Voiko olla näin ohuet hiukset?
..Eräällä tutullani on todella ohuet hiukset? Päänahka ihan loistaa hiusten alta, kyseessä n.30-vuotias, ihan terve nainen... Olen miettinyt, että alkaakohan kaljuuntumaan tmv... Mutta ilmeisesti omaa vain todella hauraat ja ohuet hiukset, tulee mieleen joku todella vanha mummo, jolla hiukset iän myötä ohentuneet, tutullani ei vain ole harmaat/valkoiset hiukset... " Jakauksen" /pyörtyvän kohdalla näyttää kun olisi vain muutamia karvoja päässä. Ja en tällä viestilläni pilkkaa ketään tmv. minua vaan kiinnostaa, että onko tuolainen ohut hiuksisuus yleistäkin, sillä noin ohuisiin hiuksiin en ole ennen törmännyt...
Kommentit (9)
monilla on huet hiukset, mutta tosiaan, päänahka näkyy " läpi" tällä tapauksella, ei kuitenkaan niin selkeästi kuin esim. pälvikaljuuntuvalla miehellä...
tässä noin 5v aikana aina vaan ohuemmat hiukset. Koittaa vielä pitää permistä päässä niin näyttää ihan hirveältä, alhaalta kiharat ja juuresta pliisut suorat josta päänahka loistaa
ja muille tiedoksi: Nainenkin voi kärsiä miestyyppisestä kaljuuntumisesta. Silloin nimenomaan hiukset ovat hyvin ohuet ja päänahka paistaa läpi. Itselläni ko. sairaus diagnisoitiin jo 20-vuotiaana. Ja nainen siis olen.
olla tuo, jos hiuksia kuitenkin on " kaikkialla" päässä, ei siis ole ohuelti vain yhdestä paikkaa, esim. ohimoilta/päälaelta tmv. kuten yleensä miehillä...?
Voi olla, sillä naiset eivät kaljuunnu kokonaan niinkuin miehet. Vaan nimenomaan naisella hiukset yleensä ohenevat tasaisesti, kun hän kärsii miestyyppisestä kaljuuntumisesta.
6
Harvinaisempaa se on että ihan kunnolla kuultaa päänahka läpi, mutta työssäni näen kyllä niitäkin. (olen kampaaja)
Onneksi hyvällä leikkausmallilla, värillä ja tuuheuttavilla tuotteilla ja hyvällä föönauksella saa aika paljon peitettyä ohutta hiusta...
Nyt ilmeisesti hairme mainostaa poimimalla kaikki vanhat keskustelut koskien ohuita hiuksia.
tooooooooooooooooosi ohue.t