mies ois sitten sen 2 kuukautta sen jälkeen kotona. Saa nähdä kykenenkö sitten lähtemään töihin, kun vauvelikin on silloin vielä niin pieni, mutta semmoiset on suunnitelmat.
Minä harrastin ennen raskautta pesäpalloa ja kuntosalilla käyntiä, mutta nyt on jääneet. Sählyssä kävin viikolle 18 asti, mutta sitten piti lopettaa, kun ei uskaltanut enää tehdä äkkinäisiä liikkeitä. Nyt sitten olen koittanut käydä uimassa ja lenkillä kuntoa ylläpitääkseni.
Tähän vois vielä lisätä tuon miehen ulkonäkögallupin, eli mies on 184 pitkä ja lähes kalju. Vois sanoa, että lihaksikas, mutta ei mitenkään kauhean näkyvästi, urheillut kyllä pienen ikänsä. Pelaa lentopallo lähes ammattimaisesti -siltä ainakin tuntuu minusta... - ja sanoisinkin, että sillä on semmoinen lentopalloilijan ryhti/olemus.
Oma(.): Tällä hetkellä suht normaalin tuntuinen, eilen illalla oli vaan noita kiinnekekipuja ihan älyttömästi ja supistelikin jonkin verran -ekan kerran tämän raskauden aikana. Käytiin viikonloppuna miehen siskon luona 300 km päässä, niin tuo reissaaminen ja kylässä olo varmasti oli osa syynä noihin, sillä eihän sitä kylässä pääse lepäilemään niin kuin kotona.
Mukavaa aurinkoista viikkoa kaikille kertuille.
-Magpie rv.23+3-
Mä ainakin (ja odottava kaveri, joka mulle vinkkasi ilmoituksesta) ymmärsin sen ilmoituksen niin, että ultrakin on ilmainen. Eikös siinä ollut, että ilmainen tutustumiskäynti ja ultra helmikuun ajan.
Soitin sinne aamulla ja sain ajan jo huomiseksi. Sinne pääsee iltaisinki.
Mulla vaihtuu jokatapauksessa vaihtuu neuvola, joten ajattelin harkita tuolla käymistä, jos on kohtuuhintainen, ja mukava paikka. Käykö täältä kukaan yksityisessä neuvolassa, miten poikkeaa kunnallisesta? Toisaalta tuntuis ehkä tyhmältä maksaa verenpaineen mittaamisesta ja punnituksista, kun sen saa kerran ilmaiseksikin...
G: minä 28v. mies kohta 30v. tyttö 4v, ja kaksi kissaa 6kk. Asutaan Kymenlaaksossa omakotitalossa. Miehellä oma logistiikkafirma ja mä teen toimistotyöt. Kohtaa ehkä asunnon vaihto edessä, hieman suurempaan.
bombo rv 21 tasan
Sokuri: soitin sinne yksityiselle ja sain ajan ultraan jo tälle illalle. Jos kiinnostaa niin voin tulla kertomaan minkälaista oli.
G: Perheeseen kuuluu mies 27, minä 27, poika vm.2002 ja beagle-koira 6v. Asutaan Oulussa omakotitalossa josta pankille velkaa lyhenetään. Tarkoitus olisi alkaa lähivuosina rakentamaan miehen kotikuntaan muutama kymmenen km Oulusta poispäin. Tontti siellä jo odottaa, mutta monta asiaa täytyy vielä hoitaa ennen kun taloa voi alkaa kyhäämään. Minä olen koulutukseltani lähihoitaja ja sosionomi, mies on myyntityössä. Minä valmistuin jouluna ja nyt olisi tarkoitus olla äitiyslomaan asti miehen työpaikassa töissä. Poika käy päiväkodissa.
Nyt siis mahaa kasvatellaan ja uutta pienokaista odotellaan. Kovin vahvasti en kaverin myllerrystä tunne vielä koska istukka etuseinässä, mutta luulen että vaavin kasvaessa alkaa potkutkin tuntumaan kunnolla =)
Nyt vähän lepäämään!
Annamiina, poika -02 ja turo rv 21+3
Ja kylmää sellaista! -30 näytti mittari...
Poika kahtoo nelosen lastenohjelmia ja mies nukkuu, meillä vuorotellen toisen vuoro nukkua aamulla edes vähän pidempään... Nimittäin jos se nousis kumpi herää pojan touhuiluihin, se oisin aina minä...
Viikonloppuna oli puhetta miks on hereillä yöllä. Pitkään aikaan ei ookaan valvottanu mikään, mut viime yönä vessareissun jälkeen ei millään uni tullu, varmaan tunnin pyörin... Siis " Napura" ei mua ainakaan hereillä pidä, ei se osaa niin kovaa potkia et häiritsis.. Mut eipä tuo esikoinenkaan häirinny missään vaiheessa...
Huomenna ois viiminen työpäivä!!!! Pakko myöntää et sit huokasen helpotuksesta... Mut tekemistä kyllä löytyy sen jälkeenki... Vielä en oo listaa tehny mitä ekana pitäs saada alta pois... :)
Nyt kivistää alamahaa. Toivottavasti pelkästä nälästä... Joten lähenki aamuteelle...
Toivottavasti muittenki aamu ois alkanu yhtä pirtsakasti!!!!! Tää on nimittäin aika harvinaista et näin ilosena aamutuimaan...
Suhmura ja Napura 22+4 ja poika 12/03